Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Ja ik ben echt mega trots!! :D
Het stilstaan bij het krukje heb ik veel geoefend. Het inparkeren heeft het wel makkelijker gemaakt. Als ik naar zijn kont wijs zet hij een stap naar het krukje toe ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 21:05 



 
Profiel   

magootie schreef
Mooi appartement Moniek! Wel een heftige tijd met alles wat er nu met jou en in je leven gebeurd zeg! Hopelijk vind je snel de rust en krijgt alles zijn plek.

Mag ik even heeeeel trots zijn!! <3

[ Video ]


[ [url=m/LDvVZg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn zadel van Cookie meegenomen en die lijkt te passen. En toen dus ook dit gedaan! :D


*\o/* wouw wat een paard! Je mag hartstikke trots zijn. Nou als hij zo lekker meewerkt dan zit je er straks opeens een keertje op. Heel fijn gezicht om jullie samen te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 08:06 



 
Profiel   

magootie schreef
Ja ik ben echt mega trots!! :D
Het stilstaan bij het krukje heb ik veel geoefend. Het inparkeren heeft het wel makkelijker gemaakt. Als ik naar zijn kont wijs zet hij een stap naar het krukje toe ;)


Dat meen je +:)+ ik vind dat zo gaaf als paarden dat doen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 19:34 



 
Profiel   

Missvk schreef
magootie schreef
Mooi appartement Moniek! Wel een heftige tijd met alles wat er nu met jou en in je leven gebeurd zeg! Hopelijk vind je snel de rust en krijgt alles zijn plek.

Mag ik even heeeeel trots zijn!! <3

[ Video ]


[ [url=m/LDvVZg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn zadel van Cookie meegenomen en die lijkt te passen. En toen dus ook dit gedaan! :D


*\o/* wouw wat een paard! Je mag hartstikke trots zijn. Nou als hij zo lekker meewerkt dan zit je er straks opeens een keertje op. Heel fijn gezicht om jullie samen te zien <3

Dankjewel! :o


moniek21 schreef
magootie schreef
Ja ik ben echt mega trots!! :D
Het stilstaan bij het krukje heb ik veel geoefend. Het inparkeren heeft het wel makkelijker gemaakt. Als ik naar zijn kont wijs zet hij een stap naar het krukje toe ;)


Dat meen je +:)+ ik vind dat zo gaaf als paarden dat doen _/-\o_

Ja hij doet het echt mega goed! Snapte het ook heel snel! Het is ook best makkelijk aan te leren!


Mag ik even heeeeeeeeeeel blij zijn!! :D Parker is vandaag röntgenologisch gekeurd en helemaal goed!! Ik was zoooo zenuwachtig!! Maar zooo blij dat hij helemaal goed is!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 19:05 



 
Profiel   

Wat goooooeeeedddd !!! Gefeliciteerd *\o/*
Zeker altijd een spannend moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 05:40 



 
Profiel   

Hoe knap kan een paard zijn!! <3 <3 <3 <3 <3
[ img ]
Zo gek op mijn vriendje!! Gister weer even met zadel gespeeld. Ik ben weer in de beugel gaan staan. Kon mijn been omhoog doen, gaf geen kick. Ik dacht zal ik gaan zitten, maar wil niet te snel gaan of dingen verpesten dus niet gedaan. Heb toen koning de beugel stond nog wel een stukje gestapt. Met het halster touw wat omtrekken en hij vond het allemaal prima. Mijn held <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 19:30 



 
Profiel   

Wat een knap paard is het toch!!

En wat kan je dan trots zijn hè, een magisch, verliefd gevoel! Geniet ervan!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-23 12:53 



 
Profiel   

magootie schreef
Hoe knap kan een paard zijn!! <3 <3 <3 <3 <3
[ [url=m/DVX4bR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo gek op mijn vriendje!! Gister weer even met zadel gespeeld. Ik ben weer in de beugel gaan staan. Kon mijn been omhoog doen, gaf geen kick. Ik dacht zal ik gaan zitten, maar wil niet te snel gaan of dingen verpesten dus niet gedaan. Heb toen koning de beugel stond nog wel een stukje gestapt. Met het halster touw wat omtrekken en hij vond het allemaal prima. Mijn held <3


<3 <3 wat super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-23 13:11 



 
Profiel   

Vandaag met Parker weer even met het zadel op gepruld. In de beugel staan en een stukje stappen. Zoooo trots op hem!! Hij doet het zo braaf <3 Aan de andere kant opstappen en stappen doet hij ook (is voor mezelf wel gek, alsof ik in de knoop zit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:10 



 
Profiel   

Jeetje wat zal jij trots zijn op je knappe vriendje … heel stoer +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:32 



 
Profiel   

Jaah dat ben ik zeker!! Zoooo gek op hem!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:47 



 
Profiel   

Ok ik zit even op een heeeeele grote roze wolk!! :D



[ img ]





Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:11 



 
Profiel   

Noooouuuu dat is toch helemaal te gek *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:40 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* Parker is een held *\o/* *\o/* en jij ook trouwens! Wat een rust. Ben je nou helemaal alleen? Ik word heel erg blij van je rust en respect. Heel erg fijn om te zien hoe jullie het samen aanpakken.

Ben benieuwd naar jullie vervolg

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 07:36 



 
Profiel   

Dankjewel! :D ik ben zo trots en blij!!
Ik doe het idd helemaal alleen. Het voelt zo goed en ik heb zo’n band met hem door alles wat ik met hem heb gedaan. Als ik wil kan ik hulp van de grond krijgen hoor, maar nog niet nodig gehad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:53 



 
Profiel   

Gaaf! Goed gedaan +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:05 



 
Profiel   

ooooo wat een heerlijke beelden van Parker!
Ik vermoed dat Prolinde het net zo gaat oppakken eigenlijk. Momenteel staan wij i.v.m. wat nare wonden en een verzopen bak even stil. Laatste stappen die wij gezet hebben is het longeren met zadel (nog zonder beugels eraan). Dit gaf de eerste keer een heuze bokpartij want dat voelde natuurlijk erg gek. Maar met nog geen 5 minuten was dat voorbij en liep ze ermee alsof ze het al jaren doet.
Het grondwerken pakt ze ook lekker op!

Ik pak het wel aan samen met een stalgenoot en de stalgenoot is nu ook wat met haar aan het oefenen in het grondwerk omdat Pro erg aan mij hangt waardoor ze wat vertrouwen op de grond kan missen als ik er straks ooit een op stap. Stapje voor stapje en op haar tempo pakken we het aan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:25 



 
Profiel   

Dat klinkt goed Loes, heel verstandig dat je je stalgenoot met haar aan de gang laat gaan.
Toen mijn Dreamboy ( die niet meer van mij is nu ) onder het zadel kwam was hij mij kwijt en helemaal in paniek… toen ging ik er heeeel hard vanaf, dat vertrouwen is niet meer terug gekomen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 19:50 



 
Profiel   

Klinkt goed Loes! Ben benieuwd naar jullie vervolg! Altijd leuk om te zien hoe anderen het aanpakken.


Zaterdag is de osteopaat geweest en heeft Parker lekker los gemaakt. Hij was eigenlijk al heel los maar voor het zadelmak maken en alles wilde ik even een checkup.
Van de week met het mooie weer nog wat foto’s gemaakt <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 07:31 



 
Profiel   

Ik heb gister weer op Parker gezeten en gestapt. Blijft keurig stilstaan en nu met bitje gestuurd in plaats van met halster. Vind hij nog een beetje gek. Degene waar hij staat kwam ook nog even een rondje meelopen ernaast zodat hij haar kon volgen. Wandelde er keurig achter aan. Trots op mijn baby <3






Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-23 22:45 



 
Profiel   

Zo gaaf om te zien hoe sterk jullie band is +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-23 03:31 



 
Profiel   

Thanks! :D

Hoe gaat het met jou? En met Mac?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-23 07:29 



 
Profiel   

Met Mac gaat het goed, steeds een stukje sterker .. ik ga proberen of er morgen een stukje gefilmd in worden.
Ik zelf wordt volgende week woensdag geopereerd.. daar kijk ik erg naar uit ( niet dus) ik vind de operatie niet erg maar het herstel, daar zie ik erg tegen op.. mag gewoon een paar weken niks _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-23 10:43 



 
Profiel   

Ja leuk ben benieuwd hoe hij zich ontwikkeld!
Ja dat snap ik heel goed!! Hopelijk herstel je goed en snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-23 13:02 



 
Profiel   

Lang niet af .. maar ik ben er blij mee, hij wordt steeds een stukje sterker +:)+

https://youtu.be/8zGvOCy_UNg
https://youtu.be/Q-NssmDRhJE
https://youtu.be/5v3eUOa8Yz0
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen