Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

 
Profiel   

Mijn bijna 3 jarige merrie van Kjento is ook thuis! we zijn rustig aan haar aan het longeren en straks zadelmak maken! *\o/*


[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 16:36 



 
Profiel   

@Angelapam:
Succes met de operatie van je paard. Mooi aansprekend hoofd heeft hij.
Ik zag ook dat je volger van dit topic van het eerste uur bent. In dit topic heb ik ook een foto van m'n 3jarige gevonden als veulen, misschien herken je die?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 23:10 



 
Profiel   

Even terug gezocht maar wat grappig dat je hier in het topic een veulen foto vind.

@veronique wat een ontzettend knap paard. Is ze ook een beetje nuchter?


Vandaag word Rico dus geopereerd aan zijn cyste. Ik vind het heel spannend en kan niet wachten op het belletje dat alles goed is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 09:22 



 
Profiel   

@angelpam dankje!
Ja ze is wel iets rillerig, maar word nu wel wat nuchterder! Vind alles nog wel spannend, vooral deken op en af doen en hoofdstel/halster om doen. Word gelukkig per dag wel beter! Voorderest is het een kroelkip <3 en erg braaf!

Oh spannend zeg! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:56 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Kjento nakomelingen?

Onze merrie is inmiddels zadelmak en pakt het súper goed op, zij verbaasd mij elke dag! *\o/*

Zij is nu 6 keer onder het zadel geweest en loopt al braaf haar rondje in de binnenbak.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik ben benieuwd hoe derest gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 15:24 



 
Profiel   

Mijn Kjento is super lief en super braaf. Word drie in mei en doe er verder nog niks mee. Gaat in april nog terug voor zomer de wei op en na de zomer kijken we of ze er aan toe is om zadelmak te maken.
Ze is op dit moment 1.69 en echt een slungel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 22:52 



 
Profiel   

leuk , jullie zijn al lekker bezig met de jonge kjento's!!
die van ons staat nog een half jaartje in de opfok, dan kijken of hij gezond en goed genoeg is om klaar te maken voor de HK.
De Kjento in de maak uit dezelfde merrie laat nog even op zich wachten, de draagmerrie is goed zwaar en is over drie weken uitgerekend.
Vandaag wordt de merrie zelf gespoeld maar nu met Indian Rock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:18 



 
Profiel   

Dat ziet er goed uit Veronique! Leuk om ze aan het werk te zien.
Die van mij is vorige week gecastreerd en mag nog een jaartje doorgroeien. Hij is nog niet al te groot, maar dat kan nog wel bijtrekken. Hij is ook erg lief en doet heel zachtjes hinniken elke keer als ik ze ga voeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:56 



 
Profiel   

3 mei is van onze Luna via een draagmerrie weer moeder geworden van een hengstveulen van Kjento,
hij lijkt erg op zijn volle broer Racoon van twee jaar terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd peetje82.

Hier is Pim inmiddels ook onder het zadel. Wat een power paard is het zeg. Doet het goed. Alleen op en afstappen is spannend.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Op de foto's de 4 en 5de keer onder het zadel. Zijn ook recent want meer keer is er nog niet opgezeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 11:45 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard zeg! Is hij echt pas 3? Mooie hals en prachtig beenwerk! En dus braaf, als je er al zo mee kan rijden.
Gefeliciteerd met het veulen Peetje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 13:57 



 
Profiel   

knap paard al hoor, op-en afstappen zal wel beteren!

hier doet het veulen het prima, loopt lekker en is knap! Wel een snelle en wendbare jongen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 10:46 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg! Ziet er goed uit!


Dit is mijn kjento x Kimberley merrie nu. Vandaag foto’s gemaakt voor de verkoop <3



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 21:07 



 
Profiel   

Wow wat zijn jullie paarden al vol en Af .

Ik heb die van mij nog een zomer op de wei staan want zo n slungel. Voor we ze weg brachten naar de weide was ze 1.72. ( moeder maar 1.65) Ga na de zomer weide kijken of ze aan het werk kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:07 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard, ziet er idd al heel volgroeit uit.

Hij heeft dan wel een goede maat Kady1, die van mij is nog best klein. Nou is hij pas 2 dus hij heeft nog wel wat tijd om te groeien.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:14 



 
Profiel   

@ Veronique, hele mooie foto's! Wil de verkoop vlotten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 09:23 



 
Profiel   

Ik kom even buurten, aangezien mijn nieuwe 3 jarige Kjento merrie gisteren gearriveerd is.

Goed handmak en goede manieren, geweldig bewegen, en superlief en fijn karakter maar verder nog helemaal niks gedaan.

Ze is nog aardig overbouwd dus we gaan lekker rustig aan aan de bak met longeren leren en dan misschien richting najaar zadelmak (laten) maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 14:50 



 
Profiel   

Dit is onze ruin Play Time NA (maar we noemen hem Texas). Vader is Kjento, vm is Hamlet.
Ontzettend lief en knuffelig paard!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-23 10:13 



 
Profiel   

Joh volgens mij had ik op deze gereageerd en kwam ik toen uiteindelijk uit op de merrie die ik gekocht heb!

Wel een leuke zeg.

Ik moet zeggen nu mijn merrietje kleine 3 weken op stal is dat ik ook echt helemaal weg ervan ben. Ze is best goed wakker maar heel leergierig en hoewel ze soms dingen spannend vindt, is ze daar heel makkelijk uit te halen en doet eigenlijk alles gewoon heel braaf. Ik vind het een heel fijn karakter tot nu toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-23 11:49 



 
Profiel   

Dat kan zeker kloppen, we hebben hem sinds afgelopen zaterdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-23 07:53 



 
Profiel   

Wat een mooie paarden allemaal.

Ik ben gister weer bij mijn 2 jarige Kjento ruin wezen kijken. [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 09:00 



 
Profiel   

Wat een leuke Marjelle. Vind hem qua oogopslag heel erg op mijn merrie lijken.

Daarmee ben ik rustig aan begonnen met longeren en beetje clickertraining. Heb haar nog geen maand en inmiddels van niks netjes aan de longe maar soms nog wel beetje als kip zonder kop rondjes rennen.

Laatst voor eerste keer bitje en singeltje tijdens het longeren maar dat was nog wel een dingetje. Ze kauwt echt op het bit. Was een gloednieuw Fager bitje maar aardig gekrast door kauwen. Nou kan dat bit me verder niet zo veel schelen maar lijkt me niet echt lekker voor haar. Maar goed misschien leert ze vlot dat het echt geen drama is.

Singeltje vond ze ook wel een dingetje en dan met name dat ze eerst dacht dat ze niet kon lopen en toen was het geluid van de ringen eng, maar na 2-3 rondjes met staart knijpen en beetje bokken was dat ook weer over.

Ik vind haar qua karakter tot nu toe echt helemaal geweldig. Het is zeker geen dooie en vindt sommige dingen best spannend maar ze komt er wel vrij vlot wel weer doorheen. Daarbij echt een ontzettend lief, aanhankelijk dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 12:27 



 
Profiel   

Manic nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jou merrie.

Romance zo heet die heb ik zelf gefokt. Hij staat nu ruim 1.5 jaar in de opfok, ik ga hem ongeveer 1 keer in de maand opzoeken. Als die me ziet komt die altijd gelijk aanlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 20:44 



 
Profiel   

Net zo een blik, zelfde vorm oortjes en zelfde mondje… (vind ik dan). Ik was hier op de merriekeuring dit weekend en een Kjento werd reserve kampioen en die leek er ook enorm op.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 22:04 



 
Profiel   

Ja idd de zelfde lieve uitstraling. Knappe merrie ook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 08:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen