Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [FB] Familiebanden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 19 van de 19 [ 462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 |
Plaats een nieuw onderwerp |
Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer? |
---|
veronique137 | |
![]() |
Mijn bijna 3 jarige merrie van Kjento is ook thuis! we zijn rustig aan haar aan het longeren en straks zadelmak maken!
![]() |
Laatste bericht |
![]() |
Vlindy | |
![]() |
@Angelapam:
Succes met de operatie van je paard. Mooi aansprekend hoofd heeft hij. Ik zag ook dat je volger van dit topic van het eerste uur bent. In dit topic heb ik ook een foto van m'n 3jarige gevonden als veulen, misschien herken je die? |
![]() |
angelpam | |
![]() |
Even terug gezocht maar wat grappig dat je hier in het topic een veulen foto vind.
@veronique wat een ontzettend knap paard. Is ze ook een beetje nuchter? Vandaag word Rico dus geopereerd aan zijn cyste. Ik vind het heel spannend en kan niet wachten op het belletje dat alles goed is gegaan. |
![]() |
veronique137 | |
![]() |
@angelpam dankje!
Ja ze is wel iets rillerig, maar word nu wel wat nuchterder! Vind alles nog wel spannend, vooral deken op en af doen en hoofdstel/halster om doen. Word gelukkig per dag wel beter! Voorderest is het een kroelkip ![]() Oh spannend zeg! Succes! |
![]() |
veronique137 | |
![]() |
Hoe gaat het met jullie Kjento nakomelingen?
Onze merrie is inmiddels zadelmak en pakt het súper goed op, zij verbaasd mij elke dag! ![]() Zij is nu 6 keer onder het zadel geweest en loopt al braaf haar rondje in de binnenbak. Ik ben benieuwd hoe derest gaat! |
![]() |
Kady1 | |
![]() |
Mijn Kjento is super lief en super braaf. Word drie in mei en doe er verder nog niks mee. Gaat in april nog terug voor zomer de wei op en na de zomer kijken we of ze er aan toe is om zadelmak te maken.
Ze is op dit moment 1.69 en echt een slungel |
![]() |
peetje82 | |
![]() |
leuk , jullie zijn al lekker bezig met de jonge kjento's!!
die van ons staat nog een half jaartje in de opfok, dan kijken of hij gezond en goed genoeg is om klaar te maken voor de HK. De Kjento in de maak uit dezelfde merrie laat nog even op zich wachten, de draagmerrie is goed zwaar en is over drie weken uitgerekend. Vandaag wordt de merrie zelf gespoeld maar nu met Indian Rock. |
![]() |
Talishe | |
![]() |
Dat ziet er goed uit Veronique! Leuk om ze aan het werk te zien.
Die van mij is vorige week gecastreerd en mag nog een jaartje doorgroeien. Hij is nog niet al te groot, maar dat kan nog wel bijtrekken. Hij is ook erg lief en doet heel zachtjes hinniken elke keer als ik ze ga voeren |
![]() |
peetje82 | |
![]() |
3 mei is van onze Luna via een draagmerrie weer moeder geworden van een hengstveulen van Kjento,
hij lijkt erg op zijn volle broer Racoon van twee jaar terug. |
![]() |
angelpam | |
![]() |
Gefeliciteerd peetje82.
Hier is Pim inmiddels ook onder het zadel. Wat een power paard is het zeg. Doet het goed. Alleen op en afstappen is spannend. Op de foto's de 4 en 5de keer onder het zadel. Zijn ook recent want meer keer is er nog niet opgezeten. |
![]() |
Talishe | |
![]() |
Wat een gaaf paard zeg! Is hij echt pas 3? Mooie hals en prachtig beenwerk! En dus braaf, als je er al zo mee kan rijden.
Gefeliciteerd met het veulen Peetje! |
![]() |
peetje82 | |
![]() |
knap paard al hoor, op-en afstappen zal wel beteren!
hier doet het veulen het prima, loopt lekker en is knap! Wel een snelle en wendbare jongen ![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 19 van de 19 [ 462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [FB] Familiebanden |
Inloggen |