Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Incognito (Davino x Vivaldi)

 
Profiel   

Dat ziet er goed uit!!!

Mijn incognito is nu 4 en liep gister haar wedstrijd debuut met een 15 jarig meisje erop!
Ze moesten L1 starten , ze liep twee hele fijne proeven. Keek nergens naar, was langs een vrij drukke weg maar het boeide haar niet!
Met 202 en 204 waren we dan ook dubbel blij! Ze zijn pas 2 weken een combinatie dus dan gaan we niet mopperen!
Ze meet nu trouwens 168.5 dus dat zit wel goed. Bleef lang wat popperig, het is nog wel een echt meisje hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:45 



 
Profiel   

Wow proficiat!! Genieten zeg, leuk om te lezen. Ik hoor het wel meer: dat de Incognito's niet snel onder de indruk zijn. Klinkt als een mooie combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 10:26 



 
Profiel   

het is wel een echte "tante" in de omgang hoor, snel driftig en een tikkeltje overdreven. Als je er eenmaal opzit dus niet meer blijkbaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 12:43 



 
Profiel   

Mooie berichten allemaal!

Die van mij kan ook een echte tante zijn, maar ook altijd heel goed weer in verbinding met mij te krijgen waardoor ze super bewerkbaar blijft.

Zondag voor het eerst cavaletti’s gelopen. Stoer paard hoor, 4 jaar nu. Ik ben zo trots op haar. <3 <3 <3 <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 19:39 



 
Profiel   

die doet het dus ook goed!! gaan wij binnenkort ook eens doen, kijken wat ze daarvan vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 14:31 



 
Profiel   

Door deze foto’s kan ik niet wachten tot de mijne oud genoeg is om te gaan beleren! Als veulen was het al zo’n leergierig dier, fijn en meewerkend. Heb m nu al dik 3 maanden niet gezien dus ben benieuwd hoe hij eruit ziet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 16:51 



 
Profiel   

Ik ben ook enorm tevreden over de vorderingen van mijn Incognito :o

18 mei j.l. ging hij nog bokkend door de baan en als ik dan zie hoe snel hij alles oppakt en hoe goed hij het nu doet .... onvoorstelbaar <3

[ img ]
geen beste foto, is met mijn mobiel gemaakt en dat valt niet mee om scherpe foto's te maken van een bewegende paard :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 15:48 



 
Profiel   

Benieuwd hoe het met jullie Incognitootjes gaat :D

Nespresso doet het erg goed en hij gaat echt leuk lopen. Zoals ik het nu inschat gaat hij mijn verwachtingen meer dan waar maken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-22 16:08 



 
Profiel   

[ img ]

De mijne is geen baby meer! Nu 1,5 jaar oud :D

Fijn dat je zo lekker gaat met je paardje! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-22 22:28 



 
Profiel   

Super leuk moratoetje! Hij zag er ook wel erg gaaf uit op je laatste foto. Rij je hem al zelf?

xsensibel: die groeit goed ja, heel herkenbaar die blik <3

Die van mij staat nu 1.5 maand in training voor het zadelmak maken. Hij vind het werk allemaal wel erg spannend dus ze doen rustig aan. Op beeldmateriaal dat ik krijg vind ik hem qua beweging beter dan ik had durven hopen dus ik ben ontzettend benieuwd hoe hij er straks bij gaat lopen :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 11:09 



 
Profiel   

Hebben jullie bewegend beeld materiaal van jullie incognito’s? Vind dat leuk om te zien! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 21:17 



 
Profiel   

Met die van mij gaat het lekker! Allemaal leuke dingen aan het doen samen.

Dit was vandaag:

[ img ]

Op mijn Instagram heb ik wel wat bewegende beelden staan: https://www.instagram.com/tv/Cb170oPlim ... JmNzVkMjY=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:42 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Incognitootjes????

Morgen gaat Nespresso voor het eerst mee naar les, ben benieuwd :D het is ook meteen voor het eerst op vreemd terrein :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 09:42 



 
Profiel   

Spannend Moratoetje! Heel leuk! Komt er beeldmateriaal? *D

Ik heb die van mij dit weekend weer opgezocht bij z'n trainingsplek. Hij ziet er gelukkig weer een stuk beter uit. Hij was er 4 maanden geleden niet zo best aan toe toen ik hem uit de opfok haalde en wegbracht :o heel jammer...

Hij heeft best wat tijd nodig om alles te verwerken ze doen het gelukkig mooi rustig en vakkundig. Het is geen dooie }>
Na een bezoek van de fysio lijkt er nu zeker een stijgende lijn in te zitten en ze hebben er inmiddels 3x opgezeten. Dus hopelijk zet dat door.
Qua manier van bewegen en balans ben ik super enthousiast, heeel fijn paard. En in de omgang ook een echte puppy <3


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 10:46 



 
Profiel   

Zo trots op Nespresso <3 Hij heeft zich gisteren voorbeeldig gedragen, liep zo de trailer op, was erg braaf onderweg en ook op plaats van bestemming was hij erg braaf. Natuurlijk keek hij zijn ogen uit, maar ja wat wil je: kippen, paarden, eenden, honden, geiten, kleine kinderen ... noem het maar en het was er :D

Heb vooraf heel even gelongeerd, maar heeft geen bok of uitspatting gegeven. Super braaf, hij was wel doodmoe toen we weer thuis waren. Die heeft vast heerlijk geslapen :z

Helaas nu geen beeldmateriaal, maar dit zal ik binnenkort eens maken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-22 13:07 



 
Profiel   

ik heb een kort filmpje van afgelopen weekend ... hoop dat de link werkt :o

https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/video/480_h264/53b35c50-84f3-48eb-8979-6a0fde6f76d1.mp4

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 12:06 



 
Profiel   

Wat een fijne beweger!! Fijn voorgesteld hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 21:01 



 
Profiel   

Die van mij heb ik nu voor de 2e keer opgezeten, zo leuk <3

Volgende week komt hij naar huis *\o/*

Het is echt een Pietje Bell met een blije uitstraling en lekker bijdehand :D
Beweegt zo makkelijk, veel kracht en balans, ben er súper blij mee <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:32 



 
Profiel   

Wat goed Marieke. Mooi stel zijn jullie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:11 



 
Profiel   

Mijn knappe Incognito dame gaat ook goed. <3
Ze is nu 5 jaar oud.
[ img ]

We rijden ook af en toe met de neckrope *\%/*

[ img ]

En hierbij een klein stukje bewegend beeld:


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:59 



 
Profiel   

Dank je wel voyou!

Ik volg jullie inderdaad op insta en dat is zo erg genieten, wat een prachtige combinatie zijn jullie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:34 



 
Profiel   

Oh ik vind die van jou toch zo leuk voyou! Volgensmij echt een paard met een super fijn karakter.

Vosje ook mega knap! Ik vind ze wel allemaal zo verschillend en toch op elkaar lijken <3

Mijne is nu bijna 2. Kan niet wachtennnnn om met hem aan de slag te gaan!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:34 



 
Profiel   

Ik heb eergisteren weer een keer een proefje thuis opgenomen en ingestuurd. De eerste keer een L2 proefje voor Navayou. Ik moet wel weer beter oefenen om precies op de letter te rijden, maar Nava deed het heel erg braaf. <3
We hebben 2 winstpunten gekregen *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-23 11:53 



 
Profiel   

Ik kijk hier al een tijdje mee, en elke keer als ik Navayou zie passeren, valt me toch op hoe ze lijkt op de Incognito merrie waar ik mee rijd.

Dit is Navida (Incognito x Julio Mariner)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We zijn ook L2 en ze doet het eigenlijk top, al kan ze héél zenuwachtig worden in het rijden en kan ze sterk (hormonaal) reageren op andere paarden. Dan kan ik er nog weinig aan rijden. Maar alleen in de piste en als ze vaak genoeg werkt is dit goed te doen en dan is het genieten. Naast het rijden ook een enorm lief paard. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-23 10:11 



 
Profiel   

Navayou en Navida lijken ook veel op mijn Incognito, Nespresso <3

Ik ben nu weer fanatiek aan het trainen met Nespresso, door ziekte van mijn kant en steeds een buitenbak die blank stond heeft hij een tijdje wat minder gedaan. Ik moet zeggen hij is er niet minder van geworden :o

[ img ]

[ img ]

Vorige week vrijdag is er een nieuw zadel op hem aangemeten, nu 7 weken wachten en dan heeft hij zijn eigen op maat gemaakte zadel :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen