Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Incognito (Davino x Vivaldi)

 
Profiel   

Nespresso is een beetje stout op het moment :o Gisteren dusdanig dat ik er naast zat, uiteindelijk wel fijn kunnen afsluiten, maar pfff ... hij kan toch ook behoorlijk lastig zijn }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 10:04 



 
Profiel   

Hopelijk niks overgehouden aan je val, Moratoetje!

De Incognito die ik rij kan ik dus ook best lastig vinden, maar dat betert duidelijk als ze regelmatig moet werken... Als ze energie te veel heeft, zet ze die niet altijd positief in. En ze is héél gevoelig... :+ Ik heb al veel van haar geleerd zeg maar... :')

Ik heb wat fotootjes van de wedstrijd gisteren. Ik vind haar heel knap, maar ze is dus snel gespannen en dat ga je dan zien in haar gangen. Vooral galop wordt dan wat stuiterig.
[ img ]
[ img ]

Bij het groeten wou ze niet stilstaan, werd wat gespannen en dan durft ze wel omhoog te gaan... (Op de foto maar een kleine huppel, maar hoog kan ze ook :\ )
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 08:03 



 
Profiel   

@Helliepel: is dat in Westdorpe???

Afgelopen zaterdag heb ik een foto's laten maken van mijn Incognito, het is toch wel een erg knap paard al zeg ik het zelf <3

Moet de foto's die ik wil nog uitzoeken, dat valt niet mee want ze zijn allemaal zo goed gelukt :o

Dit zijn onbewerkte foto's:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:25 



 
Profiel   

Ja klopt, in Westdorpe.

Dat zijn inderdaad mooie foto's van een heel knap paard! :~ <3
Dat lijken die Incognito's wel gemeen te hebben he. Echte beauty's. Ik heb er nog geen lelijke van gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:14 



 
Profiel   

Ik rij ook regelmatig in Westdorpe, wie weet komen we elkaar nog een keer tegen daar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:30 



 
Profiel   

Pfff ... wat een hitte {:}

Afgelopen week heb ik het longeren met dubbele lijnen opgepakt met Nespresso. Hij is onder het zadel in de linkerstelling wat lastiger en dan vind ik het fijn om dat probleem eerst aan de dubbele lijn wat op te pakken. Maar dat hij dit zo goed op zou pakken had ik niet verwacht .... echt wauw :):) <3 wat een gaaf paard, hij is wel het beste paard wat ik tot nu toe heb gehad denk ik. Wat een beweging heeft hij in huis en zoveel souplesse <3 en nu hij voor op een ijzertje staat is hij nog gaver geworden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 10:59 



 
Profiel   

Lees net op horses.nl dat Incognito gecastreerd is afgelopen april

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 06:42 



 
Profiel   

Ja, ik zag het ook. Jammer :o
Hij was heel veel hengst. Ik ben benieuwd hoe hij het nu in de sport gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 10:52 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Die van mij heb ik nu voor de 2e keer opgezeten, zo leuk <3

Volgende week komt hij naar huis *\o/*

Het is echt een Pietje Bell met een blije uitstraling en lekker bijdehand :D
Beweegt zo makkelijk, veel kracht en balans, ben er súper blij mee <3

[ [url=m/BazYDN.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltVGFB.webp]Afbeelding[/url] ]


Wij zijn inmiddels weer wat maanden verder en heb eindelijk weer wat beeldmateriaal <3
Ik heb er nog steeds hulp bij die hem doorrijdt, maar hij doet het echt super goed. Blijft me verbazen hoeveel potentie er in zit <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-23 21:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen