Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 37 [ 916 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Fijn dat het beter gaat met Mac!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:01 



 
Profiel   

Gister Parker weer eens ingevlochten en wat foto’s gemaakt <3
Vandaag heerlijk gereden met hem, wat een geweldig paard is het toch!! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 19:04 



 
Profiel   

En je vergeet bovenal .. heel erg knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 21:56 



 
Profiel   

Moet dit even delen :D
Al een paar dagen haal ik Mac met nagenoeg dunne achterbenen uit z’n box *\%/*
Zooo blij, en vandaag met de les liep hij ook de sterren van de hemel.
Heerlijk om te merken dat alles de goede kant op gaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 10:42 



 
Profiel   

Superfijn!! :D op naar de selectie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:27 



 
Profiel   

Goed nieuws Moniek! Knallen op de selectie idd!

Enne, Parker is wel echt ook weer een pareltje hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:17 



 
Profiel   

Dank jullie wel :D

Nu inderdaad door trainen en hopen dat we deze lijn vast kunnen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:00 



 
Profiel   

Zo haalde ik Mac vanmorgen weer uit stal .. zeker al een week bijna dunne benen
Ik ben blij *\%/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:40 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Zo haalde ik Mac vanmorgen weer uit stal .. zeker al een week bijna dunne benen
Ik ben blij *\%/*
[ [url=m/MlPnWD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Woep woep!! Dat ziet er goed uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 21:30 



 
Profiel   

Gisteren was linksachter weer wat dikker… maar ik denk verklaarbaar omdat hij woensdag een enting heeft gehad, ik hoop dat het er zo weer beter uitziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 06:36 



 
Profiel   

Ooo wat vind ik het heerlijk om Parker te volgen!

Hier zijn we inmiddels ook wat stapjes verder! [ img ]
We zitten! Inmiddels pogen we ook het commando stap te koppelen aan de beenhulp. Maar het guppie snapt daar niks van. Aan de longe staat ze super scherp op m’n stemhulp, maar deze link legt ze niet meer als ik erop zit. Arm ding.
Dus even puzzelen.

Vandaag voor t eerst wel los rond gestapt en af en toe wat hulp dan nodig om der weer in stap te krijgen. Vrijdag gaan we waarschijnlijk de bak in, mogelijk dat ze dan ook wat meer go heeft. Ze is zo voorzichtig! Echt super fijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 20:35 



 
Profiel   

Wat een gave mijlpaal ook!! Echt heel tof hoe die jonkies het doen.

Mijne liep zondag twee keer 65% en is alweer M1 + 10. Knap ding :)

Moniek, hoe ga jij met de voorbereidingen voor het weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 21:15 



 
Profiel   

@noukie wat een toffe score! Gefeliciteerd!! Op naar het M2!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 21:27 



 
Profiel   

Thanks, heel blij mee! Maar rustig aan hoor, ze is pas een paar keer meegeweest in t M1 en ze moet echt nog sterker worden. En ik moet dat weer meenemen om mn proeven wat meer af te werken. Neemt niet weg dat ik superblij ben hoe ze het doet en dat t lekker is om de punten iig alvast te hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 21:58 



 
Profiel   

[ img ]
Gewoon zomaar even een plaatje van mijn Daily merrie. Ze is dol op het trekpaard. Verder beetje aan het puberen maar ze laat ook echt super dingen te zien. Hopelijk in het indoor seizoen starten.

Mooie scores Noukie en gave mijlpaal Loes. Paard oogt mooi ontspannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-23 10:12 



 
Profiel   

Loes, wat stoer.. hahaha ja dan zijn ze altijd even de weg kwijt, maar je zal zien dat ze ook zomaar opeens die link weer gelegd hebben.

Noukie, wat een goede punten gefeliciteerd! Lekker door trainen in het M1 .. ga je regiokampioenschappen rijden of is dat hij jullie anders?

Mijn voorbereiding, opzich was hij oké deze week, heb smiddags gereden steeds en ik merk dat hij dan toch anders is dan wanneer ik smorgens rijd. Ik werk namelijk in een ploegendienst, de ene week begin ik om 06:00 en de andere week om 12:00.
Gisteren was hij vrij doordat het nogal druk was met ongevallen op de weg en ik geen tijd meer had (en zin) om nog heen te gaan ( vrije dag zat al in de planning) vandaag gaan we nog even loswerken en dan morgen hopelijk een knappe proef neerzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 05:49 



 
Profiel   

Mooi koppie Simpie en leuke plannen!

Veel succes morgen Moniek! En niet vergeten te genieten :)

Bij ons waren de selecties april/mei. Moet je minimaal 3x randomn in de regio gestart zijn en dan tellen je beste eerste proeven. Maar ik sta op het randje van de regio en heb wel 3x gestart, maar dus niet alle drie in de goede regio :+
Had ook geen zin om dr dan nog extra mee te slepen om te selecteren, dus sla m over. Misschien volgend jaar weer. Winter skip ik sowieso vanwege de locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 09:56 



 
Profiel   

Mooi hoofdje zit erop Simpie!

@Noukie ja rustig aan door trainen is inderdaad fijn. Jammer van die selecties, maar inderdaad het is ook soms zo'n gesleep met die paarden. Kan me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.

@Moniek Succes met de proef! Geniet ervan :D

Bedankt allen voor de reacties op paardlief. Ze is inderdaad ontspannen met mij erop. Dus dat is fijn. Nu moet ik ook zeggen dat we uitgebreid de tijd hebben besteed aan elke stap voor het zitten, dus daarop was ze eigenlijk al volledig "gedesensitiseert". Nu heb ik het idee dat dat vooral mij heeft geholpen, want ik ben dan ook stiekem wel een bange poepert en bang dat ze ineens ontploft ofzo, terwijl daar in haar gedrag 0 aanleiding voor is hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 10:40 



 
Profiel   

Loes1996 schreef
Ooo wat vind ik het heerlijk om Parker te volgen!

Hier zijn we inmiddels ook wat stapjes verder! [ [url=m/JECHEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zitten! Inmiddels pogen we ook het commando stap te koppelen aan de beenhulp. Maar het guppie snapt daar niks van. Aan de longe staat ze super scherp op m’n stemhulp, maar deze link legt ze niet meer als ik erop zit. Arm ding.
Dus even puzzelen.

Vandaag voor t eerst wel los rond gestapt en af en toe wat hulp dan nodig om der weer in stap te krijgen. Vrijdag gaan we waarschijnlijk de bak in, mogelijk dat ze dan ook wat meer go heeft. Ze is zo voorzichtig! Echt super fijn <3

Wat gaaf!! Leuk om te zien! :D


Noukie schreef
Wat een gave mijlpaal ook!! Echt heel tof hoe die jonkies het doen.

Mijne liep zondag twee keer 65% en is alweer M1 + 10. Knap ding :)

Wat goed!! Gefeliciteerd!!


simpie94 schreef
[ [url=m/xDKQRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gewoon zomaar even een plaatje van mijn Daily merrie. Ze is dol op het trekpaard. Verder beetje aan het puberen maar ze laat ook echt super dingen te zien. Hopelijk in het indoor seizoen starten.

Mooie scores Noukie en gave mijlpaal Loes. Paard oogt mooi ontspannen

Leuke foto! Leuk dat ze het zo goed doet! En wat gepuber hoort erbij hè :P


moniek21 schreef
Loes, wat stoer.. hahaha ja dan zijn ze altijd even de weg kwijt, maar je zal zien dat ze ook zomaar opeens die link weer gelegd hebben.

Noukie, wat een goede punten gefeliciteerd! Lekker door trainen in het M1 .. ga je regiokampioenschappen rijden of is dat hij jullie anders?

Mijn voorbereiding, opzich was hij oké deze week, heb smiddags gereden steeds en ik merk dat hij dan toch anders is dan wanneer ik smorgens rijd. Ik werk namelijk in een ploegendienst, de ene week begin ik om 06:00 en de andere week om 12:00.
Gisteren was hij vrij doordat het nogal druk was met ongevallen op de weg en ik geen tijd meer had (en zin) om nog heen te gaan ( vrije dag zat al in de planning) vandaag gaan we nog even loswerken en dan morgen hopelijk een knappe proef neerzetten.

Gaat vast goed komen met jullie!! Vind jullie een super combi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 11:11 



 
Profiel   

Nou poeh het was alweer warm vanmorgen om half 10, Mac was niet helemaal scherp en daardoor hadden we rommeltjes.Maaarrr we hadden evengoed 63,1% dus redelijk tevreden :o En hij was natuurlijk alweer 4 mnd niet mee geweest dus hij was ook even vergeten hoe dat ook alweer moest als je hoofdstel afgaat na de proef.. dan hoef je toch niet stil te staan
Gevolg.. Mac los met z’n staart omhoog over dat terrein
Gelukkig kon hij niet ver en had ik m zo weer te pakken.
Thuis dacht Mac “ hè dat was leuk .. doen we nog een keer” .. ja hoor daar ging hij weer bij het wisselendst z’n halster… maar dit keer ging hij de weg op
Gelukkig stap ik regelmatig over de weg met hem en weet hij dat de buren een groot weiland hebben waar geen hek omheen staat
Dus Mac in volle galop door dat land naar achter ( natuurlijk zo ver mogelijk ) en aan het einde trof hij z’n maat Joop die wel netjes aan de goede kant stond achter het draadje, daar bleef hij gelukkig in de buurt en kon ik hem ook daar weer pakken… op de terugweg was Mac mega blij met zichzelf dat hij dit “even gedaan had” en liep daardoor ook bijna te huppelen naast me
Mac weer naar de goede kant van het draadje gebracht .. ik de spullen weer opgeruimd want morgen gaan we nog een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 12:24 



 
Profiel   

Hahaha boef! Maar net debuut hoor, gefeliciteerd!

Ik had vandaag wedstrijd op t knhs terrein. Vond ze spannend zat, maar zo braaf! En nog een keer 200 punten mee naar huis, zo blij met dr <3 van mn eigen rijden vind ik nog vanalles, maar zij was zoet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 19:41 



 
Profiel   

Noukie, zo herkenbaar .. ik ben altijd te kritisch op mezelf .. maar Mac is altijd lief , nouja bijna altijd hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 22:35 



 
Profiel   

Nou vandaag gingen we vol goede moed voor de 2e ronde.
Aangekomen op locatie ging ik ervan uit dat ik om 09:15 moest starten .. dus hup om 08:50 erop,
hij was scherp aan m’n been en liep fijner dan gisteren. Toen bleek opeens dat ik pas om 09:38 moest starten … flink balen dus hup er nog maar even af..
Om 09:20 er weer op en hij liep nog steeds fijn.
Toen m’n proef, eerste gedeelte ging goed, tot het galop gedeelte .. niet dramatisch maar mijn eenvoudige wissels die tijdens het losrijden goed gingen gingen nu bijna alle 4 mis .. hij denkt teveel mee.. stort in elkaar voordat ik bedenk dat hij terug naar stap moet om vervolgens huppels te maken omdat hij wee4 wil galopperen.
Heel erg zonde van dat stuk.. maar de rest ging goed.
59,41% .. heel erg balen natuurlijk schouderbinnenwaarts rechts … meer buiging “ een 4” dat vond ik erg zwaar gerekend … die heeft me genekt. Helaas ik heb het geprobeerd, het mocht niet zo zijn.
Op naar het Z2, we gaan nu hard werken aan de wissels en de “2e” draf.. van het winter gaan we er weer voor +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-23 16:17 



 
Profiel   

Ahh wat balen! Zo zonde dat je pas later moest starten! Jammer van de wissels. Maargoed. Idd lekker door naar het Z2! Jullie zijn een super combi!

Vandaag Parker even gereden. Gister was hij helemaal over de ze ik doordat ze op de wei naast ons pakken hooi aan het wikkelen waren. Nog nooit zo gek gezien! Gelukkig vandaag weer een stuk rustiger. Nog wel ‘aan’ op alles wat hij die kant op zag maar verder ok. Dus dacht ga even rustig met hem rijden. Hij liep echt geweldig!! Wat een bizar gevoel kan hij geven!! Ik draafde aan en zo mega veel veer en aan. Zo bizar gaaf!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-23 17:05 



 
Profiel   

Margo, wat super gaaf.. die veer in het lopen herken ik wel dat heeft Mac ook.
Als Parker straks wat ouder en sterker is denk ik dat je niet weet wat je ziet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 06:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 37 [ 916 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen