Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:39

Vandaag danoesje en haar knappe, knuffelige, Pieter ontmoet, was erg gezellig!

Baretje gaat ook fijn, gelukkig helemaal storm-proof.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 10:49

Was idd erg leuk dat Haike er was. Pietertje heeft zich prima gedragen en heeft haar lekker geknuffeld. Daarna keurig rondje met mij rond gehobbeld, ondanks de storm. En weer even met de neus op de feiten over hoe braaf hij eigenlijk ook is, wat ik natuurlijk al wist maar wat fijn is om te horen van een ander. Incl dat ik zelf voorover ga zitten als ik wil aangalopperen, waardoor hij het niet meer zo goed snapt. :+

Hoe is jullie stormachtige weekend verlopen?

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:47

Wat leukkkkkk ! Een mini-Bokt-Don Primero-kids-meeting :D :+
Wil ook graag eens gezellig komen meeten...woon alleen beetje te ver uit de richting :')

Stormachtig weekend :? Hier wat veel woei, maar geen storm...ook nog steeds mooi droog op het land. 8-) Gaat goed met de beesten hier, behalve oma met wat eigenzinnige capriolen 's avonds bij het binnenhalen, niks speciaal te melden dus :+

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:39

Oma blijft oma, haha ;)

Was gezellig idd, en hij is hartstikke lief! Nu zelf nog vertrouwen krijgen en komt het goed!

Pandora, waar woonde jij, België toch? Nu was ook niet echt om de hoek (110 km ofzo) maar was al in de buurt.

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 09:56

In het midden van belgenland idd :j Ongeveer 20km van Brussel, dus ben al een eindje onderweg voor ik de grens zie 8-)

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 10:07

Weekendje Brussel dus! :D

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:57

Jaaaa...kom maar langs ! Gaan we wel naar Leuven in deze barre tijden...Brussel is niet echt gezellig nu vrees ik, met al die huiszoekingen en politiebewaking :\

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:43

Pandora2 schreef:
Jaaaa...kom maar langs ! Gaan we wel naar Leuven in deze barre tijden...Brussel is niet echt gezellig nu vrees ik, met al die huiszoekingen en politiebewaking :\


Ik heb 2 weken kerstvakantie dus dan kan ik wel! :)

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:09

:oo 2 weken vakantie met kerst?? Bofkont ! :D
Ik kan helaas geen verlof nemen dan...iets met te druk en te veel mensen die willen gaan skien :roll:

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:46

Pandora2 schreef:
:oo 2 weken vakantie met kerst?? Bofkont ! :D
Ik kan helaas geen verlof nemen dan...iets met te druk en te veel mensen die willen gaan skien :roll:


Haha, onderwijs he :P

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:00

Ik moet dringend een carriereswitch maken ! 8-)

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 21:40

Pandora2 schreef:
Ik moet dringend een carriereswitch maken ! 8-)


Heb ik eind februari gedaan en bevalt prima!

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:36

Alleen ben ik geen mens om voor een klas te staan :+ Dat wordt 'm dus niet in het onderwijs vrees ik :')

Omoetje is kreupel :\ Dacht eerst dat het een hoefzweer in wording was, maar lijkt nu toch niet zo te zijn. Denk dat één of andere gekke sprong het kniegewricht een opdoffer gegeven heeft...ze zet dat been maar op een rare manier neer. Straks komt de paardendoc...we gaan het zien.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 15:47

He oliebol Pandora, dat is weer lekker balen!
Ik zit hier glimworm te spelen en heeeeeel trots op mezelf te zijn! Pieter begon weer te slaan met zijn hoofd als een malle nadat ie zondag kipmak was, gelukkig had ik n les gepland bij een nieuwe juf. Die wist gelukkig wel raad met ons, al liep dr les wel flink uit omdat ie t niet zomaar opgaf!
Voor t eerst uiteindelijk door kunnen rijden ipv uit ellende maar afstappen na een uur en een aantal handvatten die ik kan gebruiken, super fijn!!

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:12

Glimworm :D :+ Een nieuwe kijk op de zaak / andere instructie leidt vaak tot betere inzichten. Sommige paarden liggen bepaalde mensen nu eenmaal beter als andere, en dat geldt zeer zeker ook voor degene die op de grond staat les te geven :j

Paardendoc is geweest...was toch een hoefzweer, en een dikke joekel ook, etter spoot eruit :x DA vond het beest wel veel karakter hebben...normaal zetten ze geen stap meer met zo'n abces, oma had het enkel wat lastig in de bochten }> Wist ik al...van dat karakter 8-)
Heb het pootje net in een emmer zout water gezet, trekt al de viezigheid er lekker uit :P

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:43

Zielige oma! Wel fijn 'maar' een hoefzweer is, dan hopelijk nu snel weer de goede kant op. En dat karakter was al zeer duidelijk bekend toch ;)

Danoesje super dat nu hebt op kunnen lossen, ni zo volhouden!

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:16

Stuiter stuiter stuiter *\o/* *\o/* we are back!!
Heerlijk los gereden, proef wat slordigheden maar al met al dik tevreden over ons rentree!
Hadden 8en en onvoldoendes, totaal 193 en 4de plek. Nu weer door trainen en genieten! <3


Afbeelding

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 09:54

Leukkkkk Haike !! *\o/*
Heel fijn ook dat de goeie onderdelen en de minder goeie ook een duidelijk verschil in punten opleverde...zo hoort het ! Heb je veel meer aan dan aan een protocol met enkel 5 en 6...heb er hier nog een heel stapeltje van liggen :+

Hier alles rustig en braaf }> Het heeft wel flink gevroren vannacht ... ben nog zo niet klaar voor die winter :brr: :D

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:30

Ik ook niet, koud koud koud! Hoe is het met hoefzweer van oma?

En inderdaad fijn jury duidelijk verschil maakte in haar punten, maar was sowieso al dik tevreden dus eigenlijk maakte al niet meer uit. Vandaag belt dierenarts terug over wanneer ze weer naar buiten mag, hoop het onderhand voor dr!

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 17:36

Whaaaa vet goed Haike!
Hoe is oma dr pootje?

Ik weer flink aan het balen! Toples gereden vorige week, helemaal trots. Vandaag zou ik afspraak maken voor mijn zadel dat eindelijk na 4,5 maand zou worden geleverd, is er een verkeerd zadel bezorgd :S Had een leenzadel van stalgenootje maar die kan ik niet meer lenen.
Hoor morgen wat voor oplossing er komt....

Pandora2
Berichten: 19884
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:48

Oma pootje gaat weer helemaal prima. Dag na het uitsnijden liep ze al der stal uit alsof er nooit iets geweest was 8-) De 2 merries hebben hier wel beetje de kolder in de kop van het koude weer }> ...de spaanse ruin niet, die is daar te lui voor :+

Zadelmaker even dikke schop onder z'n kont verkopen ~~}> ofwel een deal maken dat je je nieuwe zadel aan de helft van de prijs krijgt ter compensatie :=

Baretje zal helemaal happy zijn als ze er weer uit mag ! :j

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:36

Wat *** Danousje, daar zit je echt niet op te wachten! Hoop morgen alsnog een passende oplossing, dan maar iets van de zadelmaker te leen krijgen? Je was zo goed bezig, moet niet weer stil komen te staan!

Pandora: fijn zo snel weer goed was, en nu is ze dus lekker de boel op stelten aan het zetten :P

Dierenarts belde terug, na het werk mag ze even los, eerst even in de bak zodat zeker niet kan glijden, en dan daarna ook in de wei als ze rustig is. Woensdag de eerste dag, dan op tijd klaar werk dus kan ze mooi nog even in het licht buitenspelen.
Ging vandaag ook even simpel rijden na gisteren, maar uiteindelijk toch weer goed getraind, morgen krijgt ze dagje vrij (en nieuwe schoenen), woensdag even rijden en los, en dan donderdag fysio dus wss daarna paar daagjes rust.

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 19:49

haike, klinkt als een lekker schemaatje.
Hihi pandora heeft een speedy oma en een luie spanjaard!
Baal echt als een stekker, heb wel leenzadel maar die moet dan sowieso aangepast (dus ruim uur rijden en weer kosten) en zit daar gewoon echt niet goed in, als ie net zo stout is als vorige les dan heb ik de handjes er vol aan en dan zit ik graag safe :P Gister ook heel stout met longeren dus ik denk dat hij zich goed voelt en nu flink praatjes krijgt. Op zich goed teken!
Hoop ook dat ze morgen met een oplossing komen of dat het meevalt en zadel ergens in NL is omgewisseld ipv in Engeland bij het versturen...Anders zit er weinig anders op dan les afzeggen en wedstrijd in dec ook denk ik..

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:19

danoesje schreef:
Baal echt als een stekker, heb wel leenzadel maar die moet dan sowieso aangepast (dus ruim uur rijden en weer kosten).

Hoop ook dat ze morgen met een oplossing komen of dat het meevalt en zadel ergens in NL is omgewisseld ipv in Engeland bij het versturen...Anders zit er weinig anders op dan les afzeggen en wedstrijd in dec ook denk ik..


Zou dan toch eisen dat zij dit snel oplossen en zorgen je een wel passend leenzadel van hen krijgt, niet dat jij hoop tijd en kosten weer voor moet maken.
Duim mee morgen goede oplossing komt! Wedstrijd toch pas eind december, dus die dan mss nog wel haalbaar?

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 12:38

Poep, inderdaad verkeerd besteld. Komt half jan binnen als ze m opnieuw bestellen...Niet leuk!
Vrijdag weer inladen en weer die kant op, niet grappig!
Als ik n goed leenzadel kan krijgen is wedstrijd nog wel een optie, maar les met een zadel waar ik wiebelig in zit is niet zo fijn aangezien ie nu zo heftig is. En zonder les is wedstrijd weer ineens stukkie verder weg. 't Zal eens meezitten met die knol :P