Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hengst, Valeron ( Sandro Hit x Houston)

 
Profiel   

Hey da's fantastisch nieuws!! Ik ben ook reuze nieuwsgierig hoe al die Valeronnetjes het gaan doen!!
Heb er al heel wat voorbij zien komen en een ding weet ik zeker, hij fokt niet klein :D
Ben zelf verleden week bij mijn jaarling wezen kijken en die was nog steeds net zo mooi als toen ze wegging ;) en groot :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-09 08:47 



 
Profiel   

wie weet waar Valeron allemaal ter beschikking staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-09 17:27 



 
Profiel   

Als je het over kleur hebt en toverballen , dan maak ik dat nu mee, mijn Valeron nakomeling is uit de opfok gekomen en van goudbruin , is hij in 1 seizoen helemaal verkleurd naar bruin/zwart, erg bijzonder moet ik zeggen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 01:47 



 
Profiel   

Laurens van Lieren,
Heeft ook enkele mooie nakomelingen van Valeron.
stuk voor stuk hele mooie paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 02:18 



 
Profiel   

Dela schreef
wie weet waar Valeron allemaal ter beschikking staat?


Dela, Valeron was afgelopen seizoen niet beschikbaar vanwege een blessure, of men zou het diepvries-avontuur aan hebben willen gaan, naar wat ik heb begrepen is daar weinig tot geen gebruik van gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 05:38 



 
Profiel   

O_FUN_ schreef
Laurens van Lieren,
Heeft ook enkele mooie nakomelingen van Valeron.
stuk voor stuk hele mooie paarden!


Eigen fok of aangekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 05:54 



 
Profiel   

Nu Valeron in Frankrijk staat, weet ik ook niet van waaruit er vers sperma beschikbaar komt,maar hij zou wel weer beschikbaar komen voor de dekdienst.

augurk: hij is prachtig om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 09:03 



 
Profiel   

krackertje schreef
O_FUN_ schreef
Laurens van Lieren,
Heeft ook enkele mooie nakomelingen van Valeron.
stuk voor stuk hele mooie paarden!


Eigen fok of aangekocht?

Eigen fok!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-09 22:54 



 
Profiel   

augurk schreef
Hey da's fantastisch nieuws!! Ik ben ook reuze nieuwsgierig hoe al die Valeronnetjes het gaan doen!!
Heb er al heel wat voorbij zien komen en een ding weet ik zeker, hij fokt Piet klein :D
Ben zelf verleden week bij mijn jaarling wezen kijken en die was nog steeds net zo mooi als toen ze wegging ;) en groot :D


Augurk:

hij is erg mooi opgedroogd mijn Valeron kind en dat goudbruine velletje is helemaal verdwenen, hij is zwart/bruin geworden en hij is flink uitgezwaard, prachtig dier! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-09 19:50 



 
Profiel   

Zonde dat Valeron in frankrijk staat,ik vind het een ondergewaardeerde hengst.Hij zou beter de hengstencompetitie kunnen lopen om meer in de picture te kunnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-09 10:16 



 
Profiel   

ik ben het met je eens Elisa2 ik vind Valeron ook een erg ondergewaardeerd dier.
Ik hoorde dat hij in Frankrijk erg goed presteerd in de sport,dus ik ga eens verder informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-09 10:24 



 
Profiel   

Oke,leuk! Hij lijkt me als hengst zijnde niet makkelijk {erg heet wat ik gezien heb} maar juist die power zou goed omgezet kunnen worden lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-09 16:31 



 
Profiel   

Ik ga dit topic weer even tot leven roepen!
Ik heb een bijna 3jarige Valeron merrie gekocht (als ie deze week goed wordt gekeurd), dus vind 't wel leuk om daar over te kletsen! :D
Hier een foto van waar ik d'r heb gekocht, ze is nog heel groen onder het zadel, maargoed, kan niet anders op die leeftijd.
Ze is lekker voorwaarts, maar wel braaf en kan echt heel fijn lopen. (Al lag ik er door m'n eigen domme fout vandaag al naast, haha)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-10 17:48 



 
Profiel   

Hey Augurk:

Mijn mooie 3 jarige zoon uit Valeron x Rubino is verkocht naar Frankrijk, hij gaat daar show's lopen, wie had dat nu gedacht.
Hij heeft ook zulke mooie gangen en zo'n prachtig uiterlijk, ik hoop dat ik hem nog eens kan bewonderen daar, Frankrijk is niet ver, maar toch..............

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-10 16:24 



 
Profiel   

[IMG=http://img15.imageshack.us/img15/9148/caccini1.jpg][/IMG]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 09:13 



 
Profiel   

cara schreef


Doet het niet bij mij ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 09:15 



 
Profiel   

Ha nu wel!!! Hij is mooiiiiiiiiiiiiiii Cara :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 09:16 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]


Dank je wel Augurk, mooi is hij he?
even op klikken, dan vergroot de foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 15:48 



 
Profiel   

Bij deze gooi ik weer leven in de brouwerij!!

Een vriendin van mij en mijn zussen heeft een Valeron hengst (Valeron x Mirakel) en deze heeft ze vrijdag uit de opfok gehaald. Hij is van 2008, dus 2. Zijn naam is Duvall
ik heb hier een klein overzichtje..

Veulen
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ouder veulen bij de opfok
[ img ]
[ img ]

Van Jaarling naar bijna Tweejarige
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vandaag:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-10 16:47 



 
Profiel   

Hier ook een valeron eigenaar.
Ik heb een 3 jarige uit een concorde merrie. (zie profiel)
Leuk om te zien hoe ze allemaal een beetje op elkaar kunnen lijken....althans...het paardje hierboven is duidelijk famillie.....

Ik ben ondertussen erg benieuwd hoe die van jullie het onder het zadel doen.
Mijn Cip is lastig in de mond, maar verder kan ik er alles mee. Ben al op het strand geweest, ga de weg op, loop balkjes...beestje geeft nergens om, zolang ik maar niet in de mond zit :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-10 19:41 



 
Profiel   

ik meldt me even ik heb nog geen valeron maar... die zit er wel aan te komen. ik ga zondag weer kijken bij een mooie 2.5 jarige merrie van valeron, en ga dan even verder praten over de koop. als ik mezelf trotse eigenaar mag noemen van de mooie dame zal ik wat foto's plaatsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-10 13:06 



 
Profiel   

in de omgang is Duvall ook niet zo lastig. Hij is nu iets van 2.5, dus over het rijden en de mond valt nog niet zo heel veel te zeggen helaas. Ik ga binnenkort weer wat foto's bij hem maken, hij pakt dingen trouwens wel heel snel op. (losgooien, vrijspringen, etc)

en succes kimmekuh

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-10 00:43 



 
Profiel   

nou ze is 100% ggk en van mij (alleen nog even betalen haha, dat komt van de week)
hier de beloofde foto's
http://img573.imageshack.us/i/dscf5054.jpg/ 2 weken gelden
http://img543.imageshack.us/i/dsc01026t.jpg/ dit was van de zomer

het valt mij op dat ze heel cool in het koppie is, ze kan iets wel spannend vinden maar het is al heel gauw oke.
nieuwe dingen pakt ze super snel op en je kan echt alles met dr doen, ze kreeg complimenten van de DA dat ze zo braaf was voor een 2 jarige.

vraagje hoe groot zijn jullie valeronetjes? diamond is nu zo'n 1.60 ik hoop dat er nog aardig wat centimeters bij komen ik ben namelijk 1.81 haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-10 13:04 



 
Profiel   

Hey wat leuk dat je dr gekocht hebt!!
Toevallig is mijn C-tje net gemeten en ze komt aan de 159/160. Nog net zo heel hoog, maar ik hoop ook dat er nog wel een cm of 2/3 bij komt....De tijd zal het leren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-10 14:19 



 
Profiel   

hoi,
ik heb een nakomeling van de hengst valeron,
een 3-jarige merrie, met erg veel pit, en heeft een heel eigen karakter. Ze is wel heel lief in de omgang, soms heeft ze wat streken zoals bokken tijdens het rijden, maar dat is meer omdat ik me dan niet concentreer.
ze heeft nog niet op concours gelopen, maar gaan we binnekort wel doen.
[ img ]
gr nicky
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-11 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen