Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hengst, Valeron ( Sandro Hit x Houston)

 
Profiel   

Cookie heeft vrijdag een bezoek gehad van HypoFocus! Ze zocht een model en een mooie herst achtergrond, dus had me opgegeven. En Cookie werd uitgekozen! :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-13 22:16 



 
Profiel   

Even off. topic magootie, hoe bevalt het bit ? Ik heb ook zo'n bit aangeschaft ( wordt pas over 1,5 jaar gebruikt :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-13 16:52 



 
Profiel   

Ik vind het een erg fijn bit! Zeker bij een jonkie, ik heb ook een sprenger bit met gewone ronde ringen, maar op de 1 of andere manier schoof dat bit heel erg. Deze ligt heel fijn stil in de mond! ;)

Hier nog een foto van de shoot vrijdag! Deze heb ik op medium resolutie gekozen die ik gratis kreeg <3

[ img ]

Ik heb er nog een aantal besteld en die krijg ik ook op webformaat dus die laat ik hier ook nog wel zien ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-13 18:43 



 
Profiel   

Wohw, Cookie is een mooi paardje!!
Ben jaloers. *Zwijmel*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-13 18:51 



 
Profiel   

Dank je voor de info margootie, Cookie is echt een prachtig dier !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-13 10:58 



 
Profiel   

Dankjulliewel! :D


Ik heb net een topic gemaakt met de foto's van de fotoshoot :D
[ITP] Fortune Cookie tijdens herfst shoot door Hypo Focus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-13 17:55 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Valeronnetje?

Hij komt over twee weken naar de hengstenkeuring in Den Bosch!!!! :D
http://www.kwpn.nl/2014/01/kwpns-got-ta ... -doorgaan/


Verder wil ik melden dat ik twee weken geleden mijn wedstrijddebuut met Cookie heb gehad! We hebben een 2e prijs met 192 punten gekregen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-14 22:39 



 
Profiel   

Wat knap magootje! Gelijk al zo'n score op de eerste wedstrijd met zo'n jong paard!

Mijn Valeron gaat momenteel ook heel goed, hadden dit weekend 197 punten in het L1...we hebben ruim de punten voor het L2 maar ik geef mijn reus lekker alle tijd.

Wat gaaf dat Valeron op de HK komt! Wordt genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 09:47 



 
Profiel   

Wauw ook super punten zeg!! Leuk dat die van jou het ook zo goed doet! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 11:06 



 
Profiel   

30 december moest ik helaas Dutch Diva (dd) in laten inslapen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 11:31 



 
Profiel   

Wow!! Waarom? Vond dat een mooie merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 11:33 



 
Profiel   

Wat! Zo zonde, zo jong...wat is er gebeurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 11:46 



 
Profiel   

Ze heeft een jaar lang terugkomende koliek gehad en is daar ook een keer aan geopereerd. Continu kwam dit door maagzweren. De laatste 2 weken bleef ze hangen in de koliek en hadden we haar voor de zekerheid al op gastrogard gezet. Toch maar naar de kliniek gereden en daar bleek na een scopie haar hele maag vol met zweren te zitten door de medicijnen heen. De dierenarts had dit nog nooit zo erg gezien. Ze waren dus niet meer te behandelen, omdat ze al een tijd op de medicijnen stond. Ik had haar managment ook al helemaal aangepast en dat werkte dus ook niet meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 11:57 



 
Profiel   

Jeetje wat erg zeg!!! Sterkte met het verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 13:43 



 
Profiel   

Sterkte met het verlies! echt heel erg! je hebt er alles aan gedaan zo te lezen, maar dit heb je niet in de hand...

Had dit nog nooit gehoord, bizar en triest bij zo'n jong paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 15:32 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de Valeronnetjes?

Ik heb met Cookie inmiddels 2 wedstrijden gereden en hadden zelfs al een keer een 2e prijs! :D

De eigenaresse van Valeron plaatste net een filmpje van hun proef vorige week in Vidauban! Hij werd 5e in de GP Special!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-14 22:05 



 
Profiel   

Jammer dat het zo rustig is hier!

Ik heb weer eens een rijtopic gemaakt van Cookie en mij :o Durf dat nooit zo goed, maar ach :P er vroegen laatst een paar keer bokkers of ik weer een rijfoto's wilde plaatsen, dus dan doen we dat maar :P

[RIJ-ITP] 4-jarige Fortune Cookie weer eens aan het werk op Bokt!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-14 21:44 



 
Profiel   

Magootje, volgens mij is het topic een beetje dood :o

Mijn Valeron gaat goed! Hij heeft 2 weken zijn L2 debuut gemaakt met 196 punten en vandaag ook weer 196 en 186 punten behaald. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-14 19:55 



 
Profiel   

Ja jammer dat het zo dood is hier!!

Wauw wat goed!! Jullie gaan lekker zeg, gefeliciteerd!!

Met mij en Cookie is het even wat minder, we zitten even in een dip! Hoop snel weer een stijgende lijn te krijgen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-14 20:24 



 
Profiel   

Ja wel jammer! Maar komt denk ik ook omdat er niet zo veel Valerons rond lopen?
Tenminste ik kom er eigenlijk nooit 1 tegen op wedstrijd.... :(

We gaan inderdaad lekker! Maar werken er ook hard voor hoor!
Ik heb nu ook sinds 4 maanden een jong paard erbij. Dat doet Don ook goed. Niet allle foccus op hem. Als hij nu een x niet zijn dag heeft, is dat niet zo erg omdat mijn jonge paard dat dan weer goed maakt en andersom.

Hoezo zit je in een dip? Wat het ook is, komt wel weer goed!

Mijn jonge paard is in december beleerd. Was eerste maand nog heel groen en ril, daarna ging hij ineens hard vooruit en liep hij top. Maar na 2,5 maand kon ik er 2 weken lang helemaal niks mee. Behalve kop in de lucht en rennen, echt kansloos (hij had last van zijn tanden). En nu hij 4 maanden onder het zadel is (maand na zijn dip)....loopt hij echt fantastisch. Hij had vandaag zijn eerste B wedstrijd met 198 en 196 punten. Kortom...doorzetten! Jonge paarden hebben altijd dipjes en daarna komen ze er weer beter uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-14 22:35 



 
Profiel   

Wij zaten vanaf oktober ook in een vette dip. Gaat nu weer goed. Hij drukte zich er steeds uit, maar bleef verder heel braaf. Vorige week in de L2 195 en 187 en twee tweede prijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-14 20:27 



 
Profiel   

pajidin: hier in de buurt zie ik regelmatig Valeron nakomelingen op de startlijsten, vind dat toch wel leuk en vaak rijden ze ook boven aan mee! ;)

Over onze dip! Ik zit niet zo lekker in mijn vel en Cookie heeft pas 2 maanden stil gestaan door een infectie aan haar been door mok en een licht ekoliek aanval en daarvoor begon ze echt heel fijn te lopen, eindelijk zoals ik het hebben wil! Maar nu zijn we weer een paar stappen terug en vind ze het een beetje moeilijk ;) Van de week al wat lekkerder kunnen rijden gelukkig en morgen komt de tandarts want haar wolfstandjes zijn door aan het komen dus misschien heet dat er ook mee te maken ;)

Wat een nette punten rijden jullie allemaal zeg!! Hopelijk gaat het bij mij ook snel die kant op! Heb eind van de maand 2 wedstrijden in de planning staan ;)


Vandaag lekker met mijn camera naar stal gegaan! :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-14 23:11 



 
Profiel   

Hoi Hoi,

inderdaad erg rustig hier. moet zeggen dat ik ook niet zo van het posten ben.
Diamond loopt geweldig en begint eindelijk een echt paard te worden. We worden goed beloont op wedstrijd en de eerste punt is binnen!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-14 11:29 



 
Profiel   

Ik heb ook een valeron! Florion is een 4,5 jarige valeron x gribaldi net uit de opfok en pas gecastreerd. Hij had nogal praatjes toen de kwam, maar is nu doodmak. Hangen ed is no problem, morgen ga ik erop!


http://i57.tinypic.com/ztg8c9.jpg

http://i58.tinypic.com/2d8s1gn.jpg

http://i58.tinypic.com/2b5mgw.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-14 19:09 



 
Profiel   

Diamond ziet er super uit zeg!!

En Florion zie ik steeds op Facebook langs komen, ook echt een knapperd!! Die foto dat je erop zit vond ik hem ook erg stoer!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 12:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen