Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hengst, Valeron ( Sandro Hit x Houston)

 
Profiel   

Jaa this echt een lief mak beest! Geeft bijna nergens om
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-14 08:59 



 
Profiel   

Heerlijk!! Cookie was ook zo! Nu heeft ze wel wat meer praatjes :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-14 10:49 



 
Profiel   

[ img ]

Diamond gaat erg goed, a.s. zaterdag de finale van kring 2/3/6 wedstrijd.
Punten voor het L zijn binnen, dit debuut zullen we volgende week zaterdag maken.

Gaaf dier hoor! leuk dat die het zadelmak maken zo leuk oppakt. Ziet er erg relaxed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 11:09 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! Succes zaterdag!!

Ik heb zondag wedstrijd! Is al een tijdje geleden dat we op wedstrijd zijn geweest en zag dat het vlak bij de stal is waar ik met Cookie sta. dus gemaild of ik erbij kan en dat kon! Dus we gaan lekker te voet naar wedstrijd ;) Sinds 3 weken kan ik buiten rijden met Cookie! Dat kon eerst niet want ze was panisch voor auto's en alles wat op de weg rijd, na veel aan de hand gewandeld te hebben kan ik er nu eindelijk mee buiten rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-14 16:42 



 
Profiel   

Finale ging erg goed, was de eerste keer met trailer naar een wedstrijd en madam was lekker showerig.

Jammere van het verhaal was dat mevrouw absoluut niet meer te laden was naar huis, en door helaas vele bemoeienisse we ook niet de rust kregen om het op ons tempo te doen.

Resultaat paard 2x gevallen op de laadklep en nu kreupel. Heb dr een nacht daar gelaten (had gelukkig de mogelijkheid) en de volgende ochtend vroeg zo in kunnen laden.

Man man man, wat weten mensen het altijd weer beter. Begon aan mijzelf te twijfelen, toen ze de volgende dag in 5min op de trailer stond was het voor mij bevestiging dat het door alle heissa eromheen kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-14 11:11 



 
Profiel   

Fijn dat de finale zo goed ging!!

Jammer van het laden! Cookie is ook niet heel makkelijk te laden!
Balen dat ze er kreupel van is zeg! Hopelijk is dat snel weer over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-14 12:00 



 
Profiel   

Gister wedstrijd gehad na lange tijd en Cookie vond het zooooo eng! Kreeg extra tijd van de jury omdat ze gewoon de ring niet rond durfde! Tijdens de proef ook nog veel spanning maar ook hele fijne stukken!! En ik was zo stom! Halverwege reed ik totaal de verkeerde kant op en had me helemaal afgesloten van de buitenwereld! Toen ik af had gegroet zei de jury ook vanuit het hokje: die is nog jong zeker! :P dus ik vertelde dat ze idd nog jong is en dat we het allebei erg spannend vinden, Cookie is ook geen binnenbak gewend en zo. Maar kreeg leuk commentaar en ze zei dat ik haar maar lekker veel mee moet nemen en dat we goed bezig zijn! Altijd leuk om te horen :D Had net geen winst, als ik niet zo stom was geweest hadden we gewoon winst gehad en was er op het einde ook een stuk minder spanning geweest daardoor ik veel meer punten had kunnen pakken, maar goed, ik ben trots op mijn meissie :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-14 13:15 



 
Profiel   

Ik heb een nakomeling. Super paard. Heb een toppic gemaakt 3 dagen terug kun je even kijkje nemen. Hij is gevoelig maar enorm leergierig en werkwillig. En sterk

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-14 00:14 



 
Profiel   

Die van mij is mak geboren denk ik wat wen braaf ding joh haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-14 11:17 



 
Profiel   

Wat een knapperd he :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-14 18:13 



 
Profiel   

Dat is zeker een knapperd!! :D

Deze week heb ik ook weer eens mijn camera mee naar stal genomen, helaas ging de zon net weg toen ik begon, erg jammer want is net een spiegel als de zon erop staat, maar doordat ze zon al onder ging zat hij achter de bomen en werk het bewolkt waardoor je die glans niet ziet ;) Toch nog een paar leuke foto's :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-14 20:30 



 
Profiel   

Die blik, precies de mijne!! Ik ga hem morgen eens op de goede camera zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-14 20:36 



 
Profiel   

Ik herken zoveel trekjes in die van mij.

:)

Ook maar een paar dan.

[ img ]

[ img ]
[ img ]
het is wel een beetje een ezeltje :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-14 03:53 



 
Profiel   

[ITP] Meet florion!

Hier de mijne

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-14 07:19 



 
Profiel   

Diamond is officeel L1 *\o/*
Zondag eerste wedstrijd gehad wat resulteerde in 2x 2e plek en 2winst, ik was er heel blij mee en dime is blij dat ze eindelijk mag wijken. Mevrouw vind zijgangen geweldig om te doen en die waren dan ook goed genoeg voor 7'ens.

Blij dat ze na al die jaren geduld eindelijk haar rust in d'r hoofd heeft gevonden. Pittig zal ze altijd blijven maar de hysterische buien zijn eraf.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-14 18:59 



 
Profiel   

Goed gedaan!! Gefeliciteerd met je winstpunten!

Leuke foto's van de Valeronnetjes allemaal!!:D


Ik heb gisteren Cookie versiert om daar een kerstkaart van te maken:
Iedereen alvast fijne feestdagen! {:)

[ img ]

En nog 1 :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-14 22:08 



 
Profiel   

Ik zag ze op facebook, zo leuk!! Jullie ook!

Ik ging gister voor het eerst het bos in, wat een komisch dier heb ik toch haha. We moeten altijd langs wat blaffende honden voor we in het bos zijn, en dat leverde zo wat problemen op (ging samen met een ervaren paard), waardoor hij zo begon te bokken (soepel issie wel, jeutje) dat ik eraf viel. Nou daar ging die over de weg heen :oo maar gelukkig bedacht hij zich na 200 meter over de weg galopperend (ik zag al autos aankomen) faaaack ik ben hier helemaal alleen en kwam die maar gauw weer terug richting ons _O-

Maar naast de hand erlanga gestapt en het spoortje over en toen maar op 1 bonk spanning gestapt, gelukkig issie heel braaf met opstappen. Daarna het eerste stuk ontzettend genoten van die rete gave draf, wauw <3 heerlijk bosritje gehad hoor, maar moest zo lachen om dat stuk ervoor, maf dier dat hij ook zo leuk weer terugrent

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-14 22:41 



 
Profiel   

Dat lijkt me echt zo eng om er op straat af te vallen en je paard weg zien rennen! En wie weet wat je er zelf aan over houd!
Gelukkig viel het mee! Heb je zelf niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-14 23:26 



 
Profiel   

Jaa je staat wel even wat angsten uit :=
Maar gelukkig viel het mee, ik viel ook heel zacht. Maar dat koppie, hellup ik ben alleen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-14 07:24 



 
Profiel   

wat me opvalt is dat ze allemaal een vrij gespierde en ontwikkelde nek hebben :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-15 16:53 



 
Profiel   

Die van mij best ja! Hij is op moment wat schraal, niet te dun maar druk in de ontwikkeling. was best een dikkertje, maar mag nu echt niet meer afvallen. toch houd die zijn nek, maar hij is dan ook lang hengst geweest (4,5)

Hij gaat echt enorm goed! Kan zo B starten haha, en pas net 5 weken zadelmak! This echt een leuk dier, ben verknocht aan hem (hij was eigenlijk voor de verkoop, jammer dan :+). Hij is zo braaf, maar kan ook zo boevig zijn. Maar nooit gemeen, met rijden ook de rust zelve. Probeert zo nu en dan wel eens wat, maar echt niet gemeen en stopt ook als je dit zegt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-15 17:10 



 
Profiel   



een klein filmpje van hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-15 17:21 



 
Profiel   

Hij wordt heel gaaf Jeroen!! Superbraaf.

Vind het heel grappig om te zien wat voor koele kikkers jullie hebben, Dime is precies het tegenovergestelde haha. Nu kwam die ook wel uit een draak van een moeder hoor, die is van handelaar naar handelaar gegaan en ons vermoeden is dat ze niet meer leeft.

Ik zal binnekort filmpje van Diamond plaatsen, die heeft heel veel van die van jou weg.

Succes met florion, zie dat je een binnenbak heb, dus je kan lekker door trainen met dit weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-15 23:32 



 
Profiel   

Cookie vandaag weer eens op de foto gezet :D

[ img ]

:P
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ook nog een topicje gemaakt, daar staan meer foto's ;)
[ITP] Fortune Cookie (v. Valeron) glimt je tegemoet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-15 00:21 



 
Profiel   

vandaag diamantje ook op de foto gezet. Ze word steeds mooier in dr lijf.

[ img ]

[ img ]

valt me wel op dat dime heel smal is vergeleken met koek haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-15 15:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen