Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hengst, Valeron ( Sandro Hit x Houston)

 
Profiel   

Ziet er goed uit!!!!

Cookie vandaag ook weer eens op de foto gezet ;)
[ img ]

[ITP] Fortune Cookie op de gevoelige plaat!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 19:56 



 
Profiel   

Hier nog een Valeron-nakomeling. Hij heet Diëgo, en is een 7-jarige ruin. Ik heb hem in februari dit jaar gekocht. Op deze foto is hij 5. Op het moment dat ik hem kocht, was hij vrij mager. Dit is nu weer aardig hersteld, alleen de bespiering mag er iets meer op. Maar hij is weer bijna zoals op de foto.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 12:34 



 
Profiel   

[ img ]

Tijd geleden maar het gaat goed met Ceylon. We zijn nu m1 met enkele wp. Supervriend maar wel redelijk lomp _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 19:53 



 
Profiel   

Fijn dat ceylon zo goed gaat, benieuwd naar rijfotos ceylonsil! ilse diego ziet er ook goed uit, mooi opwaarts gebouwd! Dime gaat helaas niet goed. Morgen afspraak in de kliniek.
Diamond heeft 3trauma's achter elkaar gehad. 1X vastgelegen in stal doordat halsdeken over dr hoofd is geschoven met rollen, bijna aanrijding met trekker waarbij ze met volle snelheid is gevallen en 12m over het asfalt is gegleden (hele linkerkant verbrand op ieder gewricht een hele gemene schaafplek of snijwond) en bij de 3e heeft ze dr linkerknie opengereten aan het hek. Dime wil nu absoluut niet meer lopen. Dus ben benieuwd wat het morgen word....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-15 22:34 



 
Profiel   

Oef! Dat klinkt niet zo goed! Hopen dat ze Dime snel kunnen helpen. Arm beestje. Succes vandaag!

Diego valt nu wat in qua bespiering. Even extra voer erin, doortrainen en kijken hoe t dan gaat. Das t nadeel aan zo'n groot paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-15 08:00 



 
Profiel   

Fijn dat Ceylon zo fijn gaat!!

kimmekuh schreef
Fijn dat ceylon zo goed gaat, benieuwd naar rijfotos ceylonsil! ilse diego ziet er ook goed uit, mooi opwaarts gebouwd! Dime gaat helaas niet goed. Morgen afspraak in de kliniek.
Diamond heeft 3trauma's achter elkaar gehad. 1X vastgelegen in stal doordat halsdeken over dr hoofd is geschoven met rollen, bijna aanrijding met trekker waarbij ze met volle snelheid is gevallen en 12m over het asfalt is gegleden (hele linkerkant verbrand op ieder gewricht een hele gemene schaafplek of snijwond) en bij de 3e heeft ze dr linkerknie opengereten aan het hek. Dime wil nu absoluut niet meer lopen. Dus ben benieuwd wat het morgen word....

Wow jeetje wat een pech zeg!!!! Hopelijk valt het mee, wens je heel veel sterkte en beterschap! Laat even weten wat ze zeiden in de kliniek!

Komt vast goed met Diego! Grote paarden hebben wat meer tijd nodig!


Met Cookie gaat het goed. Vorige maand met vrijspringen even wat pech gehad! Door de hindernis gegaan en toen had ze een flinke snee in haar voet! Moest gehecht worden en 2 weken boxrust! Na 2 weken heb ik de hechtingen eruit gehaald en heeft ze nog een week op haar bos gestaan en als ik er was even in de paddock. Ze heeft zich echt fantastisch gedragen!
Zijn nu week 1,5 week rustig aan het opbouwen. 3 keer gereden en war longe werk en ze heeft er helemaal zin in!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-15 08:25 



 
Profiel   

Cookie ziet er op de foto's wel mooi uit hoor! Fijn dat ze het opbouwen zo goed oppakt! Leuk is dat, als je paardje werklust heeft :)

En dat lompe van Ceylon herken ik ook wel! De mijne wil nog wel eens vergeten dat ik iets kleiner ben dan hij ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-15 10:32 



 
Profiel   

Hoe is het nu met Diamond Kimmekuh?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-15 22:31 



 
Profiel   

diamond heeft waarschijnlijk als 3jarige haar 6e en 7e halswervel beschadigt. Ze is toen tussen 2 toen in als een soort harmonica achter overgeklapt. Nu 4 jaar later blijkt daar een oud trauma te zitten op de wervels, tevens op dr schedel. Haar hals zit artrose in wat het wiebelende kontje en de jaren van 'tijdje goed' tijdje niet goed lopen heeft veroorzaakt. Dime is ingespoten en de verwachting is dat ik onder begeleiding van de fysio gewoon weer alles kan gaan doen. Maar dat word wel een jaar revalideren en de juiste spiergroepen trainen.
Mocht blijken dat dime toch pijn heeft stop ik acuut, voor nu gaan we proberen zoveel mogelijk spieren te kweken om dat gebied te ontlasten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-15 10:49 



 
Profiel   

Phoe jeetje zeg!! Ik hoop dat je straks alles weer kan met haar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-15 11:34 



 
Profiel   

Wat heftig! Sterkte met de revalidatie. Ik hoop dat het je lukt haar op de rails te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-15 11:44 



 
Profiel   

Jeetje kimmekuh wat vreselijk, ik hoop dat je toch een beetje positief nieuws hebt gehad ondertussen. Ceylon heeft ook atrose in de hals: tussen derde en vierde wervel en zesde en zevende wervel. Heeft daarom ook een half jaar stilgestaan om te herstellen en op dit moment lijkt hij er geen last van te hebben. Ik heb hem niet ingespoten. En inderdaad kweken we nu ook de spieren erom heen. Ik had verwacht dat hij uit de roulatie zou blijven en heb daarom ook een nieuw paard gekocht maar deze staat nu al 7 weken met een verrekte enkelband op stal en Ceylon ben ik aan het rijden.

Ceylon had ook een wiebelkontje en liep alsof hij straalbezopen was doordat de zenuwen naar de benen in zijn hals waren bekneld. Achterbenen waren erger dan voorbenen.

Fijn dat het met cookie weer wat beter gaat. Wel herkenbaar; Ceylon gaat dwars door de balk heen ipv er overheen:-)

Ik vind Diego veel van Ceylon weg hebben, leuk om te zien. Hoe gaat ie nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 11:04 



 
Profiel   

Diëgo gaat aardig goed nu. Hij is in elk geval gezond, gelukkig! Hij is nog wel wat ingevallen en kaal op z'n bovenlijn, maar met wat extra eiwitten moet dat ook goed komen. Het zal allemaal wel tijd en training nodig hebben, denk ik :) Goed voer blijft een uitdaging voor mij. Eerste eigen paard dit en alles is nieuw. Twijfel alom, maar doe mijn best :)

Afgelopen weekend weer concours gehad. Twee puntjes rijker :) We zijn nu L1 met 7 winstpunten. Aankomend weekend wederom een wedstrijd op het programma. We gaan het zien haha! Maar hij wordt erg goed te rijden, ondanks dat hij zo verrekte groot is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 11:56 



 
Profiel   

Leeft het hier nog? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-16 15:36 



 
Profiel   

Haha het is stil hier!

Hoe gaat Florion?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-16 16:39 



 
Profiel   

Ja goed! Hij begint steeds rustiger te worden en beter te rijden!

En hijs gewoon een snoesje!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-16 16:41 



 
Profiel   

Knapperd!! <3

Gisteren met Cookie naar het strand geweest!

[RIJ-ITP] Fortune Cookie voor het eerst op het strand!

[ img ]

[ img ]



Hoe gaat het met de andere Valeronnetjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-16 20:26 



 
Profiel   

Berichtje van de eigenaar via fb:

Voilà aujourd'hui j'ai pris une décision! Comme je vais faire principalement des gros concours avec mes deux chevaux de tête Spirit et Lights et comme Ludovic Martin s'occupe si bien de mes chevaux, j'ai décidé de lui prêter mon troisième cheval de grand prix Valeron pour la saison 2016. Ça fera un cheval de grand prix de plus pour la France. Sachez que Valeron fait parti des 6 meilleurs étalons KWPN au monde!!

Heute habe ich eine Entscheidung getroffen! Da ich zwei tolle Grand Prix Pferde habe Spirit und Lights, mit denen auf großen Turnieren gehe, habe ich beschlossen mein drittes Grand Prix Pferd Valeron dem französischen Reiter Ludovic Martin zu leihen für die Saison 2016. Valeron gehörte zu den 6 besten KWPN Deckhengsten im Dressursport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 11:56 



 
Profiel   

Wat gaaf magootje die strandritfoto's! Hij ziet er braaf uit. Ik moet ook nodig weer eens met Ceylon naar het bos. Hij zit weer super in zijn vel en zit vol met grapjes, en ik zit weer aan wedstrijden te denken.

Gaaf die foto van florion!

De grootte van Diego herken ik ook bij Ceylon. Pas nog een osteopaat erbij gehad die ook zei dat zijn lossigheid ook een extra "moeilijkheid" was: het is superfijn dat hij zo extreem los is maar als je zo n groot paard bij elkaar moet rijden s het ook wel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 12:01 



 
Profiel   

Ik had het idd ook gelezen op de Facebook van Bernadette! Ben benieuwd!
Fijn dat Ceylon zo fijn gaat!!

Cookie is jarig vandaag!! *\o/* 6 jaar alweer!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 13:36 



 
Profiel   

[ img ]
Hier weer eens een foto van Diëgo :) Meneer doet het super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-16 14:38 



 
Profiel   

Knap paard!

Mijn valeronnetje gaat ook steeds beter:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-16 15:13 



 
Profiel   

Wauw! wordt ook een mooierd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-16 15:29 



 
Profiel   

Florionnetje!

[ITP] Florion bij de prachtige bloesem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-16 08:06 



 
Profiel   

Wouw wat een mooie foto s van Florion! !!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-16 17:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen