Nakomelingen van knedo athos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharoonb26

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-06-16
Woonplaats: Hilversum

Nakomelingen van knedo athos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 15:16

Zijn er nog mensen met nakomelingen van knedo athos ? Erg benieuwd naar hoe die allemaal uitgroeien ! Dit is onze 2 jarige hengst kai van knedo athos
Afbeelding

Suzzy_3

Berichten: 1234
Geregistreerd: 10-01-07
Woonplaats: Diepenbeek (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:36

Ik ben benieuwd of er nog reacties komen!

Mijn merrie met veulen is net een maandje daar geweest. Helaas niet gelukt om te insemineren. Even naar huis gehaald om met veulen bezig te zijn voor haar eerste keuring (30/6), en daarna gaat ze terug naar daar, nieuwe poging...
Is helaas een heel stukje rijden (vandaag heen en terug meer dan 6 uur onderweg geweest), dus even op en af is niet zo eenvoudig.
Merrie is 1m51, afstamming/ouders onbekend. Het doel is een leuke D-pony er uit te halen. Met een E ben je hier in België niets helaas. Dus ben benieuwd of het lukt!

Sharoonb26

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-06-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 16:03

Suzzy_3 schreef:
Ik ben benieuwd of er nog reacties komen!

Mijn merrie met veulen is net een maandje daar geweest. Helaas niet gelukt om te insemineren. Even naar huis gehaald om met veulen bezig te zijn voor haar eerste keuring (30/6), en daarna gaat ze terug naar daar, nieuwe poging...
Is helaas een heel stukje rijden (vandaag heen en terug meer dan 6 uur onderweg geweest), dus even op en af is niet zo eenvoudig.
Merrie is 1m51, afstamming/ouders onbekend. Het doel is een leuke D-pony er uit te halen. Met een E ben je hier in België niets helaas. Dus ben benieuwd of het lukt!





Wat jammer !
Wij zijn super blij met hem.. en lopen dat hij doet.. zeker de moeite waard

Sharoonb26

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-06-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 22:50

Afbeelding

Sharoonb26

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-06-16
Woonplaats: Hilversum

Re: Nakomelingen van knedo athos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-18 08:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding