Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

op zoek naar een foto of info over Vivace van Cleyn Varecamp

 
Profiel   

Hoi,

Ik ben op zoek naar info, of een foto van de merrie Vivace van Cleyn Varecamp (vader was Claverdon Apollo). Ingeschreven bij NRPS onder NPA STB 81.35
De vader van mijn pony, geboren in 1993 heb ik al gevonden via bokt met foto's en al, dat was Jaguar ox A 829. Weet iemand overigens waar ox voor staat? Heeft dat te maken met Arabisch bloed? Vader was een schimmel en ik ben benieuwd wat moeder was.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-08 20:20 



 
Profiel   

mezeja schreef
Hoi,

Ik ben op zoek naar info, of een foto van de merrie Vivace van Cleyn Varecamp (vader was Claverdon Apollo). Ingeschreven bij NRPS onder NPA STB 81.35
De vader van mijn pony, geboren in 1993 heb ik al gevonden via bokt met foto's en al, dat was Jaguar ox A 829. Weet iemand overigens waar ox voor staat? Heeft dat te maken met Arabisch bloed? Vader was een schimmel en ik ben benieuwd wat moeder was.


OX = volbloed arabier.

Claverdon Apollo was een halfbloed arabier die geimporteert was uit England. Hij stond geregistreerd bij de engelse AHS als halfbloed en bij de British Palomino Society ... was idd palomino van kleur. ZIjn vader was volbloed arabier, Seradin, en zijn moeder, Easter Surprise, was een palomino halfbloed arabier (vader volbloed arabier x moeder connemara/EV).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-08 01:01 



 
Profiel   

Hoi, dit is een hele oude post, maar ik heb Vivace van Cleyn Varecamp in de jaren '80 in bezit gehad. Zij heeft bij ons ook een veulentje gekregen (Enjoy, vader Baccarat). Ben heel benieuwd wat er met beide is gebeurd.

Vivace was een prachtige valkmerrie, om antwoord te geven op jouw vraag. Ik heb nog foto's van haar en ook van haar merrieveulen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 12:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen