Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 25 [ 615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Junior STV ?

 
Profiel   

En ulyssees nog mee gereden ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-15 13:01 



 
Profiel   

Sorry voor de late reactie. Toen ik jou naam door wilde geven gaven ze al aan dat er genoeg waren.

We zaten met 3 paarden in de ring gisteren. De mijne had nog nooit met muziek of publiek gelopen maar keek nergens naar om. Erg blij mee.
[ img ]

[ img ]


Na de show van gisteren heeft hij mij erg aan het twijfelen gezet of ik hem niet van Marktplaats af moet halen. Hij geeft veel vertrouwen en doet zo zijn best. Misschien de wens van het hoge springen laten gaan.. Toch gaan dressuren.. Marja er komt morgen een kijker.. dus te laat.. Misschien denk ik morgen ook wel weer ik wil toch echt gaan springen.. Marja uniek is hij zoizo dus ik zal hem echt wel missen op stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-15 17:02 



 
Profiel   

Jeetje wat is ie gaaaaaaaf :wow:
Heeft hij moeite met springen? Of denk je dat je op de duur vast loopt?
Anders kun je altijd nog proberen hoe ver je komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-15 20:31 



 
Profiel   

Leuk ulyssees! Uiteindelijk was ik ook nog gevraagd mee te rijden maar ik heb afgezegd hij was zo aan het hoesten vond het niet eerlijk!
Wel een erg leuk paard!
En ja misschien heb je straks spijt maar wie weet koopt er straks iemand hem, die net zoveel van dressuur houd als jij van springen. Zo hoeft niemand zijn dromen opzei te zetten en krijgt je paard vast wel de juiste plek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-15 15:57 



 
Profiel   

Helemaal mijn type paard ulysses!!!
Ookal is t geen schimmel;)
Ik hoop als ik na mijn revalidatie weer mag en kan rijden, zo een type paard tegen te komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-15 17:43 



 
Profiel   

Ik hoop dat zo'n paard op je pas komt denbine.
Hij is vanavond opgehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-15 22:32 



 
Profiel   

Ik heb er ook zo een te koop :P
Nog schimmel ook :D
Staat alleen een beetje ver weg...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-15 22:34 



 
Profiel   

Wat zal het dubbel zijn zeg......ergens je ambitie achterna....andere kant mis je een paard met een top instelling zoals ik je hoor.
Leuke mensen waar hij heen is?

@ Sizzle....helaas gaat mn revalidatie nog zeker een jaar duren, ben je dr dan nog niet kwijt kom ik graag langs ;) . Maar dat is ook zo een knapperd dus denk dat ik weer naast de pot pies ;)

Word lastig voor mij om tegen die tijd een uniformpje of juuntje te vinden, oud bloed .....zoooo jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-15 23:03 



 
Profiel   

Bij de hengstenhouder zijn nog wel een paar. Er wordt nog mee gefokt.
Staat ook nog een geweldige 6 jarige schimmel

Ik moet echt even wennen aan de lege stal. Hij gaat naar een super plekje. Mag hem altijd komen bekijken of nog eens gaan rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-15 11:49 



 
Profiel   

Fijn dat je zo snel een fijn plekje hebt gevonden ulyssees! Ook altijd lekker om te weten dat je welkom bent!

Enne sizzle? Gaat die van jou ook de verkoop in?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-15 12:39 



 
Profiel   

Ik twijfel weer ontzettend.
Afgelopen weekend heb ik haar meegenomen als handpaard naar buiten, naast mijn andere paard.
En ook dat doet ze weer allemaal zo braaf en vanzelfsprekend.
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een beslissing te maken. Ik wacht maar gewoon af tot ik in de problemen kom :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-15 12:54 



 
Profiel   

Ah wat vervelend sizzle, snap het helemaal! Zeker als je in zo'n positie word gezet om keuzes te moeten maken... Wie weer komt er een mooie oplossing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-15 22:39 



 
Profiel   

Hallo mijn merrie wordt ws geinsemineerd met Junior. Ik heb al mooie tijd niet meer op bokt gezeten maar ik heb even wat gegoogled uiteraad en toch wel benieuwd naar wat erover gezegd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 11:45 



 
Profiel   

Wat voor merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 11:58 



 
Profiel   

Wat leuk chilly en welkom!
Ben ook benieuwd naar de merrie.

Ik heb weer leuk nieuws.
Gister ons m1 debuut gehad, totaal onvoorbereid, gewoon gegaan om te kijken waar we stonden. We hadden 183 en 178 met veel 7ens alles bij elkaar komt het er op neer alles moet net ff strakker, de puntjes op de i..
Volgende week instructieweek in Ermelo, dan kunnen we er mooi aan werken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-15 14:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je debuut :)

Die van mij durf ik nog niet te starten aangezien ze bij veel spanning nog wel eens spontaan singeldwang krijgt en je niet overal kan longeren.
Eerst nog maar wat meer levenservaring opdoen.

Als handpaard doet ze het perfect en ook onder het zadel is ze erg dapper buiten.
Enkel van stal weg is nog wat lastig.

Met rijden gaat ze erg fijn en werkt goed mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-15 20:21 



 
Profiel   

Oh sizzle dan snap ik wel dat je inderdaad even niet gast starten! Komt vanzelf wel! Wel fijn dat ze verder gewoon braaf is!'

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 14:23 



 
Profiel   

Dat geloof ik ook wel, wil gewoon geen risico nemen op een slechte ervaring.
Ze is vrij gevoelig voor druk op het lichaam. Met anatomisch kopstuk en fairfax singel is het eigenlijk thuis volledig weg, maar als ze dan stress heeft dan is de kracht bij het opstijgen net even teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 17:14 



 
Profiel   

Oh wat vervelend, voor jou maar ook zeker voor je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 21:54 



 
Profiel   

Leuk topic!
Ik heb een fokmerrie (ster en prok) van Junior STV x Belisar. Het is een 14 jarige koffievos. Een erg lieve merrie, echt een kroelkont!

Op dit moment heeft ze een Eyecatcher veulen aan de voet en is ze weer drachtig van Glock's Johnson.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 22:00 



 
Profiel   

Oh wat leuk Carola! Is dit haar eerste veulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-15 19:34 



 
Profiel   

Nee, dit is al haar 4e veulen, maar wel het eerste veulen bij mij. Ik heb haar eind vorig jaar drachtig gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-15 19:44 



 
Profiel   

Mijn frietje was ineens weer heel klemmerig en wilde niet aandraven onder het zadel. Ja hoor, uit haar zadels gegroeid....het gaat maar om heel weinig maar dat is voor haar heel veel (madam singeldwang).
Ik had haar dressuurzadel al een keer breder gemaakt, nu moet er een nieuwe.
Haar springzadel is ze ook kwa vorm uit gegroeid. Baal een beetje van mijzelf dat ik niet wat vaker gemeten heb, ze ging net zo lekker en nu moet ik wachten op een nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 09:44 



 
Profiel   

Balen sizzle! helaas kan je niet altijd alles perfect doen... Ik ben net terug van instructieweek hij vond het erg spannend zo'n week ergens anders. Maar hij heeft heel erg zijn best gedaan! De instructeur ton de kok en tonnie Huberts had ik erg leuk!!! Veel geleerd en voor me gevoel 10 stappen voorruit gegaan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 20:17 



 
Profiel   

Super zeg.
Ton de Kok is echt een geweldige instructeur.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 25 [ 615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen