Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

 
Profiel   

Ja Geren Ger dat klopt, ze rijdt ook de turbo magic en heeft mijn Johnson ook gereden na mijn operatie dus ik was mooi gered. Ik ben ook erg blij met haar.
Maar allemaal wel mooie paarden die ik hier voorbij zie komen, leuk hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 00:42 



 
Profiel   

Het topic is weer wat stil gevallen zie ik -O-
Ik hoop dat alles goed gaat met alle zhivago toppers.
Vandaag even lekker gespeeld met Fidelity en zelfs spontaan los een sprongetje gemaakt *\o/*
Ondanks dat ze onder het zadel knap lastig kan zijn ben ik nog steeds erg blij met haar <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 18:39 



 
Profiel   

Die is stoer! Ze kunnen dus ook nog leuk springen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 19:26 



 
Profiel   

Gister zhivago weer zien lopen bij van uytert onder Tommy Visser.
Verbaasde mij deze combi te zien...
Het is wel echt een mega ruig paard geworden!
Mijn eigen knapperd doet het heel goed :)
Laatst de chiroprakter erbij gegad voor een check up en die vond het een zeer elastisch paard. Laten ze dat nou zo nu en dan voor maar ook tegen me gebruiken ;)
Ze begint de laatste tijd ook ineens heel veel body te krijgen , dat slappe is echt aan het verdwijnen.
Gister bij de hengstenshow Ferdaux even goed bekeken omdat ik nog twijfel of ik dit jaar toch laat dekken.
Blijf hem fantastisch vinden maar voor fidel misschien wat te popperig dus ik denk er nog even goed over na

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-15 08:33 



 
Profiel   

Hm het is wat stil hier maar ik wilde toch even een foto van mij en mn merrie plaatsen.
Na een hoop zadel gedoe heb ik er nu eindelijk een paar keer opgezeten en iemand mee die een paar fotos kon maken en ik ben erg blij met mn knappe merrie!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-15 22:26 



 
Profiel   

Fijn dat je weer op haar hebt kunnen rijden! Het ziet er fijn uit! Heb je nu wel een geschikt zadel kunnen vinden?
Ben je er over uit of je haar ook gaat laten dekken?
En leuk dat je Zhivago zelf ook hebt gezien op de hengstenshow!

Het gaat erg goed met Gio, we hebben ook al een keer meegedaan aan een clinic, wat een leuke ervaring was.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-15 23:03 



 
Profiel   

Helaas is het zadel nog niet optimaal voor mij omdat ik mn bovenbeen er lastig in kwijt kan en daardoor mn bekken niet goed gekanteld krijg. Maar ben nog met de zadelmaker aan het zoeken naar de juiste oplossing dus dat kan alleen maar beter worden!
Ze heeft natuurlijk ook nog maar heel weinig onder de man gelopen dus nu eerst maar eens een beetje doorrijden en dan komt het zadel dat voor mij ook perfect is vast wel.
Dekken dit jaar weet ik nog niet zeker. Mijn voorkeur gaat nu toch wel naar eerst de ibop lopen en de sport in en dan daarna een veulen fokken. Heb zoveel pech met mn gezondheid en de paarden gehad dat ik het eigenlijk ook wel leuk vind om nu gewoon lekker te gaan rijden en fokken is dan toch weer een extra risico ;)
Fijn dat Gio het goed doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-15 23:19 



 
Profiel   

Hier gaat het ook nog goed hoor met Eclips, hij wordt mooi doorgetraind en straks een keer naar wedstrijd toe. Hij is alleen een beetje erg te dik. Ik had ook al gehoord dat Tommie nu Zhivago rijdt, en benieuwd wanneer we ze in de ring gaan zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-15 17:19 



 
Profiel   

Hallo,
Ik ben sinds ongeveer een maandje de trotse eigenaresse van mijn 3 jarige Zhivago ruin :).

Ik vroeg me af hoe de ervaringen zijn met een Zhivago en springen/eventing?

Er zit Corland achter en daar achter volbloed Arabier. De bedoeling is om eventingpaard van hem te maken :D

Liefs,

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-15 18:38 



 
Profiel   

Die van mij vind springen wel erg leuk alleen ik niet... haha maar ik laat hem weleens los springen. Maar dat zou moeten lukken lisa met die bloedlijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-15 23:30 



 
Profiel   

Stoer paard Ajesca!!
Ik heb nu ook even een zadelprobleem.. 28 april komt er een zadelmaker, mijn eigen zadel gaat niet meer passend worden. Als ie al ooit passend heeft gezeten... :\
En ik ben zwanger dus rijden wordt hem sowieso even niet. Heb gelukkig wel een bijrijder, maarja zonder zadel schiet het niet op...
Het blijft leuk om foto's te zien van de andere Zhivago's!
Springen vind die van mij ook wel leuk, alleen ik echt niet :)
Die van mij heeft er daardoor nog weinig ervaring mee..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-15 13:46 



 
Profiel   

Hey
Ja lastig he die zadelproblemen
Hier nu ook weer pech met het zadel.
Had er een op proef die voor mij een smallere zit had ivm mn bekken en dat leek eigenlijk heel goed.
Helaas werdt ze na een paar dagen enorm lastig en zag ik na een paar keer rijden ineens een verdikking naast de schoft dus blijkbaar ligt het toch niet goed.
Dus we gaan weer verder zoeken naar iets wat ons beide past.
Verder gaat ze prima ik heb haar nu een paar keer mee het bos in gehad en dat vindt ze geweldig en ook echt super braaf! En ze blijft maar groeien.
De schoft lijkt er nu wat uit te komen en dat is wel positief ivm het zadelprobleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-15 08:21 



 
Profiel   

Echt zo lastig om een goed passend zadel te vinden, ik worstel daar ook altijd mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-15 14:27 



 
Profiel   

Nu aan het kijken naar een Ideal zadel.
Hebben jullie daar ervaringen mee?
Erg lastig idd die zadels...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-15 10:42 



 
Profiel   

die zadels ken ik helemaal niet.
Ik heb nu een Prestige Top Dressage. Die kan als het nodig is nog wat groter gemaakt worden. Dat is maar goed ook want mijn dame blijft zich ontwikkelen.
Een goed passend zadel is inderdaad een lastig iets. En een goede en fijne zadelpasser ook..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-15 11:10 



 
Profiel   

Ik ken het zadel ook niet kirsten. Ja die zadelpassers valt ook niet altijd mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-15 16:17 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie Zhivago's? Ik krijg er ook een volgende week :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-15 13:40 



 
Profiel   

De mijne doet het op dit moment echt super :) we hebben 5 wedstrijden L1 gestart en 9 winstpunten dus ik ben heel tevreden!!
Ze is inmiddels gegroeid naar de bijna 1.80 dus een flinke dame, maar merk nu wel dat ze meer de breedte in gaat.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-15 07:32 



 
Profiel   

Leuk truitje en fotooooo...
El4a wat een kasteel en wat top dat hij het zo goed doet!
Eclips is ook gestart in het L2 en was twee keer tweede met 201 punten, dus best genoeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 09:44 



 
Profiel   

Wauw Kajanus dat is zeker heel netjes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-15 08:42 



 
Profiel   

Het zijn echt fijne paarden, niet allemaal de grootste bewegers maar wel erg bewerkbaar. Of ervaren jullie dat anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-15 16:14 



 
Profiel   

Wat een rust hier..

Mijne is ook een hele harde werker. Soms een beetje overfanatiek zelfs.

Ik ben rustig wat door aan het trainen, 2 keer buiten gestart en dat ging heel erg goed, dus ik ga over een maandje Z starten. Oefeningen zijn geen probleem, ze begint steeds beter te sluiten, alleen de eenvoudige wissels zijn nog een aandachtspuntje. Ze wordt er nog wat te heet van. Maar goed, dat is een luxe probleem ;)

Gaat Tommie Visser Zhivago ook starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-15 09:55 



 
Profiel   

Mijn Zhivago liep vandaag heel braaf zijn tweede wedstrijd! We hadden 188 en 200 pt, dus heel tevreden. :)
Wat fijn dat ze het zo goed doet, LETS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 17:17 



 
Profiel   

Ik heb ook nog foto's van de wedstrijd van vandaag. :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 20:23 



 
Profiel   

Mooie combi zo!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-15 20:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen