Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

 
Profiel   

Mooie veulens zeg!
De mijne is onlangs elite geworden, dus nu is ze elite sport. Ze heeft een knap veulen aan de voet en ik rij haar nog een beetje voor de fun.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 16:02 



 
Profiel   

Heerlijk genieten zo Gerenger!

Snowwhite knap stel hoor <3
De 2de is 2 als druppels water mijn Zhivago merrie als veulen!
Heb nu bij mijn Zhivago een merrieveulen lopen waar ik ook weer erg blij mee ben :D
Foto’s plaatsen lukt even niet merk ik dus die zet ik later even neer

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 16:05 



 
Profiel   

LETS schreef
Mooie veulens zeg!
De mijne is onlangs elite geworden, dus nu is ze elite sport. Ze heeft een knap veulen aan de voet en ik rij haar nog een beetje voor de fun.


Super zeg!
Hoop dat die van mij ook haar sport gaat halen komend jaar.
Merrie is en blijft onder het zadel niet eenvoudig.
Super braaf maar giga sensibel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 16:06 



 
Profiel   

Dat zou heel mooi zijn! Merk dat sport voor veel mensen meer waarde heeft dan een ibop bijv.
Die van mij is best heel heet. En brutaal. Maar op de een of andere manier is ze er dan in de ring opeens. Met losrijden denk je dan oké... Hoe ga ik straks een wissel rijden zonder wilde sprong.. In de ring vindt ze het dan een beetje spannend, dan let ze op mij en dan luistert ze wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 16:27 



 
Profiel   

Ja herken dat in mijn merrie ook. Maar die is vooral erg onzeker en denkt 10 passen vooruit. Geeft graag een hoop spektakel en loopt zichzelf dan voorbij.
Heb 1000 keer tegen haar gezegd dat ik gewoon lekker lala een rondje door de baan zou willen maar geloof dat ze dat niet in haar woordenboek heeft :')
[ img ]
[ img ]
Het bruine veulen is een For Ferrero uit de Zhivago en het zwarte veulen is een For Ferrero uit de oudste dochter van de Zhivago merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 21:40 



 
Profiel   

Knappe veulens en knappe merrie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 06:25 



 
Profiel   

Zhivago hoopt dat iedereen een fijne kerst heeft gehad {:)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 15:57 



 
Profiel   

Zo lekker veel sneeuw... en rustige kerst gehad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 00:15 



 
Profiel   

Super leuk om nog wat te horen van Zhivago! Hele leuke foto in de sneeuw! Knappe hengst!
Zijn er alweer veulentjes geboren dit jaar? En hoeveel verwachten jullie er voor dit jaar?

ajesca123, knappe merrie! En wat een prachtige veulentjes, vooral die met 4 witte sokjes, heel mooi! Heb je ze nu in de opfok staan? Houd je ze ook beide aan? En fok je dit jaar weer een veulen bij je merrie(s)?

Ben heel blij dat we in deze tijd nog wel lekker kunnen paardrijden. Met mijn Zhivago gaat alles ook heel goed! Studie is bij mij grotendeels online dus heb best wel veel tijd om nu lekker wat te rijden!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 12:51 



 
Profiel   

GerenGer schreef
Super leuk om nog wat te horen van Zhivago! Hele leuke foto in de sneeuw! Knappe hengst!
Zijn er alweer veulentjes geboren dit jaar? En hoeveel verwachten jullie er voor dit jaar?

ajesca123, knappe merrie! En wat een prachtige veulentjes, vooral die met 4 witte sokjes, heel mooi! Heb je ze nu in de opfok staan? Houd je ze ook beide aan? En fok je dit jaar weer een veulen bij je merrie(s)?

Ben heel blij dat we in deze tijd nog wel lekker kunnen paardrijden. Met mijn Zhivago gaat alles ook heel goed! Studie is bij mij grotendeels online dus heb best wel veel tijd om nu lekker wat te rijden!


[ [url=m/x4FrKu.png]Afbeelding[/url] ]


Die met de 4 witte sokjes is het merrieveulen uit de Zhivago merrie.
Dit jaar verwachten we geen veulens.
Heb alles thuis lopen. Veulens een periode apart ivm afspenen en hengstjes pas gecastreerd.
Nu loopt alles weer bij elkaar.
Dit jaar laat ik de Zhivago waarschijnlijk weer dekken.
Binnenkort wat hengsten bekijken.

Leuk hoor dat hij het springen ook leuk vind.
Heb met die van mij wel eens wat crosshindernisjes gesprongen en dat vind ze erg leuk.
Voor gewoon springen over balken heeft ze minder talent :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 22:18 



 
Profiel   

Ik ben niet zo actief op bokt maar het leek me wel leuk om deze foto's te delen van een fotoshoot een tijdje terug!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:25 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 12:07 



 
Profiel   

Y;( Y;(

Zhivago

April 9, 2004 – September 17, 2022
It is with tears in my eyes I must announce the passing of our stallion Zhivago on Saturday, September 17th, 2022. He suffered an aneurysm, enjoying the beautiful day in his paddock. He passed away with the two people who loved him the most by his side, me and Karen. Zhivago was a true gentleman, a sweet soul and is and will always be deeply missed at our farm. He will live on through his incredible offspring.
Please refrain from asking me any questions at this time as I am still grieving and cannot process questions at the moment.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen