Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

 
Profiel   

Mooi hoor! Lekkere hals zit erop :) Gefeliciteerd met je punten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-15 12:02 



 
Profiel   

Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-15 22:34 



 
Profiel   

Bedankt! :)

En blij in de wei

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo te zien hebben wij ook alleen maar vossen, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-15 12:54 



 
Profiel   

Geeft niet, ik ook :D Allemaal van die rooien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 10:58 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik vind vosjes wel heel erg leuk, vooral met veel wit. :)
Doet er iemand met zijn Zhivago ook mee aan de selecties van de regio kampioenschappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 21:52 



 
Profiel   

Ik vind hem op de foto in de wei wel een beetje schraal eruit zien, ook de bovenlijn van het zadel ziet er niet zo mooi uit. GerenGer. En rooien en valen zijn donderstralen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-15 21:15 



 
Profiel   

Hij is wel een beetje aan de schrale kant, maar het is ook wel een ongelukkige foto.
Toen we hem kochten was hij echt mager. Er moet ook nog wat meer bespiering opkomen.
Hij krijgt overigens vooral veel ruwvoer, en niet zo veel muesli aangezien hij toen te pittig werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-15 22:38 



 
Profiel   

Hier ook een vosje met redelijk wat wit. :D
Regio zit er helaas dit jaar niet in, ben al maanden niet weg geweest i.v.m. mijn eigen gezondheid.

GerenGer; ik vind hem er persoonlijk ook niet zo goed uit zien. Hij toont schraal en uit verhouding. Zo een zou ik een jaartje langer in de wei doen en dan weer oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-15 07:42 



 
Profiel   

Onze Zhivago is M2 gestart en heeft zich geselecteerd voor de Friese Kampioenschappen dus helemaal trots!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-15 21:38 



 
Profiel   

Top Kajanus, gefeliciteerd en op naar de FK!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-15 07:13 



 
Profiel   

@kajanus; top zeg dat hij het zo fijn doet!
Hier hebben we eindelijk na een heel zadeldrama, een zadel dat haar past en waar ik lekker op kan zitten.
Tjonge jonge wat een ellende kun je hebben met die zadels zeg.
Van bokken tot niet meer op kunnen stappen tot rennen en alles daar tussen in.
Om je heen hoor je dat je paard gewoon lastig is maar bij mij was er geen twijfel dat het aan het zadel lag.
Al met al dus weinig gereden tot ik een passend zadel gevonden had.
Nu sinds een paar dagen een zadel en ik heb gewoon een heel ander paard!
Nu kunnen we eindelijk aan de slag :)
Ook is ze gedekt en over iets meer dan een week hoop ik dat we haar drachtig zien op de scan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-15 10:14 



 
Profiel   

Dat blijft echt een drama dat zadelpassen en de goede vinden en top dat je naar je paard hebt geluisterd Ajesca en super dat het nu wel goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-15 12:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Kajanus!

Fijn dat je eindelijk weer aan de slag kunt Ajesca! En spannend, hopelijk is ze drachtig! Bij welke hengst heb je gedekt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-15 12:57 



 
Profiel   

Ik heb gekozen voor Valdez. wilde eigenlijk wachten tot ze in ieder geval de ibop gelopen had maar door dat zadel gedoe was ze daar gewoon nog niet klaar voor en ik wilde ivm haar wisselvallige gedrag wel nu dekken. Heb daar goede ervaring mee bij jonge merries. Hoop dat ze van het najaar wel klaar is voor de ibop dat zou wel fijn zijn ook al is het veulen niet voor de verkoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-15 14:05 



 
Profiel   

Hoi!

Het is alweer 2 jaar geleden dat ik beloofd had om foto's te plaatsen v.d merrie die bij mijn vorige verzorgpaard op stal stond. :+ Ik vond het een ontzettend leuk paard om mee te werken, maar ze was wel een geval apart. Ze kon de ene dag zo ontzettend lief en braaf zijn en op de andere dag een echt kreng zijn... ~~}>

Ze is trouwens volledig donkerbruin, zonder aftekeningen. Daarnaast heeft ze een enorm prachtige, volle staart. Ze stamt af van Zhivago uit een STER PROK merrie van Don Bedo I (v. Donnerhall)

Inmiddels is ze verkocht als recreatie paard/fok merrie. Dit vanwege een ongeluk die ze heeft gehad als veulen in de sneeuw.

Hier bij de foto's:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-15 15:08 



 
Profiel   

Knap paard!! Jammer dat ze niet meer geschikt is voor de sport. Maar daar zou wel een leuk veulen uit kunnen komen.
En wat goed Kajanus! M'n zus mag ook starten op 't FK in de M2.
Ajesca leuk dat je je merrie hebt gedekt met Valdez!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-15 16:43 



 
Profiel   

GerenGer schreef
Knap paard!! Jammer dat ze niet meer geschikt is voor de sport. Maar daar zou wel een leuk veulen uit kunnen komen.
En wat goed Kajanus! M'n zus mag ook starten op 't FK in de M2.
Ajesca leuk dat je je merrie hebt gedekt met Valdez!


Zeker GerenGer! De eigenaresse van mijn toenmalige verzorgpaard dacht haar goed te kunnen krijgen voor de sport. Ze hebben het nooit op de foto gezet, dus ze weten niet was er precies allemaal 'kapot' is zal ik maar zeggen. Behalve dat haar achterhand/benen slecht zijn. Ze is als terecht gekomen als Bambi op het ijs. Ik hoop dat ze een goed leven heeft bij haar nieuwe baas en dat ze gezond(e) veulen(s) op de wereld mag zetten. :)

Ik zal even een foto plaatsen ter illustratie hoe ze gevallen/terecht is gekomen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-15 18:34 



 
Profiel   

Gerenger wie is jou zus dan, Eclips geen kampioen geworden iets teveel fouten in de proef maar dat is niet erg hoor, we trainen gewoon door en dan maar lekker de grote Z baan in..

Mooi paard menyantes en jammer dat ze een ongeluk heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-15 10:21 



 
Profiel   

Ze heet Ciska en reed op een welsh nwr die uitgegroeid is tot 1.56m. Ze is helaas ook niet kampioen geworden (die verwachting hadden we ook niet haha). Proef ging niet zo heel goed en halverwege de proef reed de jury van de baan naast haar ook weg. Hij ging vlak langs haar baan waardoor hij heel erg schrok.
Jammer van Eclipse, maar inderdaad niet erg. Hij is ook nog jong. De M2 is vaak ook wel een lastige klasse. Ik vond het wel een heel mooi paard. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-15 12:57 



 
Profiel   

oke ik ken haar zo niet en we waren ook niet teleurgesteld hoor, dit was zijn derde m2 wedstrijd en zijn vierde wedstrijd die hij gestart heeft met y. dus het was al top dat ze geselecteerd waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-15 23:28 



 
Profiel   

Gisteren ben ik met Gio naar Havelte geweest! Het weer zat alleen niet zo mee, maar hij vond het wel heel leuk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-15 09:56 



 
Profiel   

Leuk! Ik ben zaterdag ook even naar buiten geweest, maar ze vindt het altijd erg spannend Haha.

Ook voor het eerst Z1 gestart gisteren, eerste proef ging voor geen meter, ze was veel te heet. Ze liep wel goed. Tweede proef ging redelijk netjes, ze was wat gekalmeerd en die proef ligt ons veel beter. 207 punten en dus Z geklasseerd! Nu werken aan rust en ontspanning in de proeven, en tegelijkertijd aan meer oprichting. Maar voor nu, heel tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-15 12:09 



 
Profiel   

Super Lets en wat lekker Ger altijd weer goed voor ze zo lekker buiten rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-15 14:22 



 
Profiel   

Nou Eclips heeft zijn Z1 debuut gehad en de eerste proef meteen gewonnen met 221 punten en de tweede proef was hij wat moe en toen 202 punten maar ben supertrots op ze hoor. En vandaag is hij naar het bos geweest voor het eerst en dat ging ook super goed. Echt een top karakter! En ik las ergens dat Zhivago inter II heeft gestart met goede punten dus wel weer erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-15 22:47 



 
Profiel   

Hartstikke goed Kajanus, gefeliciteerd!

Ik heb sinds een aantal weekjes weer wat wedstrijdjes gestart. Heb sinds augustus 2014 maar 5 wedstrijden gereden wegens mijn eigen gezondheid, dus we moeten echt weer wat ritme op doen. Voornamelijk voor mezelf :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-15 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen