Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

 
Profiel   

Gefeliciteerd GerenGer!

En een schimmel, hoe leuk haha <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-16 19:57 



 
Profiel   

Lisa__Beau: Hij is inderdaad niet de grootste. Denk dat hij nu ongeveer 1.63m is, maar voor mij wel een mooi maatje! Leuk dat je straks ook met je schimmel op pad gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-16 18:35 



 
Profiel   

Wij zijn afgelopen weekend weer op pad geweest en hebben weer 4 winstpunten erbij in het L1. :)
Tweede proef verliep alleen iets anders dan normaal.. degene die bij me inreed viel er af en trok haar paard met zich mee, waardoor die bij het overeind komen op haar ging staan dus vervolgens is de ambulance er ook bijgekomen!

Vandaag een poging gemaakt tot het maken van een standfoto :')
[ img ]

[ img ]

En nog rijfoto's
[ img ]

[ img ]

Gaan jullie ook meedoen aan de selecties voor de indoor kampioenschappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 20:26 



 
Profiel   

Netjes hoor! Jeetje wel schrikken zeg. Hoop dat alles goed afgelopen is?
merk je nou nog beperkingen tijdens je training ivm zijn rug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 20:48 



 
Profiel   

Super Ger en inderdaad wel even schrikken als er zoiets naars gebeurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 23:14 



 
Profiel   

Goed gereden GerenGer!
Van mijn les is maandag een stukje gefilmd! Moet er zelf nog wel aan wennen dat mijn 'baby' langzaam aan geen baby meer is <3
https://youtu.be/N7FWb742rzA

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-16 22:11 



 
Profiel   

Blijft toch apart een schimmel Zhivago maar leuk om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-16 00:08 



 
Profiel   

Knap paard Lisa__Beau!
Zaterdag hadden we in de L1 205,5 en 216,5 punten met twee keer de 1e prijs! Heel fijn kunnen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 22:43 



 
Profiel   

Hoi allemaal, Ik heb mij lang geleden al eens gemeld met mijn nakomeling van zhivago maar nooit echt mee gekletst in het topic. :D Maar nu heb ik een vraagje. Mijn ruin is nu 2 jr en 8,5 mnd en 1,60 mtr hoog. Ik vind hem erg klein blijven en vroeg mij af of jullie misschien weten of het laat groeiers zijn? Hij groeide altijd heel gelijkmatig, je zag amper verschil in schoft hoogte en hoogte van de billen, dit is nu wel anders, de billen staan duidelijk hoger dan zijn schoft maar toch twijfel ik of hij wel groot zal worden en dan bedoel ik ong 1,70 mtr.

De laatste foto is van okt vorig jaar en de overige van de zomer.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-17 18:13 



 
Profiel   

Ik denk zo aan de foto's te zien dat hij ook geen 1.70 gaat worden hij lijkt iets kortbenig. Maar goed ik heb ooit een paard gehad die op zijn derde 1.63 was en aan een klein meisje verkocht die geen groot paard wilde hebben en die uiteindelijk toch boven de 1.70 geworden is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-17 12:16 



 
Profiel   

Leuk hier ook weer eens iets te lezen.
Mijn Zhivago was zeker geen laat bloeier! was met haar 3 jaar al zeker over de 1.70.

Hoe is het met alle Zhivago's ?
Die van mij gaat erg lekker, al 3 punten in de M2 gehaald dus we zijn goed opweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-17 17:06 



 
Profiel   

Die van mij was als 3 jarige nog geen 1.60 m en is inmiddels +/- 1.63 m.
Maar ik herken wel wat je zegt, die van mij heeft ook een hele hoge kont,
vooral in de trailer kan ik dat goed zien.
Eerst dacht ik dat hij ook nog wel wat zou gaan groeien, maar nu hij al
6 jaar is ben ik daar niet zo zeker meer van.

Goed bezig inderdaad EL4a1990, gefeliciteerd!

Van het weekend hebben wij de kampioenschappen gereden.
Hij vond de baan heel erg spannend, dus hij heeft weer een hoop gezien en geleerd. :)

[ img ]

[ img ] [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 19:22 



 
Profiel   

Goed bezig allemaal! Mijn merrie krijgen we helaas onder het zadel niet voor elkaar -O-
Vrijdag gaan we naar de kliniek om haar volledig binnenstebuiten te keren.
Heb wel een knoop in mijn buik want ze is echt geweldig en ga wel stuk als er iets goed mis blijkt te zijn. Dus alle duimen die mee willen draaien zijn van harte welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 19:29 



 
Profiel   

Jeetje Ajesca wat ontzettend vervelend, ik duim met je mee.

En Ger je was dus in Sneek! Dat is wel een wat kijkerige bak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-17 13:13 



 
Profiel   

Vandaag eindelijk met mijn zhivago naar de kliniek geweest. Top op de fotos dus ook daar geen oorzaak kunnen vinden :?
Nu 2 weken aan het werk op de pijnstillers. Als ze dan echt veel beter gaat dan gaan we naar de Lingehoeve voor een Scintigrafie. Mocht ze ondanks pijnstilling toch lastig blijven dan gaat ze een poosje op boodcamp bij een heel handig iemand :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 16:52 



 
Profiel   

Ik neem aan dat je ook de mond na heb laten kijken, daar komen ook veel problemen vandaan. Aan de ene kant super dat er niks op de foto's te vinden is maar je blijft nu nog zoeken naar wat er aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 19:33 



 
Profiel   

Kajanus schreef
Ik neem aan dat je ook de mond na heb laten kijken, daar komen ook veel problemen vandaan. Aan de ene kant super dat er niks op de foto's te vinden is maar je blijft nu nog zoeken naar wat er aan de hand is.


Is inderdaad ook nagekeken maar ook gewoon in orde.
Ze eet ook goed, ziet er super uit en is in de omgang echt een super relaxed makkelijk dier.
Ook in het bos superfijn maar zodra ze in de bak aan het werk moet heeft ze spanning en gaat ze heel snel over de kook. Nou vind ik dat nog niet zo erg maar dat uitslaan in die galop is gewoon haast niet uit te zitten en ze wordt dan echt woest.
Wel fijn dat je meedenkt hoor! 2 weten meer dan 1 dus wie weet komt er iets voorbij waar ik nog niet aan gedacht heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 20:00 



 
Profiel   

Dan zou je toch echt wel denken dat ze ergens last van heeft, hmm vervelend. Ik denk altijd dat paarden niet zo maar dat soort dingen doen, maar ik moet er ook bij zeggen dat ik niet zoveel verstand van merrie's heb en die zijn toch vaker wat gevoeliger en wat eerder beledigd.
Misschien een keer een goede homeopaat erbij halen Steffie van der Laarse is misschien wel wat. Of Marijke Boinck die kan ook hele goede dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 23:54 



 
Profiel   

Pijnstillers gaven geen enkele verandering .Vandaag de zadelmaker er weer bij gehad. Ander zadel erop gelegd waar ik zelf 200% fijner op zat wat mij net dat stukje zekerheid en zelfvertrouwen gaf om toch even door te pakken. Op een gegeven moment zaten er echt super stukken tussen dan is het echt een apart goed paard! De zadels die ik hiervoor allemaal heb geprobeerd lagen steeds bij aanmeten prima op haar maar waren het voor mij net niet. Ben blij dat dit zadel nu beschikbaar was *\o/* Op haar ligt hij perfect en ik hoop dat dat nu een keer zo blijft waardoor ik in combinatie met mijn stukje comfort toch net wat zelfverzekerder kan doorpakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 14:46 



 
Profiel   

Wat vervelend ajesca! Aan de ene kant natuurlijk fijn dat ze niks hebben kunnen vinden bij haar en dat ze waarschijnlijk nergens last van heeft,
maar het probleem heb je nu nog niet echt gevonden. Is ze altijd al lastig geweest onder het zadel of is het echt van de laatste tijd?
Ik heb bij Gio wel dat wanneer het wat moeilijker voor hem wordt, hij zich ook niet meer goed laat bewerken en heel gauw ervandoor wil gaan.
Hopelijk kun je haar met dit zadel wat beter doorpakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 18:03 



 
Profiel   

GerenGer schreef
Wat vervelend ajesca! Aan de ene kant natuurlijk fijn dat ze niks hebben kunnen vinden bij haar en dat ze waarschijnlijk nergens last van heeft,
maar het probleem heb je nu nog niet echt gevonden. Is ze altijd al lastig geweest onder het zadel of is het echt van de laatste tijd?
Ik heb bij Gio wel dat wanneer het wat moeilijker voor hem wordt, hij zich ook niet meer goed laat bewerken en heel gauw ervandoor wil gaan.
Hopelijk kun je haar met dit zadel wat beter doorpakken!


Het is vanaf veulen al een aparte }:0
Maar met uitzondering van het rijden in de bak kan ik echt lezen en schrijven met haar. De stukjes die ze wel aanpakt onder het zadel tonen echt kwaliteit en ondanks alles geloof ik nog steeds in haar. Ik hoop dat er een dag komt dat ze laat zien wat ze in zich heeft. Denk ook dat ik het anders allang had opgegeven :')
Heb al een hoop jonge beesten gereden maar dit is bij verre degene met het meeste potentie en het ingewikkeldste karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 18:13 



 
Profiel   

ik heb al verscheidene zhivago's gehad. ben er helemaal weg van.
Mocht je nog een zhivago hebben dan wil ik deze graag kopen. reactie via PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-17 19:54 



 
Profiel   

Iedereen alweer lekker buiten aan het rijden met het mooie weer?
Hier gaat alles heel goed! Vrijdag hebben we te horen gekregen dat we clubkampioen zijn geworden! Echt heel leuk!
Gisteren zijn we nog op wedstrijd geweest, hij liep echt heel fijn en we hadden 195,5 en 193 punten en een 1e en 2e prijs!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-17 11:16 



 
Profiel   

Dat zijn weer nette punten GerenGer :) Gefeliciteerd met het kampioenschap!!

Ik heb afgelopen week lekker een lange bosrit gemaakt en zondag weer op wedstrijd geweest. We rijden inmiddels M2 en hebben met 187 en 189 winstpunt 6 en 7 in de M2 binnengehaald :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 20:01 



 
Profiel   

Hoi Allemaal,
Het is al even geleden dat er iets is gezegd op dit topic.

Ik heb samen met GerenGer even overleg gehad en we zijn bezig met het organiseren van een Zhivago dag waarbij we een clinic willen rijden bij Dinja van Liere.
We hebben al contact gehad met haar en het lijkt haar erg leuk om er aan mee te werken. De locatie waar het plaats gaat vinden is waarschijnlijk in Nijkerk.
Dinja wil wel graag komen voor minimaal 5 a 6 groepjes van 2 personen. De datum die we in gedachten hebben is 10 juni, als het je leuk lijkt om mee te rijden zou je dan even willen reageren met je naam, naam paard en klasse die je rijdt?
de kosten zullen ongeveer uitkomen op 60 euro p.p. voor een clinic van 3 kwartier.

Naam Naam paard Niveau
Elvira Farisma M2
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-17 18:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen