Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 08:37

Top! Dat was bij die van mij ook zo. Toch altijd even spannend wat ze zullen doen.

deCent

Berichten: 250
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:14

Wat gaaf.
Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer een ander verhaal gehoord bij de Zhivago nakomelingen, allemaal bijna zadelmak geboren, haha!

mychamp

Berichten: 628
Geregistreerd: 06-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:26

Met onze hengst hetzelfde verhaal! Zadelmak geboren

LETS

Berichten: 2743
Geregistreerd: 01-08-04

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:28

Die van mij was het er echt niet mee eens aan het begin... Het is nog steeds wel een beetje een boefje. Niet gemeen, wel snel beledigd en boos. Maar dat heeft wel wat vind ik, beetje karakter :D

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:16

Haha dat klinkt echt precies als die van ons LETS!

EL4a1990

Berichten: 2149
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 19:57

Mijne ook zadelmak en verkeersmak geboren ;)

Kajanus

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:32

Toppers!

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 08:48

El4: hoe was je les bij Danielle geweest?
Hoe is het met de andere Zhivago's?

Ik hb gisteren een puppy springles gevolgd met mijn dame. Balkjes lopen in draf en galop vind ze saai maar bij een hindernisje gingen dr oortjes strak naar voren. Ze had er echt lol in dus binnenkort nog een keer.

LETS

Berichten: 2743
Geregistreerd: 01-08-04

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:47

Hier alles goed, na de vakantie maar eens een keer M gaan starten. En BB springen haha, want dat gaat ook zo mooi. Jij nog gestart Frenka?

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 21:55

N paar weken terug zijn wij weg geweest. Nog L1 omdat t zo lang geleden was. Die proef gewonnen. Nu dadelijk begin augustus L2 want ik moet over zit aan de max vd punten. BB springen zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Eerst maar eens zien wat ze over n tijdje doet tijdens dr 2e spring rondje.

mychamp

Berichten: 628
Geregistreerd: 06-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:21

Onze rooie is ook zadelmak, super braaf! Hij doet het erg fijn en doet niet moeilijk.
We hebben er nog geen 10 keer opgezeten en los door de baan is geen probleem.

http://youtu.be/H-a1YdZAU_o

we willen het wel graag rustig aan doen.
uiteindelijk gaan we hem helaas toch verkopen, omdat hij voor ons te klein gebleven is, hoewel ik wel verwacht dat hij nog gaat groeien. Hij is nu zo'n 1.61m.

jvdberg
Berichten: 144
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Eefde

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:27

Mijn Zhivago doet het ook erg goed. Mag halve finale Pavo Cup lopen bij de vierjarigen.

ajesca123

Berichten: 1933
Geregistreerd: 18-06-09
Woonplaats: Baarle Nassau

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:47

Fjn om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen!
Die van mij geniet nog even lekker van het jong zijn ;) ik heb niet zon haast.
Heb er laatst weer opgezeten en het is en blijft echt een blij ei haha
Heerlijk altijd oortjes erop en ze blijft dr eigen voorbenen enorm grappig vinden geloof ik.
Zodra ze dr eigen voorbenen ziet bewegen vind ze dat enorm lollig en gaat ze echt mee lopen swingen. Dus geloof dat je bij deze wel kan zeggen dat ze er in dr koppie nog niet helemaal klaar voor is _O-
Ach ja zal allemaal vast wel goed komen als ze later groot is :(:)
Wil wel nog steeds een poging doen voor de ibop maar we zullen wel zien hoe het loopt

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 08:55

Mychamp; ook een brave dus, fijn hoor.
Jvdberg; halve finale Pavo, knap hoor. Daar kom je niet zomaar
Ajesca; lekker rustig aan dus.

Die van mij loopt ondertussen ook in een viertal en doet dit alsof ze er al jaren tussen loopt.

EL4a1990

Berichten: 2149
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:44

@frenka: les bij Danielle was super! Alleen jammer dat mijn merrie de heenweg zo tegen de klep had gestampt dat ik aangekomen bij Danielle eerst iemand heb moeten zoeken met een koevoet en een hamer om überhaupt mijn paard van de trailer te krijgen!!! Maar gelukkig wel erg lekker gereden...

siepjes
Berichten: 326
Geregistreerd: 01-02-11

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 07:04

Mijn Zhivago is ook de liefste die ik ook gehad hebt. Een enorme wil to please. Sommige dingen vindt ze nog wel moeilijk- balans problemen- maar ze doet zo haar best. Ongelofelijk.

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 09:16

El4; is je merrie altijd onrustig op de trailer? Dat is wel vervelend.

Hier ook even een update; Wij hebben ons L2 debuut inmiddels gehad en meteen 3 winstpunten rijker. Verder zijn we gisteren met het viertal gestart op de Brabantse en hebben ons hiermee geplaats voor de Hippiade. Dus ons viertal avontuur krijgt nog een verlenging. :D

EL4a1990

Berichten: 2149
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 07:19

Wat leuk Franka dat je met het 4-tal naar de hippiade mag. En natuurlijk super netjes gelijk 3 winst bij je L2 debuut!

Ben erachter gekomen dat de trailer slopen komt door vrachtwagens achter haar. Stond bij Danielle ook met de kont richting snelweg (en snelweg was erg dichtbij) en toen begon ze echt heel erg tekeer te gaan.
Helaas heb ik ook al weer een ander probleem gehad (merrie zo lom dat ze is) heeft de draad van de wei kapot getrokken met achterbeen. Helaas flinke schaafplekke aan voorkant spronggewricht en er een paar dagen kreupel op gelopen (ze liep pas kreupel na een week) gisteren weer erop gezeten liep ze weer goed dus rustig wat gestapt en gedraaid. Nu weer opbouwen en dan nog 1 of 2x B starten en dan door naar de L1!!!!

mychamp

Berichten: 628
Geregistreerd: 06-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 23:14

Gaaf hoor Frenka! Klinkt echt super!

Wel vervelend El4a als ze bang zijn in de trailer. Kun je ook niet zo veel mee he?
En heel erg klote dat ze in de draad gezeten heeft. gelukkig komt het wel goed en kun je weer aan de slag.

Ik had ons Gio beter Glimworm kunnen noemen, jezus wat heeft hij toch een aparte maar prachtige kleur! Hij doet het onder het zadel erg fijn. Ben drie weken op vakantie geweest en we konden zo weer opstappen en wegrijden. Zo vaak heeft hij eigenlijk nog niet gelopen. Stap en draf gaan al heel goed. Galop hebben we nog niet geprobeerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EL4a1990

Berichten: 2149
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 07:27

Wat ziet Gio er toch goed uit :) wauw!! Mag je echt trots op zijn hoor!!

Dat trailer probleem doe je inderdaad niet heel veel aan (als ik over de snelweg moet doe ik voortaan het zeiltje maar dicht). Heb deze week (nou ja eigenlijk maand) uitgeroepen tot pech week van Elvira!!! Ben van de week ook nog eens onderuit gegaan met paard van mijn baas... nu erg veel last van rug en nek.

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 08:26

Idd een glimworm, gaaf! Hij is nog wel erg puppy, die heeft nog even nodig om echt paard te worden. Hij toont wel groter als 1.61 onder het zadel.
Elvira; dan zul je idd last van je lijf hebben, beterschap!

mychamp

Berichten: 628
Geregistreerd: 06-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:11

Ja dat is raar he Elvira, dat het dan allemaal in één keer tegelijk komt. Hopelijk wordt je snel beter! Ik heb laatst mijn stuitje gescheurd toen ik van een paard afstuiterde... Gelukkig heel snel weer hersteld.
Hopelijk word je ook snel beter.

Ik heb gisteren een ree doodgereden, ook alweer zoiets. Jezus dan schrik je je kapot zeg!! Zo sneu ook voor het beestje. En mijn autotje is er ook niet veel mooier van geworden.

Gio toont inderdaad wel wat groter onder het zadel! Ik heb vandaag filmpjes gemaakt. Hij heeft ook zijn eerste galopje onder het zadel gedaan, super braaf zeg! Hij doet het echt ontzettend goed!
Al erg constant voor zo'n jong dier en zijn aanleuning is al ontzettend stil. Heel bijzonder!

Heb je ook beeldmateriaal van jouw paard Frenka?

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 14:51

Je stuitje scheuren? Dat klinkt niet bepaald fijn. Wat zielig van die ree. Ik vind dat zo'n mooie beestjes. Gelukkig verder niks gebeurd. En top dat de eerste keer galop ook weer achter de rug is.

Mijn dame :
Afbeelding
Afbeelding

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:53

Gio ziet er top uit! Knappe foto's ook van Ella. :) Leuk om die weer eens op beeld te zien.

Heb verder vorige week de Zhivago van jvdberg in de Pavo zien lopen, fijn paard!

EL4a1990

Berichten: 2149
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:11

Echt allemaal leuke en mooie beesten die Zhivago's :)

Wat gaaf dat het eerste galopje ook zo goed ging!!

Ziet er gaaf uit Frenka