Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dekken met Las Vegas (v Ferdeaux)

Profiel   

Ik ben heel benieuwd wie zijn merrie gedekt heeft met deze hengst.

Ik heb hem in Den Bosch gezien begin dit jaar en ben erg onder de indruk van deze hengst. Helaas kon ik hem dit jaar nog niet gebruiken, maar heb hem nu voor volgend jaar op de planning staan. Mits de veulens goed lijken.

Mijn merrie is Tuigpaard gefokt en ik zou een dergelijke hengst gebruiken voor de nodige bloedspreiding. En natuurlijk om er een fijn paard uit te fokken die ik later ook onder het zadel kan rijden. De merrie is onwijs scherp en heet in het werk, maar met een hart van goud. Ze mag iets meer maat hebben en ik zoek een dressuur hengst met een goede, krachtige bewegingsvorm en een beetje dat bekende knietje.

Ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-20 18:18 

Profiel   

Mijn Haarlem merrie is in 1 x mooi drachtig geworden van Las Vegas :)

Heb zelf behoorlijk wat afwegingen gemaakt voorafgaand aan de definitieve keuze, maar bij deze hengst toch het beste gevoel dus dan toch maar ervoor gegaan ondanks dat het z’n eerste jaargang gaat worden. Anderen die mijn merrie goed kennen, vonden het gelukkig ook een goede keuze. Ben heel benieuwd wat eruit komt! Het veulen is voor mijzelf. Zou iets groter mogen worden dan de merrie. Hoop eigenlijk vooral niet veel kleiner ivm mijn eigen lengte.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen