Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Utopia-stam

 
Profiel   

Ik heb de merrie tot Z1 gereden en helaas niet serieus in het springen uitgebracht. Heb er drie hengsten uit, de eerste staat in Frankrijk, de andere 2 bij mijn ouders in de wei. Ik wacht even af hoe die het gaan doen onder het zadel voor ik er verder mee fok!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-10 13:28 



 
Profiel   

sins vorige week heb ik een les klantje
en nou ken ik ook zeggen wat een super paard we hebben.
lesklantje is 8 pas 8 jaar geworden en rij er zo mee weg zowel stap,draf als galop.

echt een super paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 16:00 



 
Profiel   

Dit is mijn veulen vorig jaar op de veiling gekocht in maren kessel.... zit ook de lady reveil stam in. http://www.veulenveilingmarenkessel.nl/ ... d=3&id=643

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-10 11:06 



 
Profiel   

Is inderdaad uit dezelfde stam als EOS-Utopia en FORTUNATO.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-10 11:16 



 
Profiel   

wie, kan mij verder helpen mijn paard brilliant zijn moeder heet ook utopia,,, zij is pikzwart,,, maar er staat alleen utopia in haar papieren dus niets ervoor, ik kan daardoor ook niets terug vinden van deze merrie de vader van, utopia is-polansky. wie kent deze stam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-10 14:06 



 
Profiel   

ik vrees dat je paard gewoon utopia zal noemen...
ik vind die Utopia niet terug op paardenfokken...

Misschien eventjes alles correct invoeren via paardenfokken.nl en dan vind je al veel informatie terug
succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-10 16:49 



 
Profiel   

mijn paard brilliant 4 jaar ,,zijn moeder is utopia,kent iemand deze ruin. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-11 19:40 



 
Profiel   

Is dat wel uit de utopia stam die hier word bedoeld??

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-11 10:34 



 
Profiel   

De gekeurde hengst Vivaldi v. Krack x Jazz is een bekend voorbeeld van een getalenteerde Utopia nakomeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-11 10:40 



 
Profiel   

Mijn eerste paard was er ook een uit de utopia stam

Haar naam is Lady Grace Utopia(v.Troubadour vm.Duc de Normandie).Ik heb geen idee of ze nog leeft,omdat ze niet een van de jongste meer zou zijn..

Als iemand meer informatie heeft over haar dan graag!!!Ik ben erg benieuwd hoe het haar is vergaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-11 10:53 



 
Profiel   

pleiada schreef
Mijn eerste paard was er ook een uit de utopia stam

Haar naam is Lady Grace Utopia(v.Troubadour vm.Duc de Normandie).Ik heb geen idee of ze nog leeft,omdat ze niet een van de jongste meer zou zijn..

Als iemand meer informatie heeft over haar dan graag!!!Ik ben erg benieuwd hoe het haar is vergaan..
Gaat het om deze merrie: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=110739
Ken het paard niet, maar de moeder hebben wij gefokt en helaas uit het oog verloren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-11 21:16 



 
Profiel   

Kabouterdans schreef
pleiada schreef
Mijn eerste paard was er ook een uit de utopia stam

Haar naam is Lady Grace Utopia(v.Troubadour vm.Duc de Normandie).Ik heb geen idee of ze nog leeft,omdat ze niet een van de jongste meer zou zijn..

Als iemand meer informatie heeft over haar dan graag!!!Ik ben erg benieuwd hoe het haar is vergaan..
Gaat het om deze merrie: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=110739
Ken het paard niet, maar de moeder hebben wij gefokt en helaas uit het oog verloren.


Mijn merrie komt ook uit deze lijn :)
Gerda (kern) x Ellen Utopia x Judith Utopia x Udith Utopia en dan mijn merrie Miss Utopia


Laatst bijgewerkt door ulestro op 22-01-11 02:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 02:51 



 
Profiel   

GrandCru schreef
De gekeurde hengst Vivaldi v. Krack x Jazz is een bekend voorbeeld van een getalenteerde Utopia nakomeling

En Arko III :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 02:51 



 
Profiel   

Ja klopt ja gaat om deze merrie,had er vergeten bij te zetten dat paps Gracio is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 17:11 



 
Profiel   

pleiada schreef
Ja klopt ja gaat om deze merrie,had er vergeten bij te zetten dat paps Gracio is..
Weet jij toevallig wie de fokker is van Lady Grace Utopia?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 19:07 



 
Profiel   

Kabouterdans schreef
pleiada schreef
Ja klopt ja gaat om deze merrie,had er vergeten bij te zetten dat paps Gracio is..
Weet jij toevallig wie de fokker is van Lady Grace Utopia?


Nee helaas weet ik dat niet meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 19:22 



 
Profiel   

Oke, dan ga ik dat eens navragen bij het KWPN.
Mijn opa heeft de moeder een aantal jaren gehad en volgens mij is Lady niet bij hem geboren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-11 19:49 



 
Profiel   

Kabouterdans schreef
Oke, dan ga ik dat eens navragen bij het KWPN.
Mijn opa heeft de moeder een aantal jaren gehad en volgens mij is Lady niet bij hem geboren.


Als je er niet uitkomt kan ik altijd nog mijn ex vragen,die heeft haar als veulen gekocht en weet het vast nog wel..Ben wel benieuwd of je Opa haar gefokt heeft..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-11 17:05 



 
Profiel   

pleiada schreef
Kabouterdans schreef
Oke, dan ga ik dat eens navragen bij het KWPN.
Mijn opa heeft de moeder een aantal jaren gehad en volgens mij is Lady niet bij hem geboren.


Als je er niet uitkomt kan ik altijd nog mijn ex vragen,die heeft haar als veulen gekocht en weet het vast nog wel..Ben wel benieuwd of je Opa haar gefokt heeft..
Heb net mijn opa gesproken en die heeft wel een merrieveulen van Gracio gefokt :)*
Maar zou het leuk vinden als je het wil navragen!
Heb je foto's van Lady?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-11 20:32 



 
Profiel   

ik ben de trotse verzorger van orinoco utopia *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-11 10:46 



 
Profiel   

Ook hier een bezitter van een paard uit de Lady Reveill stam. Mijn 6 jarige ruin heet Areta Utopia (v. Sydney). Ik vond het niet zo'n leuke naam voor een ruin, dus noem hem tegenwoordig Amigo. Aan moederskant zijn de Utopia's terug te vinden. Moeder is Kareta Utopia.
http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=568900
Leuk om te zien dat er zoveel Utopia's uit dezelfde stam rondlopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-11 16:54 



 
Profiel   

Ik kom hier allemaal familie van mijn paarden tegen :) .

Wij hebben Uitblinker Utopia (http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=105468), en Daimler Utopia (http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=306879)
Beiden hebben als moeder Kitty Utopia, die door de fam. Fikse uit Oldebroek gefokt is.
Uitblinker loopt momenteel Z2 dressuur, B springen en B sgw, Daimler wordt nu ingereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-12 16:43 



 
Profiel   

ik heb nog de zus van Kitty Utopia gehad :)
nl Miss Utopia, ik heb nog een dochter van haar staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-12 23:39 



 
Profiel   

Open dit topic maar weer even :)

Ik heb ook een utopist ;) Uit de lady reveil stam.

http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/570499

Iemand familie?! :D *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-13 14:35 



 
Profiel   

caboclo schreef
marizkaa schreef
ik heb een ruin uit de utopia stam Botox Romar Utopia
moeder: orinoco utopia
vader: upperclass

kent iemand de moeder?


ik ben in bezit van deze merrie
(orinoco utopia)


hallo dit is al een oude topic, maar ik denk ik probeer het toch maar even.....
inmiddels ben ik nu in het bezit van Orinoco utopia en zou graag meer informatie over haar willen van vorige eigenaren.....
ik zie dat je ook eigenaar bent geweest van haar, hoe was ze qua karakter? en wat was de reden dat je haar hebt verkocht? en natuurlijk alle informatie die je nog kan geven over haar is welkom om haar beter te leren kennen..... :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-16 16:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen