Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 17 [ 405 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen karandasj

 
Profiel   

Nee, heb dus echt bijna geen dressuurfoto's e.d. :+
Misschien eens laten filmen tijdens de les :D

Of ff kijken, misschien een filmpje van kür oefenen. Wel beetje rommelig ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-13 07:54 



 
Profiel   



Dit is een stukje kür oefenen. Vooral in galop rommelig omdat we de lijnen nog niet hadden uitgedacht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-13 09:24 



 
Profiel   

Gaaf Noor! ben benieuwd naar het eind resultaat!!

Zal ik ook eens spammen.
hier een foto van Zero Tolerance (Karandasj x Jasper)
[ img ]

En de volgende van haar dochter Double Zero (Tolan R x Karandasj) op wedstrijd
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
en los rijden
[ img ]

Let niet op mijn geconcentreerde in het fel licht kijken gezicht hahaha.
We hadden deze wedstrijd 189 en 196 punten met als commentaar soms te diep en let op lengte buiging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-13 11:53 



 
Profiel   

wat stil hier zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 11:13 



 
Profiel   

:wave: Hey Biesje!
Mij zie je hier over twee jaar weer terug :D dan is mijn Karandasj oud genoeg om aan het werk te gaan, ze staat nu nog lekker in de wei.
Ik heb pas nog een Karandasj gereden. Was een oudere merrie die niet meer drachtig werd, als 3 jarige was ze wel zadelmak gemaakt. Het was echt zo'n lief dier, na al die jaren kon je er zo een zadel op leggen en mee weg rijden. Heerlijk te rijden en ze springt ook nog goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 20:45 



 
Profiel   

Ha biesje!
Wat een mooie foto zeg! Ik was zelf een beetje stil omdat de mijne een hoefkneuzing heeft gehad, mag hem nu langzaam weer oppakken. En dat vind ik heel leuk! Heb ook nog wel andere leuke paarden te rijden, maar die halen het bij verre na niet bij Bay :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-13 16:59 



 
Profiel   

Hey!!

Was ineens zo stil vroeg me af of jullie nog wat geleefd hadden.
Nog 2 jaar wachten lijkt lang maar voor je het weet zit je er op! Ben benieuwd!

Oh bah hoefkneuzing. Idd even rust houden. Rustig opbouwen!
Hihi nee inderdaad. Ik heb ook echt een speciale band met mijn karandasj!

Ik ben er op 21 juli af gelazerd van het beest brave paard wat ik ooit gereden heb. Ze schrok van iets springt omhoog en opzij en herhaalde dat 3 x. Ik was met een lange teugel aan het uitstappen en bij haar totaal niet op bedacht dat ze zo uit der stekker kon gaan. Zal wel samenloop van omstandigheden zijn dat ze zo reageerde maar goed. Ging er wel als een lappenpop af.
Keihard op mijn onderrug gevallen met als gevolg dat ik nu eindelijk weer een beetje kan gaan rijden.
Van het weekend beide weer gereden en ik was super blij. Zero is best breed dus daar had ik sneller pijn in mijn bekken van en Double ging fijn. Dus we gaan weer oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-13 08:40 



 
Profiel   

Hier gaat het ook goed met de Karandasj, M2 met 5 w pnt , hij is soms wat traag van begrip. Maar als hij het eenmaal snapt, doet ie het ook makkelijk.
Laatst stond ie bij de buren op het gazon gras te eten, maar voor de rest is ie heel keurig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-13 09:08 



 
Profiel   

Die van mij is even aan het kwakkelen. Virusje en kamikaze-actie in het land. Daardoor de laatste 2 crossen afgezegd en ZZ licht debuut uitgesteld.
Maar hij knapt aardig op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-13 14:48 



 
Profiel   

fijn Noor, goed te lezen! ik ben net weer begonnen. maar ben vooral blij dat'ie weer in de wei kan :D

@Morris: lekker hoor! ik ga deze winter echt proberen M1-dressuur en L-springen met hem te worden, dat lijkt me wel een mooie mijlpaal. maar eerst maar weer eens aan de slag ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-13 08:25 



 
Profiel   

Oh gelukkig weer aan de betere hand fijn.

zijn die van jullie ook zo onvoorzichtig met zichzelf? of is dit toeval?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-13 12:02 



 
Profiel   

Ik spam ook even mijn Karandasj X Amulet! :D

[RIJ-ITP] E-pony Veyanetta Roses tussen de paarden in het Z2! *FILM*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-13 10:06 



 
Profiel   

Oh zo leuk! Heb voor mijn verjaardag een hele mooie camera gekregen!!
Dus! Nog meer mooie foto's van mijn schatjes!!
Wordt veel oefenen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-13 12:17 



 
Profiel   

Ik heb met die van mij vandaag weer gesprongen!!! Heel leuk, morgenochtend vroeg ga ik lekker een buitenrit met 'm maken, eventjes met trailer op pad. Met Syb mag ik van zijn eigenaresse niet naar buiten (die springt namelijk echt in de sloot en in het prikkeldraad als'ie ergens bang voor is, weet zij uit ervaring) en hier in de buurt kan ik alleen een beetje langs de weg en een klein stukje over de dijk hobbelen. Maar morgen morgen morgen gaan we echt lekker met trailertje naar het bos! *\o/*

Ik heb trouwens op m'n profielpagina een fotootje van B. die dressuurt, voor het idee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-13 19:06 



 
Profiel   

Ik heb nu pas goed naar je kur gekeken Noor (sorry...! :o ), maar ziet er goed uit! Hopelijk is JerrieBerrie snel weer terug op dat gewicht en niveau!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-13 19:08 



 
Profiel   

MissBay, Hoe was de buitenrit?
En lekker weer gesprongen! fijn dat het goed is gegaan!.

ik ben ook zaterdag na lekker naar buiten geweest met Double. Braaf paard. donderdag alleen beetje gestapt en gedraaft (woensdag geent) vrijdag heeft ze gesprongen en dan zo lekker relaxed naar buiten en zo braaf. tuurlijk af en toe spannend maar vluchten gelukkig niet!.

Ja Noor hoe is het met die van jou? gaat het al beter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-13 11:09 



 
Profiel   

buitenrit was zalig, echt zo fijn! ik hou ervan dat ik 'm nu na een twee uur-durende trailercursus alleen kan laden en gewoon naar het bos kan rijden als ik er zin in heb. echt heel heel heel erg fijn!

nog wedstrijden in de planning staan biesje? ik ga in oktober weer eens B-springen, ik hoop in november een keertje M1-dressuur weer te kunnen starten. overigens heb ik mijn moeder met Bay opgegeven voor een recreantenwedstrijd :D, die heeft een beetje een dip en volgens mij kan ze er wel een boost van krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-13 06:14 



 
Profiel   

Oh dat wil ik ook nog graag een x doen. double gaat wel goed de trailer in maar liever niet in een 1,5 paards dan wordt ze toch vervelender met laden (ze weet ook dat mijn vader niet streng is dus dendert ze nog wel eend door hen heen) maar langer als 10 min hebben we er eigenlijk nog nooit over gedaan. Zero daar in tegen Pffff.... de ene keer geeft ze het in 15 min op en loopt ze er in de andere x sta je 1,5 uur. Ze is niet bang maar blijft gewoon staan verzet geen stap meer! bij haar denk ik dat het te maken heeft dat ze alleen weggaat (bij de kudde weg).
maar is jou dus erg goed bevallen? wat had jij voorn problemen?
Lekker hoor dat je heerlijk in het bos kan rijden nu. Ik wil nog heeel graag x naar strand :-)

ja sowieso 13 oktober met Double L1 (jeej) met Zero weet ik niet of ik mee doe. Heb na mijn val gister weer voor het eerst gegalopeerd en dat was toch nog best gevoelig dus moet der en galop laten vallen en hou het 2 rondjes vol dus denk dat het niet handig is.
Double mag in december weer oefenparcourtje mee doen :-) nu 60 -80 cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-13 11:40 



 
Profiel   

Bay wilde er OF niet in, OF hij denderde gewoon over je heen en sprong er dan aan de zijkant af (dwars door longeerlijnen heen). Weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb vrij goeie ervaring dus met PaardCentraal.nl . Met twee uur was het geoefend genoeg, bleek toch om soort leiderschapskwestie te gaan. Bay was met alles bezig, behalve met mij (stond gewoon in rust-stand op de klep te koekeloeren). Nu is het zelfs makkelijker om hem alleen te laden, dan met meerdere mensen. Heel handig, echt beste investering die ik dit jaar heb gedaan :D (P.S. Ik heb haar dus gewoon gemaild voor een privetraining, heb geen cursus gedaan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-13 14:18 



 
Profiel   

Oh dat klinkt heel goed en erg bekend!!
Double is met mij 1 x gelijk mee gelopen maar normaal heeft mijn vader haar vast. Zero staat gewoon als een baksteen!
Ga ik wel eens die website kijken. Denk ook echt dat het leiding techniek is inderdaad want eng vinden ze het niet. Maar ze moeten er van mij echt in ik geef niet op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-13 17:12 



 
Profiel   

ik heb ook al een tijdje niet gereageerd,
heb net mijn wedstrijdkleding gekocht en binnenkort onderlinge wedstrijden rijden als beginnetje :D of ik ooit officiële wedstrijden ga rijden weet ik nog niet want het is best veel voor mijn ouders en ik moet altijd op zaterdag werken. Dus we zullen zien, maar er is enigzins een begin ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-13 19:16 



 
Profiel   

aah snap dat dat vervelend is! ben blij dat wessa dat wel normaal doet, mijn vorige paard sleurde je gewoon de andere kant op, wat je ook deed... zucht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-13 19:20 



 
Profiel   

yvet wat leuk! ook onderling starten is leuk toch.
Wij hebben geen ondelingen dus dan maar officieel.
Ik mag 13 okotber weer met Double. Zero denk ik nog niet. heb nog een week om me op te geven dus nog even aankijken haha.
20 oktober mag Double ook weer mee doen aan oefenspringen! ben benieuwd dit x 60 -80. De man die haar springt had er erg veel zin in :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-13 11:59 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer eens! We zijn inmiddels weer volop in training. Conditie gaat snel vooruit en ons ZZlicht debuut staat (weer) gepland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-13 11:50 



 
Profiel   

Geldt dit topic ook als moeders vader Karandasj is? :D :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-13 12:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 17 [ 405 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen