Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 17 [ 405 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen karandasj

 
Profiel   

Oh noor goed bezig!!
laat je weten hoe het gegaan is?

Ik mag zondag weer met Doubletje, ben benieuwd, ze heeft een beetje last van groeipijntjes de billen staan nu weer beetje hoog waardoor aanspringen wat moeizaam gaat als ze hoger staat ingesteld. maar we rijden pas L1 dus lekker laag en hopelijk zonder error hihi
Zero start ik nog maar even niet wel jammer zou betekenen dat ik tot volgend jaar maart wss moet wachten :-( maar goed hebben we lekker de tijd om te trainen!!

Hoi ArroNnie van mij mag je er bij hoor hihihi
ik heb een Karandasj maar ook een Tolan R x Karandasj
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-13 12:37 



 
Profiel   

ja hoor ArronNie, kom er gerust bij!

@Noor: goed hoor! ben heel benieuwd, heb je al een debuut-datum in gedachten voor het ZZL?
@biesje: rustig aan hoor, het zijn nog baby's!

Ik heb vandaag weer springles gehad met Bay. Van nieuwe instructeur, mijn oude instructeur is steeds vaker wekenlang op pad met mensen die 1m50-1m60 springen en dan naar groot concours gaan. Heel leuk voor hem, maar voor mij heeft hij daardoor best wel weinig tijd. Verder wel begrijpelijk, want ik rijd toch maar een beetje recreatief en objectief gezien zou ik ook prima met iemand anders af kunnen :D.
Was heel tof! Op gegeven moment kwam Bay niet uit voor oxer van 90cm en nam enorme sprong. Hij: "Nou, springen kan'ie zeker! WAT een paard!" Altijd leuk om te horen!

Mijn moeder heeft alleen wel haar handen vol aan Bay, dat vind ik vervelend voor haar. Ze heeft wel weer les genomen, dus komt vast goed. Hij kan best wel klieren en er een trekwedstrijd van maken, maar als je je niet laat verleiden dan is er niet zoveel aan de hand. Hoe dan ook, hopelijk komt ze er snel met hem uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-13 17:31 



 
Profiel   

[ img ]
Heb niet zo heel veel foto's van 'm helaas, maar koppie is zo duidelijk genoeg toch? <3
Mijn paardje is Piebe (verozrgpaardje moet ik zeggen..) En hij is van goodtimes x karandasj. Hij is, als ik het uit mijn hoofd goed heb, van 1996/97. Ik rij hem sinds maart dit jaar en heb veel vooruitgang met hem geboekt. Ben nog met name bezig met de basis, dressuur. Maar heb ook al wel een sprongetje met hem gemaakt. Ikzelf ben daar helaas nog niet zo ervaren in en Piebe is iets te overanthousiast met springen voor een ruiter wie daar weinig bekend mee is haha _/-\o_ Maar hoop het wel een x op te kunnen pakken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-13 18:10 



 
Profiel   

zeker te zien! enne, Bay was in het begin ook veel te enthousiast met springen hoor, nu nog steeds. kwestie van oefenen om wat meer control te krijgen. leuk dat je hem te rijden hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-13 21:18 



 
Profiel   

Arronnie welkom!
MB, leuk dat de springles goed beviel!!

In principe ga ik het 2 november dan proberen in het ZZlicht. Volgend weekend maar even in de grote bak oefenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-13 11:08 



 
Profiel   

Missbay: ja we doen ook weer even stapje terug het moet ook leuk blijven voor paardje.
We hebben vandaag weer 2 winst er bij en dat met eigenlijk maar 2 weken voorbereiding kan pas 2 weken weer regelmatig rijden zodat we echt weer ergens aan kunnen werken. Hadden 181 ( dus hakken over de sloot) en 187 weer commentaar dat ze soms wat te diep loopt, maar gelukkig zijn we daar druk mee bezig.
Oh altijd leuk om te horen :-). Zonde dat je moeder er meer problemen mee heeft. Blijven oefenen! Ik heb eindelijk iemand gevonden die Zero ook helemaal geweldig vindt (voornamelijk dat moeilijke karakter hahah)

Leuk Arronnie! Gewoon lekker oefenen en steeds een stapje verder kom je er vanzelf!

Noor: oh 2 nov. Ng ffies oefenen en dan knallen!! Ben erg benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-13 17:46 



 
Profiel   

MissBay, die Karandasj van jou heft ook een leuk sprekend koppie joh! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 09:27 



 
Profiel   

missbay, : wat leuk ja dat je les hebt van een nieuwe instructeur, en complimentjes zijn nooit mis haha! Wel een goed idee van je moeder om les te nemen, is altijd wel goed.

biesje : zolang je maar hard aan het werk bent, komt het wel goed!

arronnie : mooi paardje hoor, je ziet de vergelijkingen wel vergeleken bij Wessa. en dat enthousiastme, volgens mij heeft elke Karandasj zo als ik dat hoor :') vandaag ook springles gehad en ze vindt het zo leuk dat we alleen maar willen rennen en springen wat ik dus niet goed keur :o maar na heel veel lessen kan ik haar nu gewoon zij mij houden

_Noor : succes 2 november :D

Vanaf hier ook goed nieuws ! (: ik heb vorige week mij ingeschreven bij een rijvereniging en een startkaart aangevraagd en volgende maand ga ik mijn eerste open wedstrijd rijden om te kijken hoe het gaat, super enthousiast! en de eerste paar keer ben ik al trots als ze het uitrijdt :') ze vindt alles nog wel heel erg spannend dus krijgt ze van mij mooi de tijd aan alle pratende mensen, rennende paarden, borden en jury te wennen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 19:15 



 
Profiel   

@arronnie: hihi, ja, je zou 'm opvreten. hij is ook heel knuffelig :)

@yvet: ik ben nu dus ook met Bay aan het oefenen dat hij bij me blijft. dat doet hij nu goed, alleen hebben we af en toe miscommunicatie. ik ben zo gewend dat hij me in het parcours over de hindernis sleurt, dat ik nu echt weer moet leren de hindernis aan te rijden en Bay er doorheen te leiden. leuk dat je gaat starten joh!

@Noor: 2 november, wat leuk! het is dat ik dan niet in het land ben, anders was ik misschien je wel ergens stiekem komen spotten met Jer!

Ik ga nog wat B-parcoursen opgeven en dan hopelijk begin 2014 naar het L-springen. En ik ga zaterdag met Bay een poging doen weer eens een M1-proef te rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-13 16:58 



 
Profiel   

Yvet31: we zijn ons bewust van onze verbeter punten gelukkig :D gaat helemaal goed komen. En zoals MissyBay al zei ze is nog maar een jonkie.
Spannend dat je ook gaat starten! leuk *\o/*

MissyBay: L-springen. stond er vandaag ook nog weer bij te kijken zijn toch ook al echt serieuze hindernissen :=
M1! succes! gaat vast lukken! *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/*

Vandaag mocht Double voor het eerst buitenaf springen. Oefenparcours mee gedaan met Richard (ik zelf heb het lef nog niet) eerst 60 cm was foutloos. daarna rondje 80 cm 2 balkjes. 1 op hindernis 1 (ze had niet in de gaten dat hij hoger stond, hindernis er na ruim over) 1 op hindernis 4 (lange lijn, kwam ze te kort op).

Wat fototjes van vandaag.
[ img ]60 cm
[ img ]60 cm
[ img ]60 cm

[ img ]80 cm
[ img ]80 cm
[ img ]80 cm
[ img ]80 cm
[ img ] 80 cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-13 18:26 



 
Profiel   

leuk toch? lekker mee blijven spelen, dacht ik zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-13 17:39 



 
Profiel   

@Biesje Gave foto's! Ziet er leuk uit hihi ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-13 07:28 



 
Profiel   

Missbay: ja dat dacht ik ook zo. Ze krijgt er nu ook echt plezier in nu ze het spelletje gaat snappen.

Tnx arronie

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-13 10:15 



 
Profiel   

wat leuk biesje !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-13 18:35 



 
Profiel   

[ img ]
Onze merrie Whitney. Een Karandasj x Oldenburg

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 22:54 



 
Profiel   

AH leuk weer leven in het Karandasj topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 09:31 



 
Profiel   

[ img ]
Niet zijn charmantste foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 09:32 



 
Profiel   

[ img ]
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 09:33 



 
Profiel   

Inmiddels starten we Z dressuur. Ik vind wel dat ie nog een kwajongen blijft, maar verder ontwikkeld hij zich goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 09:34 



 
Profiel   

hey,

Ik dacht kan het hier eens problemen, Wessa Fortuna (KarandasjxProdessa) heeft ergens twee nakomelingen lopen. Als iemand weet waar ze zijn of de eigenares/eigenaar kent zou ik graag ik contact willen komen. de namen zijn Duxana en Gaspard

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-15 13:31 



 
Profiel   

Hoi Yvet31,

nee sorry ik kan je niet verder helpen.
Die van mij zijn uit eigen fok en ken verder ook niemand met een Karandasj.

Morris wat goed!! ooit!! hoop ik toch ook wel uit die B te komen met zero :-)

hi chyntia85 ook een zwartje! leuk :-)

Zelf tijdje niet actief geweest hier op bokt.
Double gaat lekker nu L2 met dressuur en B springen. springen hopelijk volgende week laatste puntje dan mag ze alweer door! zo leuk en ze heeft er overduidelijk zoveel plezier in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 12:55 



 
Profiel   

hee hoi!

Lang hier niet geweest! Met Bay gaat het goed, inmiddels zijn we M2-dressuur, B-springen en B-SGW (en we overwegen naar het L te gaan). Ben nog steeds verliefd op 'm! <3

Er staan wat foto's in m'n profiel.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-15 22:39 



 
Profiel   

Ik heb ook een Karandasj uit 1997. Als 3 jarige naar de hengsten keuring geweest tot de 2de bezichtiging gekomen.

Hij heeft internationaal 1.40 gesprongen in 2009 stond die geregistreerd onder iemand uit saudi arabie.

Nu met mij is die L1 dressuur en afgelopen woensdag nog 210 punten.

Ook super Cool paard en fijn te rijden. Hij heeft bij stal verhoeven en bij stal doorwerth gestaan heb ik me laten vertellen. Ik ben alleen nog op zoek naar bijvoorbeeld een foto van zijn springcariere. Dus als iemand hem kent..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-15 12:36 



 
Profiel   

Hoi Dames!! al weer tijdje stil hier.
ik zit bijna nooit meer op bokt.

maar hoe is het met je karandasjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:22 



 
Profiel   

Ik zit niet meer zoveel op Bokt, ben hoogzwanger :D

Met mijn Karandasj gaat het super! Wordt nu lekker doorgetraind. Vlak voor ik stopte met rijden net ons Z1-debuut gemaakt, maar was nog niet winstpuntwaardig. Verder wilde ik naar L-eventing maar daar kwam de baby tussen. Hij heeft wel vandaag met zijn bijrijder de cross van Maarsbergen foutloos gelopen (in de B) en hij wordt ook door Lichte Tour-amazone gereden. Dus ga er straks snel weer op als het kan :D

En jullie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 17:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 17 [ 405 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen