Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 17 [ 418 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Van Gogh (Numero Uno x Bernstein)

 
Profiel   

Het is gelukt! Jammer dat ie een deken op heeft. Vertel eens wat je over jou Van Goghje :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 18:03 



 
Profiel   

Is gelukt :D

Op de foto heeft ze natuurlijk een deken op, dus haar bouw kan je niet goed zien, Maar ze heeft in ieder geval wel een lief koppie :+
Alsvast heel veel succes op de keuring!!
Wou eerst ook wel met die van mij naar de keuring, maar vrees dat dat toch niet zo een goed plan is.
Die van mij is aan de hand erg wild en onvoorspelbaar. Heb gisteren weer met hem geprobeerd te wandelen en het resultaat is weer een pijnlijke vinger :( :(
Ik blijf gewoon oefenen en ga er vanuit dat hij het nog wel een keer zal gaan leren :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 18:14 



 
Profiel   

Je kunt je paard ook laten voorbrengen door professionelen he. Heb ik op de stamboekkeuring ook laten doen :j Die mensen wete wel raadt met onhandelbare paarden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 18:15 



 
Profiel   

[ img ]

Zonder deken en wintervacht! hahahha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 18:59 



 
Profiel   

Hmm dat is natuurlijk ook nog een idee :)*
Wie weet dat mijn baby dan toch nog naar de keuring kan gaan.

Leuk paard!! Zonder deken en wintervacht maakt een flink verschil. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 20:05 



 
Profiel   

Wat denken jullie ervan. Geef je mening maar, gr

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-10 12:59 



 
Profiel   

Ik denk mooie maat, chique koppie, mooie afstamming. Gangen, karakter en bouw kan ik uiteraard niet zoveel van zeggen.

Hoe is het karakter van je merrie??

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-10 15:23 



 
Profiel   

Kan van de foto's weinig zeggen, dat ga ik dus ook maar niet doen :n Inderdaad wel een mooi koppie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-10 16:37 



 

Wij hebben ook een Van Gogh! Uit een Voltaire x Laudanum merrie. De 2 jarige ruin kan heel goed bewegen, fijne achterhand, heeel lief in de omgang. Trapt niet, bijt wat in de touwen omdat het toch een hengstje is geweest maar verder echt een schatje. Chique kopje, en mooi gebouwt. Wel aan de korte kant, maar dat ligt aan de moeder. Hij is al wel redelijk groot, denk dat hij in de 160 is.

We hadden hem laten ruinen omdat we hier voornamelijk merries hebben, dat werd dus geen doen. Ik ben heel erg te spreken over Van Gogh, ik ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen :) Ik verwacht geen problemen, het is geen watje.

Ik zal binnenkort wel eens standfoto's van hem maken, als hij gepoetst is :) In mn profiel staan er 2 hoofdfoto's maar daar kan je niet veel mee zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-10 13:52 



 
Profiel   

weet iemand wanneer er oefenavonden zijn in gelderland kan er niks over vinden.?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-10 15:05 



 
Profiel   

Sorry weet niet welke oefenavonden je bedoelt..

Ben benieuwd naar de gepoetste standfoto's!!

Vandaag gewandeld met mijn paard zonder verrekte spieren e.d. Supertrots dus op mijn babypaard!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 01:13 



 
Profiel   

anne_1988 schreef
weet iemand wanneer er oefenavonden zijn in gelderland kan er niks over vinden.?


Moet je even op de site van het KWPN kijken en dan bij het regio menu. Daar wordt het allemaal op aangegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-10 09:23 



 

Ik had hem laatst heel goed gepoetst, ben ik vergeten een foto te maken haha :)) Maar we hadden hem wel gemeten, hij is al 165. Dus dat word een flink paard! Hij word over een klein weekje 2 dus hij blijft iig geen E pony haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-10 10:31 



 
Profiel   

165 cm is idd al wel erg groot als hij nog niet eens 2 jaar is!
Jammer dat je de foto vergeten bent. Dat wordt hem dus nog een keer goed poetsen haha.

Ik zal Caramba van de week ook even opmeten. Ik gooi hem nu af en toe los met een paard wat ik rij voor een vriendin en dan lijkt Caramba wel een veulen haha. Maar goed dat paard is ook groter als 175cm, dus ook niet helemaal eerlijk haha.
Hij ziet er soms vrij redelijk uit en soms heel klein... Hij staat er vaak bij als Goofy en dan lijkt het wel een d-pony :(:)
Maar als hij gewoon goed op zijn 4 benen staat dan lijkt hij wel op een echt PAARD 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-10 15:41 



 
Profiel   

Ik zal me dan ook maar eens even melden in dit topic, met mijn 3 van gogjes :o

Wel leuk zo een topic, was al benieuwd naar andere nakomelingen van hem.
Ik zal even wat vertellen over mijn van gogjes.

Een is een 3 jarige merrie uit een stermerrie van juventus. Echt een super lief dier. Ze is inmiddels ook zadelmak, en ook geen problemen gehad. Vind het echt leuk, fijn beestje om mee te werken. Ohjah ze is 1.70m, maat genoeg dus :+ . Lijkt heel veel op haar vader.

Twee is een jaarling hengst uit een Flemmingh, echt een cool beestje. En groot := , is van juni dus een late maar geloof dat hij nu al 1.55 is... :P

Drie is een maandje oud maar echt super mooi en stoer. Hengst uit een elcaro merrie, ben benieuwd hoe groot die word.

Ik heb wel mooie van gogjes voorbij zien komen, komt wel goed met de nakomelingen van Van Gogh :D
Ik zal zo even proberen wat foto's te plaatsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-10 14:31 



 
Profiel   

Dit is de drie jarige merrie ( Van Gogh x Juventus)

[ img ]


Jaarling hengst ( Van Gogh x Flemmingh)

[ img ]



Veulen hengst ( Van Gogh x Elcaro)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-10 14:48 



 
Profiel   

Zoo jij hebt dus een hele collectie van Goghjes :D
Hoe groot waren de moeders van deze paardjes? Want zijn inderdaad behoorlijk groot!
Hoe zijn ze qua karakter?

Leuke beestjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-10 21:21 



 
Profiel   

Dank je wel diehdieh :D

De moeder van de 3 jarige is 1.68m
Van de jaarling 1.77m :o
En van het veulen is de moeder 1.65m

Allemaal goede karakters :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-10 22:06 



 
Profiel   

Kijk dat geeft de burger moed :Y)

De moeder van mijn paardje was 164cm. En mijn paard is nu 162cm, tenminste dat was hij de laatste keer dat hij gemeten is. Ongeveer 10 weken geleden dus.

Ook goed om te horen dat ze allemaal een leuk karakter hebben.
Wat zijn je plannen met alle van goghjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-10 00:52 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
ik wil dit jaar bij van gogh gaan dekken. Ik heb een
lord sinclair III x G Ramiro Z merrie.
Merrie die veel ellende heeft meegemaakt, kwam is zeer slechte toestand bij ons, maar na een jaar zover dat ik zeg" ze gaat het redden".
Zat eigenlijk in twijfel tussen l'esprit en van gogh, maar ben gek op numero uno nakomelingen. Maar wij hebben ook een zeer fijne nakomeling van l'esprit gehad{zat wel weer numero uno achter..}
Ga volgende week eerst eens naar de hengstenshow.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-10 08:13 



 
Profiel   

Wat leuk, steeds meer mensen met Van Goghjes.
Die van ons komt als het goed is na de zomer naar huis. Ik heb er nu al zin in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-10 09:19 



 
Profiel   

Nog meer Van Goghjes, erg leuk!

@ sjaakikiera: hoe zijn de beestjes verder dan qua bewegen en springen?

Volgende week is mijn merrie uitgerekend van ons Van Goghje, k ben echt zooooo benieuwd en hoop echt dat alles goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 14:22 



 
Profiel   

Ik wil eerst maar eens kijken hoe ze uitgroeien, in principe zijn ze wel te koop, maar hoeven niet weg. De 3 jarige van Gogh heb ik vrij laten spring en springt echt super, en ook super bewegingen. De jaarling en het veulen kunnen ook super lopen, springen weet ik nog niet :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 19:25 



 
Profiel   

Wij hebben twee keer een Van Gogh gehad. Eentje hebben we nog steeds.
De eerste was in 2007,, Cannavaro (Celtic B) die is toen op de hengstenshow van Hans Horn verkocht naar Duitsland. En die is dit jaar voor de KWPN hengstenkeuring gekomen en loopt nu in het verrichtingsonderzoek. En we hebben ook nog een volle zus van hem die is op dit moment twee jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-10 11:10 



 
Profiel   

Ik hoop dat ons Van Goghje deze week eindelijk eens geboren wordt. Ze was gister uitgeteld.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-10 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 17 [ 418 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen