Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 17 [ 418 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Van Gogh (Numero Uno x Bernstein)

 
Profiel   

stoere foto 8-) Lijkt ook best hoog die hindernis!!

Ik weet niet waar je de wedstrijdresultaten van van Gogh kunt vinden.
Je vind niks als je het gewoon op google intikt?
Ik kan sowieso niet heel veel info over van Gogh vinden eigenlijk
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-10 15:22 



 
Profiel   

Meestal worden de resultaten van Van Gogh wel op de site van De Wiemselbach gezet. Maar k weet niet of dat ook gebeurd van de kleinere concoursen? Hij liep van t zomer nog regelmatig mee in de M en Z bij ons in de buurt.

Stoere foto's overigens. Hij kan hoog genoeg iig ;) Voortaan mischien wel even een grondbalk gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-10 15:26 



 
Profiel   

Wij hebben geen van Gogh helaas, maar de stal eigenaar/vader van een vriendin heeft er 3 jaar terug een héél leuk hengstveulen mee gefokt.
Hij is in Den Bosch aangewezen voor onderzoek :D

Wou 'm toch even showen, we zijn érg trots, de mensen zijn namelijk gewoon hobbyfokkers.
Het is trouwens een Van Gogh x Ojasper, uit de Rania stam, ze hebben ook nog een volle zuster van hem lopen

http://www.digishots.nl/gallery/main.ph ... mId=189937

http://www.digishots.nl/gallery/main.ph ... mId=189940

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-10 16:30 



 
Profiel   

Gaaf dier hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-10 16:39 



 
Profiel   

Heel mooi dier en fijn op de sprong zo te zien! Zo 1 mag er ook wel uit mijn merrie komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-10 16:43 



 
Profiel   

:~ mooi paard :~

Zijn over het algemeen wel vrij ranke paardjes vind ik. Maar alle nakomelingen die ik tot nu toe gezien heb zijn ook 3 of jonger, dus kan ook moeilijk een bodybuilder verwachten op die leeftijd :+
Die van mij is van zijn moeders kant Narcos II en dat vond ik wel weer een hengst met heel veel body, hoop das dat mijn baby er een beetje tussenin wordt :D

Gaan er nog meer mensen dit jaar naar de keuring met hun van gogh? Lijkt mij wel heel leuk, ook al is hij een ruin. Maar moet eerst maar eens zien of hij tegen die tijd goed hanteerbaar is aan de hand ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 11:57 



 
Profiel   

Ik wil wel graag met het veulen naar de keuring als het ergens op lijkt. De merrie wil ik nog voorlopig keur krijgen (is al Ster + IBOP spr), maar denk dat ik met dat laatste nog ff wacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 12:11 



 
Profiel   

Watson!!!
wath the watson :o
sorry dat is mijn paardje en ik zoek al tijdje familie van mijn paardje(L)
hij lijkt er wel op stuur wel ff foto:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 13:40 



 
Profiel   

Weet jij wanneer de keuringen zijn? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om hem mak te krijgen. Zal nog wel even wat tijd in gaan zitten denk ik. Had vandaag grondwerkles met hem en hij was aan de hand echt woest. Steeds keihard wegsprinten en met zijn voorpoten slaan, was toen dus wel even heel kwaad op hem. Daarna hebben we een soort join-up gedaan en toen was hij wel weer heel lief.

Ik ben wel benieuwd naar een foto van watson, maar staat geloof ik een soort foutmelding onder je bericht ofzo. Dat wordt dus een 2de poging haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 20:58 



 
Profiel   

Ligt eraan in welke regio je zit. Ergens rond deze tijd komen de data van de stamboekkeuringen en de CK wel online op de site van het kwpn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 22:33 



 
Profiel   

@ ilovemickey. Die van gogh heeft mijn hengstenhouder volgens mij gekocht. Heb hem gezien op zijn hengstenshow afgelopen weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-10 22:39 



 
Profiel   

Is dat even toevallig haha

Ik zal de site van het KWPN dan wel even goed in de gaten houden. Is voor mij allemaal nieuw, dus weet er eigenlijk niet zoveel vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-10 11:28 



 
Profiel   

De data van de keuringen staan al in de agenda op de kwpn site.

leuk paard die hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-10 13:19 



 
Profiel   

caroline78 schreef
@ ilovemickey. Die van gogh heeft mijn hengstenhouder volgens mij gekocht. Heb hem gezien op zijn hengstenshow afgelopen weekend.


Ja klopt, hij is als veulen naar een duitse stal verkocht, en nu weer naar een Nederlandse hengstenhouder voor een flinke prijs, grappig dat dat bij jouwe is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-10 18:51 



 
Profiel   

Degene die hem nu heeft liep er in westfalen al achteraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-10 18:56 



 
Profiel   

Wel heel toevallig! Hij zal vanaf het begin dan wel wat in het paard hebben gezien. Kan ik me voorstellen hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-10 10:13 



 
Profiel   

Mooie spring foto!. Super.

Helaas moet ik mede delen dat ik van gogh eigenaresse af ben. Dinda heeft het helaas niet gered door een zenuw knelling/scheuring/breuk in de rug waardoor dat ze haar linker achterbeen niet meer kon gebruiken.
Ben een beetje ontdaan, maar denk dat het beter is zo voor haar. Die arm meid had iedere keer zoveel moeite met opstaan. bah.. Maar zal zeker dit topic blijven volgen. Ben erg geintreseerd in van gogh en zijn nakomelingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-10 18:15 



 
Profiel   

Jeetje wat erg ;(
Heeel veel sterkte!!
Zo zonde van je mooie paardje! Maar is ook niks als ze steeds pijn heeft en lijkt me ook een heel kelig gezicht om haar op te zien staan :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-10 18:34 



 
Profiel   

Jeetje Newt, ik had helemaal niet meegekregen dat er wat met je paardje aan de hand was. Heel erg veel sterkte :(:) Ondanks dat het zo vast beter is, maakt het dat vast niet minder makkelijk.

Ik zal straks weer een foto's maken van mijn Sheraton mama die een Van Gogh kindje verwacht... ze groeit echt met de dag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-10 08:49 



 
Profiel   

Ik heb een Van gogh merrie, Van gogh x Negro! Ze is al aardig aan de maat rond de 1,69, en ze wordt in mei 3! Ben haar wat aan het longeren hoofdstel op longeersingel, verkeersmak maken en naar binnenmaneges toe om haar daar mee bekend te maken gaat goed tot zover, alleen ze heeft zeker wel een eigen wil! We gaan dit jaar met haar naar de keuring!! *D
Groet Stefan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 14:02 



 
Profiel   

steff26 schreef
Ik heb een Van gogh merrie, Van gogh x Negro! Ze is al aardig aan de maat rond de 1,69, en ze wordt in mei 3! Ben haar wat aan het longeren hoofdstel op longeersingel, verkeersmak maken en naar binnenmaneges toe om haar daar mee bekend te maken gaat goed tot zover, alleen ze heeft zeker wel een eigen wil! We gaan dit jaar met haar naar de keuring!! *D
Groet Stefan.


leuk nog een van gogh merrie erbij!
heb je een foto van dr? en waar ga je naar de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 14:49 



 
Profiel   

Leuk nog een van Gogh merrie, mooie afstamming ook!!
Ben inderdaad ook wel heel benieuwd naar een foto van haar!!

Heb het idee dat mijn dwerg al wel iets gegroeid is in de korte tijd dat ik hem heb. Zal niet veel zijn, maar ik ben blij met alle kleine beetjes. Jullie van Gogh nakomelingen zijn allemaal best groot vind ik. En ik heb met mijn 180cm met lange benen juist een dwergje van 162cm haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 15:19 



 
Profiel   

Wil wel een foto plaatsen maar zou niet weten hoe dat moet hier op dit forum!
Ga naar de keuring in Friesland 2 of 3 juli,
Groet

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 16:13 



 
Profiel   

je kan ook een link neerzetten naar mijnalbum.nl bijvoorbeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 16:15 



 
Profiel   

[ img ]
Hoop dat het is gelukt niet de mooiste foto hoor, m
Heb je even een indruk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-10 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 17 [ 418 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen