Nakomelingen Odermus R

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:43

Oh! Ook een kandidaat voor ons revalidatie topic hier? ;)
Hopelijk niks ernstigs?

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:44

Ik heb postraumatische distrofie aan me benen ...

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:46

Oh gat.... Dat is niet leuk.
Sterkte in het ziekenhuis, hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:48

Ja dit is mijn laatste behandeling aan het infuus! :D Heb er nu 6 gehad.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:02

oh gatsie sanne...sterkte ermee
ik ben/was erook een beetje bang voor bij mezelf :o

leuk paard heb je!

madelein: wat vervelend dat je er nog zoveel last van hebt. misschien kan de fysio wat verlichting geven! :j
ik had van het weekend ook te veel gedaan(naja te veel met het pootje naar beneden gezeten) :o moest me wel een beetje rustig houden van de fysio :o
gister was ik ff in de stad, maar kan eigenlijk niet, heb daarna het idee dat mijn been/enkel van beton is zo stijf :o
verder gaat het wel redelijk... maar ben het wel enorm zat :(

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:02

Ieh biertabje... Wat irritant! Kan me helemaal voorstellen hoe gek je ervan wordt! Zwelt het niet ook enorm op als je aan de wandel gaat dan? Hihi luister maar een beetje naar de fysio, dan ben je er misschien sneller vanaf ( makkelijk gezegd hoor...) Maar geen problemen met die pen in je enkel dus?

Tjinta

Berichten: 3793
Geregistreerd: 16-04-05
Woonplaats: Bauernhof im Emsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:46

Hoi Sanne, welkom in het revalidatie Odermustopic.
Je past er perfect bij lees ik. :(:) :(:)

Ik zie toch wel Odermus oogjes geloof ik hoor! Leuke merrie.
Wat ga je ermee rijden? Springen en dressuur??

Madelein hé gat weer een dik pootje.
Evenals Biertabje.... dames doe voorzichtig!!!!

Ik geloof dat ik Biet toch maar in Gross Berssen laat staan. Jullie voeten worden er vast nog dikker van!

Vandaag waren ze allen mat hier..... vreselijk die nattigheid. Blegh.

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:48

kaotictjinta; ik wil er allebei mee gaan rijden uiteraard. :)

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:52

Neeeeee Bietje hierheen laten komen!!! Ik hou wel van een circuspaard die leuke bokke sprongen maakt in de storm hier aan de kust _O- }:)

@sanne: Je gaat er vast een leuk rijpaard aan krijgen, ziet er super uit! Hou ons maar op de hoogte met leuke rij foto's :D

Ik ga morgen even naar Eduardus, eens kijken of ik weer wat actieplaatjes kan schieten.

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:57

Ik heb nog wel leuke gewone foto's van vandaag :j Zonder rijden want moest zelf foto's maken.

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:58

_Sannee schreef:
Ze wou niet stil staan. :Y) Dus alles is bijna bewogen, en 't was best donker op stal.
Volgende keer betere foto's buiten. :j
Oja, had ook de nieuwe singel om.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:10

Leuke foto's! Mooi dekje ook! Eurostar toch?

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:28

:j

utopie
Berichten: 149
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:45

Welkom Sanne in dit topic. Lees dat je al perfect bij ons past, ook jij kent het ziekenhuis zo te lezen erg goed. Neem niet teveel een voorbeeld aan ons, want ........ ;)
Leuk paardje trouwens. Zie niet vaak oudere odermus nakomelingen.

Ik ben vandaag weer bij de fysio geweest. Wat jullie ook al zeggen we moeten maar goed naar deze mensen luisteren. Al is dit af en toe wel erg moeilijk hoor :o Ik wil zo graag meer.

Morgen mag ik weer even naar Utopie toe. Ben benieuwd en heb er erg veel zin in :D. Weer even lekker uit huis.

Nou beterschap he Biertapje en madelein.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:01

irritant he utopie!! wat zei de fysio?
vanmorgen is mijn ziekenhuisbed opgehaald ;( heb vannacht voor het eerst boven geslapen (2 hoog)maar ik ben altijd van het snelle... nu doe ik een half uur over aankleden en naar beneden komen...en proberen niet iets te vergeten, anders kan ik weer omhoog :D
ik zal straks ook naar de fysio, gisteravond heel veel last van een vervelende spier (denk ik) wist niet eens hoe ik mijn voet moest houden :(

kennen jullie trouwens Villafuerte?
van AL :j volgens mij heeft ze haar niet meer, maar een odermus om van te smullen :)
http://www.youtube.com/watch?v=y8uzwdzz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=5uqR91oY ... re=related

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:53

Zo zeg die villafuerte kan springen zeg!!!!! Dat moet mijn edje nog maar bewijzen... ;)

Ik ben net even weer heerlijk bij mijn kleine man geweest. Ze zijn weer lekker bezig daar, hij zit onder de plekjes. 2 vieze wondjes helaas, 1 grotere op zijn schouder waar troep uitkomt en een heel gemeen klein plekje precies op zijn kogel achter. Alles maar even lekker in de vetramil gezet, altijd lekker ;) Verder even gepoetst, maar dat was niet zo'n succes. Hij was nat en de plekjes waar hij met rainrot uit het land kwam, daar laat de huid nu los ( zit mooie nieuwe onder :D). Maar ach gaat om het idee
Verder nog wat leuke speel-filmpjes gemaakt. Zal ze straks even uploaden. Stelletje schorem is het!

Nu wel weer een blauwe voet. Ga zo naar de fysio, en wordt vanmiddag teruggebeld door de chirurg. Ben benieuwd.

@ Utopie: Ja kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te luisteren :D Is ook niet mijn sterkste kant... Geniet van je paardje morgen!
@ Biertabje: Zo weer lekker boven slapen! Haha nee je moet niks vergeten nee. Kan je er al een beetje op lopen? Had je kramp of zo in die spier? Irritant!!! Succes straks bij de fysio

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:57

nou bij de fysio was ook geen succes :o mijn kuitbeen staat niet goed :o zo'n 2 cm naar achteren geschoten, waarschijnlijk door de val :o fysio had het er wel eerder over,maar omdat ik er geen last van had en ook nog maar geen aandacht aan besteed, maja het begint nu blijkbaar toch wat te belemmeren in mijn revalidatie :o ze hebben met 2 man een poging gedaan om hem goed te zetten, maar achtten de kans klein dat hij goed blijft staan :o

wat leuk dat je bij edje bent geweest... wel jammer dat ze elkaar dan verwonden... het zal de leeftijd wel zijn ;)
ben benieuwd naar de filmpjes :D

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:01

AI!! Wat een ellende biertabje... Deed het veel pijn????

Haha ja zal inderdaad de leeftijd wel zijn. Stelletje etters!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:03

viel wel mee gelukkig(maar zag het al voor me, net als bij me enkel weer rechtzetten, zoiets wil je niet weer meemaken, dat deed zo'n pijn ;( ) maar het kuitbeen(kop) wordt op zijn plaats gehouden door banden en pezen, dus die zullen wel uitgerekt zijn..

heb nu alleen een zeurende heup... hoe kom je eraan zou je zeggen :P

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:36

He bah, het gaat echt nog niet zo lekker he?! Al die spieren en pezen van je voet tot aan je heupen zijn natuurlijk verzwakt...

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:40


Tjinta

Berichten: 3793
Geregistreerd: 16-04-05
Woonplaats: Bauernhof im Emsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:35

Ohh ja herkenbaar, zo dondersteend Bietje ook continu.... }>
Weer een blauwe voet??? Doe nooouuhouu voorzichtig!!!!!
:z

Biertabje dat klinkt ook niet geweldig moet ik zeggen. Hopelijk heb je er verder straks geen last van, beter nog.... blijft ie nu gewoon op zijn plaats zitten.
Zeurende heup komt vast van het onbalans. De ene kant wordt zwaarder belast dan het andere. :(:) :(:)
Leuk als je dan 2 trappen op moet naar boven.

Utopie genieten van je paardje.

Men wat kan die villafuerte springen. die ruimte daar lijkt behoorlijk klein en de hindernissen hoog!
whow.

Sanne leuk paard joh!

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:45

Haha ja lekker ding he :D Is maar goed dat hij zo'n herkenbare bles heeft, anders wordt het moeilijk om hem te onderscheiden van de rest.
Pff net bij de fysio geweest, die kan er niet zo veel mee. Is geen band of peesletsel. Heb op haar aanraden het z'huis gebeld ( enorme drukpijn op de botten) en de chirurg gesproken. Als het maandag nog steeds zo'n pijn doet moet ik bellen, dan gaan ze er weer voor 1,5 week gips omheen gooien... Dus ik hoop van harte op een snel herstel dit weekend....

Er staat in de titel van een filmpje van die Villafuerte dat de hindernissen 1.90m zijn?! Das wel erg hoog... Niet voor mij weggelegd hoor! 1.30 vind ik mooi... ;)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:08

wat een grapjas madelein :D ik kan alleen het 1e filmpje zien, maar dat komt door mijn laptop... heb CSI WIerden er live voor, dus hij wordt dan wat traag..

Villafuerta heb ik in Meppel(1e filmpje) zelf gezien... zal die hoogte wel zijn geweest.. ze won het of ze was 2e :j

madelein

Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-12-09

Re: Nakomelingen Odermus R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:36

Ja lachen he :D Je ziet trouwens ook goed hoe kort zijn staart is... Helemaal afgevreten door een collega jaarling... :( Weg mooie volle staart!