Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

gezocht Anky appaloosa h.reg

 
Profiel   

Kan iemand mij verder helpen met zoeken naar Anky? Ik heb een ruintje nakomeling van haar en hij lijkt absoluut niet op zijn vader misschien een klein beetje zijn moeder? Ze is een appaloosa h.reg bij het nas. Ze is geweest van JC van Ginkel, maar hij is gestopt met fokken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-10 13:35 



 
Profiel   

Ik heb deze zomer een 20 jarig appaloosa merrietje gekocht met de naam Anky voor mijn dochter.
Ze is geregistreerd bij het nas, maar of ze van JC Van Ginkel is geweest weet ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 12:02 



 
Profiel   

Hoi hoi. Je bericht is eindelijk gelezen. Weet niet of je dit nog leest. Hopelijk wel. Er is nog iemand op zoek naar Anky zij heeft een ruintje van Anky. Kan je misschien foto's sturen van haar? Mijn Abeltje begon donker van kleur en nu elke zomer steeds lichter en meer Appie vlekken. Ben heel benieuwd hoe Anky eruit ziet.
Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 14:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Recente foto van Anky. Ze heeft vooral vlekjes op haar neus, uier en onderbuik, voor de rest is ze vrij wit. Of als ze gewassen wordt, dan komen de vlekjes op haar lijf tevoorschijn. :)
Mijn dochter krijgt dikwijls de vraag van de jury bij dressuurwedstrijden of het wel zeker een appaloosa is, omdat ze zo wit is. In haar boekje kleeft wel een foto achteraan, waar een donker veulentje op staat, maar niet zo goed zichtbaar. Groetjes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 13:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen