Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Amazing Star

 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Wat leuk om te zien!

Ik heb momenteel de zus van Amazing onder het zadel;
[ [url=m/2jCjWI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt een geweldig dier, lijkt wel een beetje op dr broer :)



Wauw wat een plaatje is ze zeg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 09:40 



 
Profiel   

Ze is zo leuk! Maar alles uit de moeder van Amazing, ik heb meer broers en zussen gereden, is enorm werkwillig en dat maakt nou net het verschil.
En ik denk dat dat ook in zijn nakomelingen terug te zien is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 09:47 



 
Profiel   

Die ik rijd is combi met Gribraldi en dat is helaas geen makkelijke tante om te rijden.:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 09:57 



 
Profiel   

Kelly1992 schreef
Die ik rijd is combi met Gribraldi en dat is helaas geen makkelijke tante om te rijden.:(


sommige hebben een iets langer proces nodig om erachter te komen dat ze wel braaf zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 23:26 



 
Profiel   

Mandy_B schreef
Kelly1992 schreef
Die ik rijd is combi met Gribraldi en dat is helaas geen makkelijke tante om te rijden.:(


sommige hebben een iets langer proces nodig om erachter te komen dat ze wel braaf zijn :')



haha ik hoop dat het kwartje snel gaat vallen. Ze kan super bewegen en is hardstikke mooi, maar het is met rijden echt een draakie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 07:19 



 
Profiel   

Afgelopen voorjaar hebben we een prachtige 6 jarige ruin van Amazing Star x San Remo gekocht. Plaatje om te zien, mooie gangen, braaf, dochter reed er zo mee weg. Perfecte paard vonden wij. Helaas hebben we maar 5 dagen van hem mogen genieten.. Door een noodlottig ongeval op de wei moesten we hem ter plekke in laten slapen. Heel verdrietig..
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 13:30 



 
Profiel   

Jeetje Norrit, wat naar en heel ongelukkig.. ;( Het was idd een plaatje om te zien. Ook van die grote kijkers echt een amazing hoofd <3

Sterkte... :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 14:54 



 
Profiel   

Mandy_B schreef
Jeetje Norrit, wat naar en heel ongelukkig.. ;( Het was idd een plaatje om te zien. Ook van die grote kijkers echt een amazing hoofd <3

Sterkte... :(:)


Dank je wel!
We hebben intussen weer een andere knapperd gevonden, een 4 jarige merrie van Davino VOD.
Maar de Amazing Star houdt wel een plekje in ons hart..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:21 



 
Profiel   

@lovesal: Wat gaaf zeg, dat crossen! Ik doe het je niet na. :o

Ja, foto heb ik zeker.
Dit is begin september 2018:

[ img ]


[ img ]

@ xx_Irisje: Wauuuuw! Wat een gave merrie zeg. <3

@Norrit: Ach, wat sneu. Knap was ie wel hoor. :j

@Kelly1992: Grace is ook een Gribaldi, maar ik moet zeggen het is me nog meegevallen. Af en toe echt een tante, maar zo cool en zoveel vertrouwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 16:58 



 
Profiel   

Wat sneu zeg Norrit, wel echt een beauty!

Super knappe merrie megacarmen!

Die van mij liep afgelopen weekend naar een 10e prijs bij sgw Hattem! Zo gek op dit paard <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 18:40 



 
Profiel   

Norrit heel veel succes met jullie nieuwe paardje. Hopelijk wat meer geluk :(:)

Megacarmen mooie merrie!

Lovesal wat een plezier straalt er bij jullie vanaf zeg. Heel leuk koppel zijn jullie. En gefeliciteerd met jullie plaats, netjes hoor

Ik heb gisteren de laatste punten in het L1 gehaald met 202,5 en 199 punten en twee tweede plaatsen. Zo zijn we ook het l1 doorgevlogen. Op naar het L2

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 09:03 



 
Profiel   

Heel vet zeg lovesal! Gefeliciteerd.

Mandy_B, top gereden zeg! Dat L2 komt ook helemaal goed ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 15:11 



 
Profiel   

Megacarmen schreef
@lovesal: Wat gaaf zeg, dat crossen! Ik doe het je niet na. :o

Ja, foto heb ik zeker.
Dit is begin september 2018:

[ [url=m/uRvEGk.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/JBC8Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]

@ xx_Irisje: Wauuuuw! Wat een gave merrie zeg. <3

@Norrit: Ach, wat sneu. Knap was ie wel hoor. :j

@Kelly1992: Grace is ook een Gribaldi, maar ik moet zeggen het is me nog meegevallen. Af en toe echt een tante, maar zo cool en zoveel vertrouwen!


Wat een plaatje is die van jou! Hoe groot is ze?

Hier gister Gentle weer gereden en er zit nu echt vooruitgang in, wat liep ze fijn zeg! ze vond het niet makelijk, maar ze deed echt haar best :D Wat een heerlijk gevoel kunnen ze je dan geven <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 07:22 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier?

Ik heb afgelopen zondag de laatste cross van het seizoen gereden. Springen foutloos en de crossfoutloos. Een mooie 7de prijs gewonnen :D

Is ie niet knap? <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 23:05 



 
Profiel   

O wauw wat gaaf!!
Heb altijd zo veel respect voor mensen die crossen. Ik durf dat echt niet. Wellicht wel op een paard die ervaren in.

Met gentle gaat het rijden echt top. Gister heb ik der voor het eerst in der leven geschoren. Ze was super braaf.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 06:35 



 
Profiel   

Leuk om jullie voorderingen te blijven zien. Hopelijk melden zich nog meer nakomelingen van Amazing star eigenaren.

Lovesal ik vind hem echt super gaaf! die tweede met zijn oogjes dicht is lief. Gefeliciteerd met jullie behaalde prijs!

Kelly1992 naaktpaard *\o/* fijn dat ze zo braaf was. Al dat hatelijke haar ook altijd. Die van mij heeft ook echt alweer te veel haar, maar weet niet of scheren heel succesvol is hij is nu al best wel fris :')

Ik ben met Illiesta aan het trainen gegaan voor het L2. Had eigenlijk in de planning om de indoor kampioenschappen mee te willen rijden maar daarvoor moet je 3 wedstrijden voor 16 December rijden.. Dat wordt best krap, ben ik bang voor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 10:19 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier? Nog wedstrijdplannen?
Ik hoop volgend jaar met Gentle te gaan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-18 08:44 



 
Profiel   

Ik moet het even melden! Maar Graceful H en ik hebben afgelopen weekend ons ZZLicht debuut gereden.
Zaterdag hadden we 1 winst (nog even wennen) en zondag gewoon 4 dikke winstpunten *\o/* Wat een knap paard is het toch ook! <3

Hoe gaat het allemaal met jullie AS?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen