Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

Nynkelin, mooi foto!

Met mijne gaat het goed! Vandaag even een proefritje gedaan, woensdag namelijk voor het eerst les bij de rijvereniging, en was nog nooit op pad geweest. Dus paard alleen op de trailer, even aan de hand een rondje gedaan daar in de bak en weer terug, hartstikke braaf! Ze is officieel nog niet eens 4 en dat je dan al zo relaxt alleen op weg kan<3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-17 19:05 



 
Profiel   

Hallo meiden,

Ik vertelde 2 weken geleden dat ik binnenkort hopelijk leuk nieuws zou hebben.

En of ik leuk nieuws heb.. :j :j :j

Dinsdag is deze knappe 2 jarige merrie goedgekeurd en mag ik me haar baasje noemen *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/*

Ze heet K.ensi is dus net 2 jaar en afstammeling van A.ll at o.nce X J.e.sper X O.ld.enburg.

De foto`s zijn niet op zn charmantst maar even voor het idee (zijn met tel gemaakt) :-) Er volgen binnenkort mooie foto`s met mijn camera gemaakt.


[ img ]


[ img ]

Dit is tijdens de keuring en hier is ze dus gesedeert. Let niet op mijn strenge blik :') Waren denk ik de zenuwen voor het keuren :):)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 13:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! Wat een leukerd!! All at once is trouwens ook een gaaf dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-17 14:43 



 
Profiel   

Dank je Urosa :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 09:43 



 
Profiel   

Zo dat is een leuke. Moet nog wat uitgroeien maar ziet er wel charmant uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 10:30 



 
Profiel   

Leuk!!! Gefeliciteerd met je noeuwe aanwinst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 20:00 



 
Profiel   

Jaaaa ze is zo leuk, ben helemaal verliefd <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 09:58 



 
Profiel   

Haha goed teken Odenxia, lekker van genieten!

De les woensdag ging echt goed, ondanks mega veel prikkels (oa een springwedstrijd :') ) gewoon lekker kunnen rijden, eigenlijk een stap verder dan de laatste keer dat ik haar gereden heb. Ook rijkdom om zo alleen met haar op pad te kunnen, ze is echt fantastisch en in het werk absoluut niet kijkerig <3 Voel me echt gezegend met zo'n paard wat alles zo makkelijk doet, grote kans dat ik haar dit jaar nog wel ga starten als ze zo doorontwikkeld, ook omdat ik gewoon 'thuis' kan starten, mooi laagdrempelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 11:45 



 
Profiel   

Wat fijn!!! Dat hebben de wyntons dus niet allemaal.. de mijne heeft d'r ogen nogal open.
Ik heb laarzen gewonnen bij divoza gister *\o/* En had dus gezegd als ik ze win vraag ik een startkaart aan :') :+
Gisteravond direct maar wezen lessen :Y) Ff weer met de neus op de feiten gedrukt dat het allemaal nog niet zo makkelijk is op vreemd terrein :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-17 09:49 



 
Profiel   

Hier merrie toch maar door leren. Alleen zadelmAk verkopen gaat gewoon niet super. Dan heb ik de schijn tegen met dat ze zogenaamd erg stout is. Terwijl ze op wat jongigheid na best heel braaf en werklustig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-17 20:37 



 
Profiel   

nynkeline schreef
Wat fijn!!! Dat hebben de wyntons dus niet allemaal.. de mijne heeft d'r ogen nogal open.
Ik heb laarzen gewonnen bij divoza gister *\o/* En had dus gezegd als ik ze win vraag ik een startkaart aan :') :+
Gisteravond direct maar wezen lessen :Y) Ff weer met de neus op de feiten gedrukt dat het allemaal nog niet zo makkelijk is op vreemd terrein :')



Gefeliciteerd.. het had zo koeten zijn.. dus hop met die startkaart!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-17 20:38 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de verkoop Knert?

Nynkeline: wauw wat gaaf van je laarzen! En al aangevraagd?

Zit hier weer op een roze wolk, vanochtend echt een fantastische les gehad <3 Super fijn bezig geweest met overgangen en tempocontrole.. was ook een wedstrijd (nog niet begonnen) maar al wel even gebruik gemaakt om haar te laten wennen aan witte hekjes, luidsprekers met muziek enzo, daar is ze dan heel nuchter onder. Was s middags ook een jonge paarden wedstrijd, vonden ze dat ik mee moest doen, toch wel een compliment, maar we doen het nog niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 19:08 



 
Profiel   

Super! Urosa!! Fijn is dat dan hé!

Nee nog niet aangevraagd, ben van de week naar divoza geweest om de laarzen aan te meten. Levertijd is zo'n 6 weken dus heb nog even :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 08:59 



 
Profiel   

Ow dat scheelt dan haha, tegenwoordig heb je hem dan ook zo snel in huis :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 10:00 



 
Profiel   

Hier sinds 5 maanden weer op wedstrijd geweest met mijn wynton. Eerste buiten westrijd en L2.
Proeven waren lang niet perfect. Ging nog wel slingerend door de baan en hij wordt tegenwoordig heel heet hoe meer hij aan het werk gaat. Door alle spanning niet vol eraan kunnen rijden en in de 2 de proef kroop hij er weer achter dus had ik geen contact meer. Even goed winst gereden in allebei de proeven.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 11:05 



 
Profiel   

Hier nog een actie foto
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 20:36 



 
Profiel   

Poesnoes: hij ziet er goed uit! Op die galop foto zie je wel dat hij lekker wakker is, oortjes erop en alert.
Leuk dat die van jou ongeveer net zo'n soort bles heeft als de mijne. Knap hoor toch gelijk winstpunten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:36 



 
Profiel   

Hij is idd wakker urosa. Hoe meer ik met hem werk en moeilijker maak voor hem hoe heter hij wordt. Hij is de laatste tijd en sterker geworden en dus ook veel meer energie gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-17 09:10 



 
Profiel   

Ik mag zaterdag met Whinny meedoen aan de clinic IBOP rijden op het KWPN centrum voor Jong KWPN... ik was echt zo blij dat ik uitgekozen ben, de laatste keer dat ik zo excited was kan ik me bijna niet heugen :') Morgen komt een vriendin helpen toiletteren en ik heb van het weekend een mooi wit sjabrak en witte peeskappen besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-17 11:53 



 
Profiel   

urosa schreef
Ik mag zaterdag met Whinny meedoen aan de clinic IBOP rijden op het KWPN centrum voor Jong KWPN... ik was echt zo blij dat ik uitgekozen ben, de laatste keer dat ik zo excited was kan ik me bijna niet heugen :') Morgen komt een vriendin helpen toiletteren en ik heb van het weekend een mooi wit sjabrak en witte peeskappen besteld.

Ooooehh! Jaloers!

Beloof dat je foto's post..!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-17 20:09 



 
Profiel   

Mijn wynton is jarig vandaag, 9 jaar alweer *\o/*


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:38 



 
Profiel   

Jeetje, time flies Maud! Lekker beest blijft 't! Rij je 'm zelf nog? En leuk dat je merrie drachtig is van Gunner :D

Leuk Urosa! Veel plezier!!
En Poesnoes ook een stoere Wynton! Veel paard zo onder het zadel!


Die van mij gaat eigenlijk ook als een zonnetje en had onlangs 69% op ons Intermediaire II debuut :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 23:44 



 
Profiel   

Smeetjoew:gaaf!! *\o/* heb je ook beeldmateriaal?

Rockey: nog gefeliciteerd, hij is echt knap!

Knert : ja ga mijn zusje de spiegelreflex aangeven, hopelijk wat mooie plaatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 20:16 



 
Profiel   

Ik heb echt een fantastische dag gehad! Whinny deed ontzettend haar best.

Topic : [RIJ-ITP] Mijn knappe Wynton kind bij clinic IBOP rijden jongKWPN


Mooiste foto <3[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 22:22 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! Wij hebben vandaag ons Z1 debuut gehad. Hadden 207,5 en 200 en twee keer een eerste plaats. Wel tevreden ondanks paar kleine foutjes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-17 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen