Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

meredith schreef
beetje stil hier.... :D de dalhoeve zelf schijnt een hele mooie te hebben gekocht vorig jaar.

Er is genoeg mee gedekt dacht ik zo. :list:


De Dalhoeve heeft er 1 bij ons op stal weg. Eros Easter. Overijssels Kampioen op de veulenkeuring. Door gegaan voor nationaal. Daar 11e van Nederland.
Is een Wynton x OO Seven x Olympic Ferro
Zal wat foto's op profiel plaatsen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 10:45 



 
Profiel   

ja die bedoel ik, hij vertelde dat toen hij bij ons was en even naar de wyton keek. Al die verhalen over wyton zelf dat hij zo ,n varken is aan de hand }:0 , moet zeggen dat die van ons best wel heet zijn maar toch erg sociaal naar ons toe.Ze luisteren wel. Is dat bij die van jullie ook?

en een mooie merrie zeg, onze merrie gaat de kant van jazz op.

Zal kijken of ik vandaag een foto kan maken in haar winter jurkje, :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 10:58 



 
Profiel   

meredith schreef
ja die bedoel ik, hij vertelde dat toen hij bij ons was en even naar de wyton keek. Al die verhalen over wyton zelf dat hij zo ,n varken is aan de hand }:0 , moet zeggen dat die van ons best wel heet zijn maar toch erg sociaal naar ons toe.Ze luisteren wel. Is dat bij die van jullie ook?

en een mooie merrie zeg, onze merrie gaat de kant van jazz op.

Zal kijken of ik vandaag een foto kan maken in haar winter jurkje, :D


hahaha. De merrie van vorig jaar heeft bij ons wel een lief karakter, alleen als ze iets niet wilt, doet ze het ook echt niet. Niet bepaald heet.
De hengst van dit jaar is een ander verhaal. Hij is redelijk klein, niet gewend van veulens van Levita, maar het is wel een beetje een draakje. Toch al tegen je op steigeren enz, op je af komen rennen. Maar wel in de hand te houden, erg nieuwsgierig. Het veulen is trouwens van 1 maart. :)
Ik zal nog even op zoek gaan naar foto's van t kleine hengstje:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:02 



 
Profiel   

heb net in je profiel gekeken, mooie wynton zeg( die van nol) is hij van jou geweest of sta je bij de eigenaars op stal?
Hij lijkt erg op zijn paps in iedergeval ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:05 



 
Profiel   

meredith schreef
heb net in je profiel gekeken, mooie wynton zeg( die van nol) is hij van jou geweest of sta je bij de eigenaars op stal?
Hij lijkt erg op zijn paps in iedergeval ;)


Het zijn mijn verzorgpaarden;)
Heb ook wat foto's van t hengstje van dit jaar.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:09 



 
Profiel   

ja die ziet er wat minder uit als zijn broer, maar het zegt niet alles laat ze eerst maar 3 jaar worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:21 



 
Profiel   

Wij hebben ook een Wynton op stal uit een krack moeder
Fijn bewegen maar in zijn karakter echt hondsbrutaal.
Lijkt qua karakter echt op z'n vader.

Hoe zijn jullie wyntons in de omgang?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:31 



 
Profiel   

Ik zal de fotos van Eros(wynton x OO Seven uit 2009) wel even hier plaatsen, is wat makkelijker kijken :o
Te Ermelo(nationale keuring)
[ img ]

Centrale keuring (Overijssels kampioen)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:37 



 
Profiel   

eros easter is echt gaaf!

Mijn veulen heeft genoeg karakter met de smid ook wel echt moeilijk, maar in verdere omgang fijn!

ben benieuwd hoe ze volgend jaar is met zadelmak maken!

Maar eros easter is dus nu van de dalhoeve? en bij wie is de moeder in eigendom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 11:54 



 
Profiel   

oneway schreef
eros easter is echt gaaf!

Mijn veulen heeft genoeg karakter met de smid ook wel echt moeilijk, maar in verdere omgang fijn!

ben benieuwd hoe ze volgend jaar is met zadelmak maken!

Maar eros easter is dus nu van de dalhoeve? en bij wie is de moeder in eigendom?


Eros Easter is idd nu van de Dalhoeve.

Aqita, (OO Seven x Olympic Ferro), de moeder die staat nu in Zwolle.
Verwacht dit jaar ook nog een veulen van Wynton
http://www.stalpanorama.nl (weet niet of dat mag hier?:P)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:04 



 
Profiel   

Aqita is ook wel echt een paard met uitstraling hoor! hopen dat het volgende veulen van wynton er ook zo op lijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:16 



 
Profiel   

Klopt. Moet wel toegeven dat t oudere fotos zijn van haar op de site. Aqita heeft ook een geweldig karakter.
Ben heel benieuwd wat er idd weer voor veulen uitkomt!
Nog paar weekjes, ze is de 23e uitgerekend. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:21 



 
Profiel   

wonderboy schreef
Wij hebben ook een Wynton op stal uit een krack moeder
Fijn bewegen maar in zijn karakter echt hondsbrutaal.
Lijkt qua karakter echt op z'n vader.

Hoe zijn jullie wyntons in de omgang?


eerlijk maar hondsbrutaal is wel goed bewoordt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:54 



 
Profiel   

Ja zo omschrijf ik die van mij ook. Zeer lief, heel eerlijk maar wel brutaal. Knuffelkontje eerste klas, is gek op aandacht en borstelen en vrijen maar ze kan ook heel brutaal zijn. Ze bijt niet, slaat niet maar kan erg aanwezig zijn en je moet regelmatig haar op de manieren wijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:55 



 
Profiel   

als veulen
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 12:58 



 
Profiel   

Mooi beestje Meredith! Wel sprekend koppie:) die blik herken ik wel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 13:51 



 
Profiel   

Ze hebben allemaal heel veel uitstraling, de wynton's hier op bokt!

Het karakter kun je inderdaad zo omschrijven bij mij ook, maar het is bij mij niet zo erg dat ik me eraan stoor, bij jullie wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 13:53 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ja zo omschrijf ik die van mij ook. Zeer lief, heel eerlijk maar wel brutaal. Knuffelkontje eerste klas, is gek op aandacht en borstelen en vrijen maar ze kan ook heel brutaal zijn. Ze bijt niet, slaat niet maar kan erg aanwezig zijn en je moet regelmatig haar op de manieren wijzen.



Zoals jij het hier omschrijft komt het me echt heel erg bekent voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 13:55 



 
Profiel   

onze wynton is net naar de wei gebracht met vriendje vivaldi, was er niet bij maar hij schijnt de boel afgebroken te hebben om niet de trailer in te willen gaan.Met een kleine sedalin erin ging het net. Eenmaal in de wei ,was hij helemaal gelukkig. Opgeruimd staat netjes :D

trouwens onze wynton was voor het rongen onderzoek van het kwpn uitgekozen. Alles was goed gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-10 12:57 



 
Profiel   

hee wat leuk!

ik heb een 2 jarige hengst van wynton uit mijn caretino merrie.

wordt een hele beste denk ik zelf! super knappe kop staat er op, heb hem gemeten toen ie 21 maanden was, toen was ie 1.60 dus volgens mij niet zo heel klein toch?

ik zal eens kijken voor foto's!

mijne is trouwens al op de foto's geweest, arthur asveld heeft hem gekeurd. hij was helemaal top! dus dat is al een fijn begin!

verder qua karakter, is hij uhhhm stout! als veulen liep hij altijd al weg van de moeder. en als jaarling heeft hij boven op een stagaire haar hoofd gekapt met buiten zetten en is ze op de grond gevallen en is hij over haar heen gelopen :o }:0 en nu als 2 jarige is het nog steeds een boef, ik kan er heel goed mee over weg, maar het is echt een hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:48 



 
Profiel   

Wij hebben een jaarling merrie van Wynton, uit een Rubin Royal merrie.
De beschrijving van Suzanne F is helemaal van toepassing op de onze. Echt lief, maar wat ze al allemaal gesloopt heeft, ik heb nog nooit zoveel 'werk' aan een veulen gehad als met haar. Dat is voor ons een reden om haar niet in te scharen in een grote groep, maar aan huis te houden in een kleine groep. Zo komt ze dagelijks in handen en kan ik haar nukken direct corrigeren.
Maar mooi, en goede gangen, we zijn er heel blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:54 



 
Profiel   

[ img ]

de linkse!

als jaarling

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:55 



 
Profiel   

Mooie fotoĊ›.
en een heel herkenbare blik ;) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:56 



 
Profiel   

ja ik ben echt weg van hem, ik zie best veel van mama's er in terug, vooral het hoofd, ik zal van de week eens nieuwe foto's maken.

het is echt een beestje met karakter, maar daar hou ik wel van, er moet tenslotte wel iets in zitten ;) al durft niemand hem buiten te zetten bij ons op stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:58 



 
Profiel   

en papa zelf natuurlijk:

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 09:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen