Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

oneway schreef
mooie attente jaarling, volgende x ook bewegingsfoto erbij? en ook zo'n mooi koppie of niet?


Ja ik ben echt gek op haar koppie.. Mooie rechte bles, sprekende ogen. Volgende keer ga ik mijn best doen voor de beweging, maarja t blijven jaarlingen he.. :o altijd lekker aant klieren en niet willen lopen haha. Ik doe me best! :)

Gaan er nog mensen naar de keuring met de nieuwe veulens van dit jaar van Wynton??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-10 17:29 



 
Profiel   

Royaltjuh schreef
Wiehoehhh *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

3 uur geleden is Viva bevallen van een gezond en knap merrieveulen van Wynton :D :):) :):)
Bruin, kolletje, snebje, 2 witte achtervoeten en zoals het nu lijkt zit ze nog mooi in mekaar ook!
Foto's tzt, natfoto's komen, zal morgen droogfoto's maken.

Ga nu maar ff slapen... hihi.


Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Royaltjuh1 *\o/*

Wij willen Foto's,........ foto's,.......... foto's ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-10 13:34 



 
Profiel   

hoe gaat het ondertussen met de wyntonnekes?

mijne hebben we laatste week van juli opgehaald uit de opfok. er stond totaal geen gras meer en hij was flink vermagerd. dacht eerste instantie dat hij droes had, dus heb de vee arts laten kijken, want met droes heb ik hem op stal niet nodig. resultaat geen droes, wel een flinke ontsteking aan de kaak. dus de volgende dag naar huis gehaald en volgende dag konden we al terecht op de kliniek, foto's gemaakt en daar was duidelijk op te zien dat het een flinke ontsteking zat en wat botsplinters. hij is ondertussen geoperereerd en ze hebben een kies verwijderd. ook hebben ze de boel schoon gemaakt daar. hij staat vandaag 2 weken in de kliniek en mag er waarschijnlijk deze week uit, maar dat ligt nog aan de wond. er zit nu een flinke tampon in, en het moet nu van binnen uit genezen.

toch is het plan om hem voor de keuring klaar te maken. hij is in 2 weken echt alweer een heel eind op geknapt en wordt flink gevoerd nu. dus daar zal het niet aan liggen.

iemand hier nog plannen om een wynton naar de keuring te doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-10 21:46 



 
Profiel   

Oei, rocky! Wel even schrikken dan weer. Wel beter dat hij goed opknapt! Sterkte er nog mee!

Wij hebben onze Wynton merrie veulen van dit jaar naar de keuring gehad, maar was niet zo'n succes. Ze liet absoluut niet zien wat ze kon. Heel jammer dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-10 09:48 



 
Profiel   

Jeetje Rockey hoe kan dat? Had hij een trap gehad tegen zijn kaak?

Die van mij groeit als kool, haar hals begint ook weer mooier te worden. Niet meer zo dun maar de hals wordt nu echt weer ronder. Ze is enorm overbouwd en helemaal rood-bruin van de zon... Gelukkig begint ze nu te verharen dus ik hoop snel weer een zwarte te hebben. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-10 12:54 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Jeetje Rockey hoe kan dat? Had hij een trap gehad tegen zijn kaak?

Die van mij groeit als kool, haar hals begint ook weer mooier te worden. Niet meer zo dun maar de hals wordt nu echt weer ronder. Ze is enorm overbouwd en helemaal rood-bruin van de zon... Gelukkig begint ze nu te verharen dus ik hoop snel weer een zwarte te hebben. :+


ja dat denken ze wel! ben er vandaag weer even geweest en de tampon is er nu uit, nu krijgt ie elke dag cubarmix en moet het zo dicht gaan. t gat was al wel een stukje kleiner, maar nog zeker niet dicht.

mooi dat die van jou zo groeit! mijne is nu 1.63.5 denk ik ? zal hem als ie thuis is eens meten. ook hij begint echt veel mooier te worden, ook nog aardig overbouwd, maar wel echt al een mooie spek nek! heeft ook een wat langere hals dan zijn moeder, ben er wel blij mee!
mijne was ook zo verkleurd/verbrand van de zon, maar is nu ook weer erg donker bruin. ben wel blij dat ik hem op tijd binnen heb gehaald, hij is echt flink veranderd nu al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-10 16:03 



 
Profiel   

Oke succes met de herstelperiode, je hebt nog genoeg tijd om haar te gaan voorbereiden voor de keuring dus dat moet wel goedkomen lijkt me. Hou ons op de hoogte, en misschien als ze weer staat te stralen in de wei een paar mooie foto's?

Ik heb ook de plannen om met mijn wynton naar de keuring te gaan, ik heb haar thuis zelf in de opfok staan ik merk dat ze ontzettend hard groeit nu, in vergelijking met de andere paarden heeft ze ook veel meer voeding nodig, ze hebben een periode op wat korter gras gestaan maar de wynton werd daar zelfs schraal van op botten terwijl de rest ontzettend mooi vol is.

Ik heb haar nu gedurende enkele uren op een dag in een vollere weide staan met ontzettend veel gras (met 1 ander paard) simpelweg omdat de anderen zich anders dik vreten. op die manier hoop ik haar groei mooi te ondersteunen. Ik denk dat ze nu zo'n 1.64 a 1.65 is en dat terwijl ze in maart verleden jaar nog echt zo'n kuiken was.

Ik ben erg benieuwd naar de 1e jaargang op de merriekeuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 10:50 



 
Profiel   

oneway schreef
Oke succes met de herstelperiode, je hebt nog genoeg tijd om haar te gaan voorbereiden voor de keuring dus dat moet wel goedkomen lijkt me. Hou ons op de hoogte, en misschien als ze weer staat te stralen in de wei een paar mooie foto's?


Die van Rockey is een hengst dus die moet in november al voor de keuring.

Die van mij heeft ook meer eten nodig dan de anderen. Ze krijgt nu dagelijks een kilo veulenbrok bijgevoerd en loopt in het gras. Hier doet ze het goed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 11:23 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
oneway schreef
Oke succes met de herstelperiode, je hebt nog genoeg tijd om haar te gaan voorbereiden voor de keuring dus dat moet wel goedkomen lijkt me. Hou ons op de hoogte, en misschien als ze weer staat te stralen in de wei een paar mooie foto's?


Die van Rockey is een hengst dus die moet in november al voor de keuring.

Die van mij heeft ook meer eten nodig dan de anderen. Ze krijgt nu dagelijks een kilo veulenbrok bijgevoerd en loopt in het gras. Hier doet ze het goed op.



Bedankt voor de toevoeging, dat begrijp ik maar ik vind dat ze dan nog steeds voldoende tijd heeft om hem in topvorm te krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 16:00 



 
Profiel   

thanks!

merk dat mijn wynton ook genoeg voer nodig heeft hoor! nu gaat er toch zeker wel een kilo of 4 krachtvoer in en daarnaast staat hij nu in de kliniek op stro en hij krijgt paar keer per dag flink wat hooi. maar hij heeft het echt nodig.

inprincipe mag hij naar huis, maar ze raden het niet aan, want hij is flink lastig met het het spoelen van zijn mond etc. dus dat kan ik thuis nog niet alleen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 16:15 



 
Profiel   

Dat zal wel even schrikken geweest zijn Rockey!!

Gelukkig heb je nog tijd zat om hem klaar te maken voor de keuring. Wij zijn net vorige week begonnen met spelenderwijs hoofdstelletje in en morge gaan we voor het eerst springen met ze :D

Wij hebben er vorig jaar ook 1 gehad. Klap tegen zijn kaak. Heeft een poosje met een beugeltje ingelopen en is er vorige maand uitgehaald. Is nu gelukkig niets meer van te zien..

Ff Off-topic: Heb je inmiddels al een nieuw paardje gevonden of nog geen nieuwe topper in de dop kunnen vinden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 17:27 



 
Profiel   

wonderboy schreef
Dat zal wel even schrikken geweest zijn Rockey!!

Gelukkig heb je nog tijd zat om hem klaar te maken voor de keuring. Wij zijn net vorige week begonnen met spelenderwijs hoofdstelletje in en morge gaan we voor het eerst springen met ze :D

Wij hebben er vorig jaar ook 1 gehad. Klap tegen zijn kaak. Heeft een poosje met een beugeltje ingelopen en is er vorige maand uitgehaald. Is nu gelukkig niets meer van te zien..

Ff Off-topic: Heb je inmiddels al een nieuw paardje gevonden of nog geen nieuwe topper in de dop kunnen vinden ;)


maar die van jullie hebben niet meer op de wei gestaan en liepen vanaf juni/juli toch al op de loopband? tenminste dat vertelde ze toen, dan loopt die van mij toch wel een heel eind achter!

ik verwacht dat hij misschien eind van deze week mee naar huis mag, geef hem gewoon deze maand nog de tijd om bij te komen, zodra hij thuis is ga ik hem wel iedere dag al in de molen zetten, eventueel ook op draf programma, dan kan ie vast wat conditie opbouwen :) moet ff overleggen, wanneer hij dan een bitje in kan. maar de dierenarts zei dat de wond, binnen 1 à 2 weken toch wel dicht moet zijn.

hebben jullie er dit jaar veel voor de keuring?

ik pm je wel even :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-10 17:31 



 
Profiel   

ik heb paar simpele foto's van dob :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-10 20:36 



 
Profiel   

Halleluja hij is groot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-10 20:57 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Halleluja hij is groot!


hijs zoveel gegroeid suus! t was echt een manneke.

moet zeggen dat ie echt wel opgeknapt is in de kliniek, hij krijgt nu ook lekker veel voer, maar heeft het ook echt nodig, zijn ribben kan je nog wel zien. maar hij krijgt toch al meer body, denk dat het echt een heel ander paard is, als hij straks aan de longe loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-10 21:00 



 
Profiel   

Hij's knap Maud!
Ben benieuwd hoe hij beweegt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-10 21:01 



 
Profiel   

moet wel zeggen dat ie veel schoft en front heeft!

maar hij is wel erg veel hengst! vandaag stond ie op de wasplaats klaar te komen en te zwaaien met zijn leuter om dat er nog een ander paard 2 plaatsen naast hem stond :+

hoe gaat het met die van jullie?

zal zo eens een foto zoeken van tijd terug haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-10 21:04 



 
Profiel   

:wave:
Dames mag ik me hier aansluiten?
Ben vandaag bij een Wynton jaarling wezen kijken en helemaal fliefd op :D .
Ze gaat het worden hoor,
Hoop dat ze heel snel naar me toe kan komen, want ze ziet er bijzonder schraal uit.
Even een wormenkuur erin en een prikje en dan kan ze het land op.

Zie hier echt enorme leuke paarden voorbij komen.
Zal zo gauw het enigzins verantwoord is foto's plaatsten.
Ze is groot, bruin klein beetje wit op het hoofd twee witte achtervoetjes en voor iets van wat.
Bewegen kan ze heel erg goed en schakelen.
Ik was dan ook enorm verbaasd dat ze voor haar één jaar zo fijn bewoog.

( ppfff en dan te bedenken dat er helemaal niet voor ging, maarja hé zo zie je maar weer )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 18:16 



 
Profiel   

wat leuk marjolein!

uit wat voor moeder komt ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 18:49 



 
Profiel   

ik heb double u vandaag voor het eerst aan de longe gehad, nou dat viel toch nog niet zo mee! aan de hand wordt hij ook echt veel meer hengst, omhoog komen, klauwen en van je weg willen rennen is de normaalste zaak voor hem.

ik moet hem echt goed onder de duim gaan houden, want anders wordt ie staatsgevaarlijk.

merk echt aan hem, dat hij weer aan het groeien is, en dat ik er meer mee aan het doen ben, hij wordt toch weer wat schraler.

wat zou ik hem er bij kunnen voeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 18:51 



 
Profiel   

Wynton x ster van Montecristo x een hoop predikaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 18:53 



 
Profiel   

Ben nooit zo weg van die wilde hengsten Maud, ben wat dat aangaat een echte sche*terd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 18:54 



 
Profiel   

Leuk Ullaatje!
Wel gedurfd, een naarling te kopen. Die zijn op deze leeftijd vaak niet moeders mooiste. Daar moet je goed doorheen kunnen kijken.

Ben benieuwd naar foto's! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 19:04 



 
Profiel   

Toen ze ging bewegen wist ik dat ik haar uiterlijk even op de koop moet toe nemen.
Maar uit deze stam een merrie bezitten is al een topper op zich.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 19:05 



 
Profiel   

Leuk trouwens dat jij bestgaand hebt gewonnen in de Midden-beemster.
Ik was dat vorig jaar.

Als ik het goed heb, maar ik kan me vergissen,
heb ik vroeger leren paardrijden van jou moeder Smeetjoew
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-10 19:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen