Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 75 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

Odenxia: wat goed zeg van je wedstrijden, dat gaat als een speer dus! Met zulke hoge punten en de leeftijd die ze al heeft moet die overstap naar de L1 zeker goedkomen. Chique dier onder het zadel, mooi beeld zo in wedstrijdtenue!

Eddie_L: Wat een gave bles!! Leuk zo veelzijdig, ik wil ook springen en crossen met mijn Wynton als ze wat ouder is, vooral die cross geeft altijd zo'n kick!

Poesnoes: Ook al zo'n mooi debuut, stoere vos!!

Haike: mooie vos, ziet er fijn uit ohz.

Whinny wordt in november beleerd, diegene die het gaat doen komt aan 'huis' dus wel erg fijn dat ze daarvoor niet hoeft te verhuizen. In 2017 gaat ze wel verhuizen, ons huis is namelijk verkocht en wij gaan in december al verhuizen *\o/*


[ img ]

[ img ]

Zadel geeft ze niks om.. beugels had ik erom gelaten.. ging ze schudden.. denk nog ojeej :+ Geen spier vertrok.. nuchtere dodo. Bit is een ander verhaal, dubbelgebroken blijft ze erg onrustig mee, woensdag kan ik van een vriendin 2 andere bitten lenen maar even kijken hoe ze daar op reageert.. 1 ongebroken en een myler..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 10:57 



 
Profiel   

Wat fijn om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat! Lees ook heel mooie wedstrijdresultaten, gefeliciteerd!

Hier de plannen gewijzigd, we gaan waarschijnlijk toch zelf ibop starten dus binnenkort eerst maar eens kijken hoe het niveau is en anders wachten we een jaartje. Rijden nu ongeveer 3-4 keer in de week en nu ook aan het oefenen met vreemde locaties en hopelijk volgende week voor het eerst les

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 11:55 



 
Profiel   

Mijn wyntonnetje doet het mega goed. Ik ben super trots op hem. Hij wordt met de dag leuker



[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 17:17 



 
Profiel   

Leuk dat iedereen zo lekker bezig is met zn Wynton :D En ROX, ik moet echt weer komen kijken :oo

Mijn tijger doet het ook super goed! We zitten in het rabo talentenplan en binnenkort beginnen daar de trainingen van! Op naar de U25 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-16 18:36 



 
Profiel   

Wat een knapperd pinkprincess <3

Gaaf smeetjoew :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 10:59 



 
Profiel   

PinkPrincess schreef
Mijn wyntonnetje doet het mega goed. Ik ben super trots op hem. Hij wordt met de dag leuker



[ [url=m/TNY6ZC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fu9IFO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw die ziet er weer elegant uit!

Ik heb gisteren voor het eerst op mijn net ingereden merrie gereden. Ze was braaf maar man wat een galop. Net een vliegtuig.

Maar wel besloten haar over een weekje weer een seizoen met rust te laten aangezien ze wat laat is in ontwikkeling.

Uiteraard had ik haar met 4 ook kunnen laten beleren maar ze was wel brutaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 14:40 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden? Sinds afgelopen weekend eigenaresse van een 3-jarige wynton x negro merrie. Ze is al wel zadelmak maar nog super groen! Verder wel heel braaf maar doen het rustig aan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-16 18:08 



 
Profiel   

Leuk! Sprekend hoofd, Nynke!

Van het weekend wat foto's gemaakt van Enton:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-16 17:32 



 
Profiel   

Gaaf esmee! !!

Welkom nynke

Knert heb je foto's onder het zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-16 22:29 



 
Profiel   

Welkom Nynke

Wat een vette foto`s zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-16 13:37 



 
Profiel   

Mooie foto's esmee.
Nynkeeee welkom leuk kopie heeft de jouwe.

Hier vandaag onze 2de wedstrijd. Zo blij met mijn grote reus 1.78. Ondanks zoveel spanning omdat het wel heel eng is geluidjes en jury hokje ben ik trost op hem. Hij blijft zo braaf. 1ste proef teveel spanning. 2de proef veel beter door de spanning heen kunnen rijden en dat werd ook beloond met een 1ste plaats en 2 dikke winstpunten.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-16 19:33 



 
Profiel   

Wat leuk dat alle wyntontjes het zo goed doen. Onze Wynton doet het ook goed, inmiddels alweer M1 en bijna M2 startgerechtigd. Maar blijven voorlopig even lekker in de M1 tot de selecties voorbij zijn.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-16 19:41 



 
Profiel   

PinkPrincess schreef
Gaaf esmee! !!

Welkom nynke

Knert heb je foto's onder het zadel


Ja ik heb 2 stills uit een video.

Ik weet dat ze Sterretjes bekijkt. Maar dat is de spanning. Ze wordt beleerd maar bleef erg lang hangen in het achterwaarts blijven lopen. Nu zit die spanning echt in haar voorhand. Maar man wat heeft ze power zeg! De beleerder wou haar zeker overnemen!

Dus meer tijd moeten geven en na 5 weken is dit nog maar het resultaat.

Dit is overigens wel echt een paard waar je in moet investeren en dan duizend maal beloond wordt.

Ik ben overigens 1.80 en deze merrie wordt in de winter niet doorgereden. Omdat wij denken haar iets meer tijd te moeten geven. Lichamelijk dan. Geestelijk vind ze het wel Oke en behalve haar slechte start vind ik haar echt gaaf en is ze best wel stoer. Geen geplak aan andere vertrekkende paarden. Niet bang voor kijkers, kantineroemoer maar gewoon lopen. De techniek komt wel


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-16 23:25 



 
Profiel   

Knert: fijn dat ze het ondanks de spanning toch goed oppakt! Slechte start? Bedoel je dan met achteruit lopen?

Luffwhinny: dat hoofdje <3 super dat jullie zo goed gaan op wedstrijd!

Poesnoes: gefeliciteerd met je punten en je prijs! Fijn dat hij zo braaf is ondanks de spanning, zo'n instelling is waardevol.

Smeetjoew: Wauw!! Wat een pracht foto's! En knap wat je allemaal neerzet (rijd) Ze her en der dingen van je langs komen op bokt en media.

Nynkee: Welkom, wat een lief koppie!! Die van mij kan ook zo kijken met dr guppekop!

Haike: stoer dat je zelf de IBOP gaat rijden!

Pinkprincess: knappe foto's weer!

Whinny haar beleertraject is vandaag officieel begonnen, erg leuk om als baasje alles mee te krijgen. Ze deed het knap vandaag!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-16 22:41 



 
Profiel   

Urusa die ziet er ook al leuk uit!
In haar zomervachtje is het straks helemaal een gave!

Hier net vos opgehaald. Het beleren ging erg goed en naar wens alleen gaf ze zelf aan het niveau wat lastig te vinden.
Ze is best klein en iel. Dus daar gaan we uiteraard gehoor aan geven.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-16 13:34 



 
Profiel   

Oooohhh wat een knappe Wyntonnetjes weer op de foto <3 <3

Bij mij staan de wedstrijden en ook het rijden even op een laag pitje.

Peerd kwam met een flinke wond van het land 2 weken geleden. Gelukkig is de wond dicht alleen het been is nog aardig dik en ze loopt nog niet 100% rad. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we weer lekker aan de slag. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 10:03 



 
Profiel   

Odenxia: balen dat soort dingen! gelukkig lijkt het wel goed en snel te herstellen!

Knert: werken onder de man was nog te zwaar? Fijn dat ze dan nog even de tijd krijgt om wat verder door te ontwikkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 11:41 



 
Profiel   

urosa schreef
Odenxia: balen dat soort dingen! gelukkig lijkt het wel goed en snel te herstellen!

Knert: werken onder de man was nog te zwaar? Fijn dat ze dan nog even de tijd krijgt om wat verder door te ontwikkelen.


Idd ze is wat achter qua bouw, oogt echt nog als een puppy. Ze heeft veel potentie en is heerlijk werkwillend.. maar omdat ze zo iel is, valt het haar wel zwaar.

En ik heb de tijd wel.
Dus volgend jaar voorjaar pakken we haar weer op. Dan is ze 4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 12:11 



 
Profiel   

Ze oogt idd nog erg puppy knert. Fijn dat je haar nog even de tijd geeft en het van het voorjaar weer oppakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 20:36 



 
Profiel   

Wauw wat een leukerds komen er weer voorbij! Al een tijdje geleden dat ik hier even heb gekeken. Mijn Wynton gaat ook super, bedoeling is om binnenkort ook eens op wedstrijd te gaan. Ik kijk er alleen zelf heel erg tegenop.. nooit last van gehad maar nu ik 3 jaar bijna (door heel veel ellende met ander paard) niet op wedstrijd ben geweest moet ik mezelf er echt overheen zetten. Ben wel paar keer naar les geweest nu en dat ging erg goed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-16 17:16 



 
Profiel   

Nynkeline: komt vast goed, routine heb je zo weer te pakken.. de eerste keer is gewoon even aftasten!

Knert: fijn dat je haar dan de tijd geeft!

Whinny gaat goed, dubbele longe doet ze netjes. Bijgezet longeren is geïntroduceerd, en ze heeft vandaag voor het eerst echt gehangen. Leuk om te zien, het gaat allemaal zo gemoedelijk en Whinny staat er dan relaxed bij. Zal nu wel niet lang duren voordat ze echt gaat zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-16 11:20 



 
Profiel   

Whinny haar eerste stapjes onder het zadel zijn een feit!!


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-16 21:03 



 
Profiel   

Sorry voor het inbreken......

Is hier toevallig een schimmel merrie v. Wynton gesignaleerd?
Ik zoek er al jaren eentje die ik heb ingereden en waar ik nog steeds enorm verliefd op ben..
Mocht je zelf een schimmel wynton hebben, diegene die ik zoek valt op doordat ze op paspoort als vos staat genoteerd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 21:01 



 
Profiel   

@Silvia: niet dat ik weer.. succes met je zoektocht!

Whinny heeft vandaag haar eerste galop pasjes onder het zadel gemaakt, ze doet het nog steeds super goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-16 11:36 



 
Profiel   

urosa schreef
Whinny haar eerste stapjes onder het zadel zijn een feit!!

[ Video ]



Ziet er goed en doordacht uit. Zeker weten dat er jazz bloed achter zit?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 22:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 75 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen