Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

hier een foto van mijn Wynton, zie opnderschrift voor verdere afstamming

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze is van maart 2009 en staat nu in de opfok in Oude Tonge
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-10 11:45 



 
Profiel   

Mooi dier zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-10 13:52 



 
Profiel   

Dank je, ik ben er ook echt erg blij mee, nu maar hopen dat ze gezond blijft en lekker gaat groeien!
Hoop er een heel fijn sport paard aan te gaan hebben, en later misschien een leuk veulentje fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-10 13:55 



 
Profiel   

Mooie stam ook. Ziet er ook goed uit hoor, ben heel benieuwd. Ze is even oud als die van mij. Samen naar de keuring dus. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-10 13:56 



 
Profiel   

Ja gezellig!!!

Kunnen we ze mooi vergelijken de komende jaren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-10 14:01 



 
Profiel   

gevonden ;mooi paard en zeer goede gangen!

leuk hoor al die wynton,s heb die van ons al bijna 2 mnd niet meer gezien.Vlgs mijn man die er wel regelmatig bij gaat kijken in de wei op weg naar zijn werk doet ie het erg goed. hopelijk goed genoeg voor de HK ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-10 17:18 



 
Profiel   

EBONY S (v. Wynton x Gribaldi)

[ img ]

Juist één jaar geworden en al best aardig aan de maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-10 17:24 



 
Profiel   

ook een erg leuk paard, ze lijken best wel op elkaar en flink aan de maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-10 17:50 



 
Profiel   

Wynton fokt iig hele hoogbenige paarden door. :j
Die van ons heeft ook al van die lange stelten.
Waar hij je dan ook wanneer hij de kans krijgt probeert te pootje haken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-10 20:44 



 
Profiel   

Ja die van mij heeft ook van die lange stelten! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-10 08:16 



 
Profiel   

die van mij niet overdreven, hoop eigenlijk op een grote maat paard 1.70m maar denk niet dat dat hem gaat worden alhoewel ik het idee heb dat ze een laatbloeier is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-10 14:52 



 
Profiel   

Vandaag de Wynton-jaarling gemeten: 1,53 m - leuke maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-10 20:47 



 
Profiel   

VANGILS schreef
Vandaag de Wynton-jaarling gemeten: 1,53 m - leuke maat


Zo dat is een prima maat!!! Jeetje.
Nee dat haalt die van mij niet, maar die is echt extreem overbouwd. Haar kont is even hoog als die van de Fries die erbij staat. De schoft daarentegen is echt veel lager. Ik meet voorlopig dus gewoon maar niet. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-10 20:57 



 
Profiel   

Even een alg vraagje: Ik heb een jaarling merrie van nu 14mnd en ze is 1.61m op de schoft, hoe groot wordt ze denken jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 01:15 



 
Profiel   

:):) Hier is maandagnacht het 1e Wynton veulen geboren! Uit een Sandreo merrie, lijkt tot nu toe heel goed. Wel een kleintje, maar is het 1e veulen van mams. Wel enorme stelten! Verder zwart met alleen een keurig kolletje.
Zal zien of ik binnenkort foto's kan maken.
Nu Viva nog...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 09:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Royaltjuh! :D
Ik heb foto's van de wynton jaarling hier gemaakt, zal ze er zo snel mogelijk opzetten! :)
Het blijven ook allemaal echt mooie veulens hè!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 10:16 



 
Profiel   

hippa schreef
Even een alg vraagje: Ik heb een jaarling merrie van nu 14mnd en ze is 1.61m op de schoft, hoe groot wordt ze denken jullie?


Pff 1.75 m.??

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 16:47 



 
Profiel   

Wat komen er hier allemaal mooie Wyntonnetjes voorbij. :~ :~

Ben gisteren naar het land geweest om wat foto's van de bewegingen te kunnen nemen.......helaas mislukt. De groep had mij gesignaleerd en kwamen keihard aangestormd met mijn wynton ergens er tussen in. ;)

Het karakter wat de meesten hier omschrijven komt mij bekend voor: lief en een zeer hoge knuffelgehalte. Maar kunnen die van jullie ook zo ril worden zodra er iets onverwachts gebeurt? Zodra die van mij maar iets meekrijgt is hij weg en doet hij alsof jij de oorzaak bent en laat hij zich ongeveer 15 minuten niet meer pakken. Als je hem gewoon negeert wint zijn nieuwschierigheid en zoekt hij je wel weer op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 15:36 



 
Profiel   

hippa schreef
Even een alg vraagje: Ik heb een jaarling merrie van nu 14mnd en ze is 1.61m op de schoft, hoe groot wordt ze denken jullie?


Ik vind het erg moeilijk te zeggen wat de te worden maat zal gaan zijn, maar die van jou zal zeker niet de kleinste worden, hippa. Zolang ze maar groot genoeg voor jou wordt, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 15:44 



 
Profiel   

Ragazzo schreef
Maar kunnen die van jullie ook zo ril worden zodra er iets onverwachts gebeurt?


Ja die van mij kan ook zo ril zijn maar knuffelt ook graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 15:52 



 
Profiel   

Suzanne, als ze bewerkbaar zijn en we dat later onder het zadel naar iets positiefs kunnen omzetten, dan kan dat mooi bijdragen aan hun kwaliteit, toch? ;)

Als ik de foto's van de Wyntons hier zie, begrijp ik niet wat er moet tegenvallen! Maar he ik ben zeker geen pro. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 16:10 



 
Profiel   

Ragazzo schreef
Suzanne, als ze bewerkbaar zijn en we dat later onder het zadel naar iets positiefs kunnen omzetten, dan kan dat mooi bijdragen aan hun kwaliteit, toch? ;)

Als ik de foto's van de Wyntons hier zie, begrijp ik niet wat er moet tegenvallen! Maar he ik ben zeker geen pro. :o


Ja dat wordt afwachten. Die van mij is best rillerig en sensibel maar toch heel aanhankelijk. Ze wil heel graag knuffelen en aandacht. Maar ze is in haar reacties heel snel en rillerig. Ik vind het tot nu toe een heel fijn karakter. Ik heb een hekel aan die nuchtere trek en douw-koeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 16:12 



 
Profiel   

Nee, gatver er eens een keer extra aan rijden is geen probleem, maar zeker niet iedere keer als je er op zit..... maarre, voorlopig blijft het bij kijken en keutelen met ze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 16:35 



 
Profiel   

Ragazzo schreef
Nee, gatver er eens een keer extra aan rijden is geen probleem, maar zeker niet iedere keer als je er op zit..... maarre, voorlopig blijft het bij kijken en keutelen met ze :D


Precies. Maar ook in de omgang heb ik ze graag wat rillerig.
Ben zo benieuwd hoe ze uitgroeit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 16:42 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag ook even bij onze Wynton (en Westpoint) wezen kijken. Ze doen het allebei goed. Ze zijn allebei lelijk, maar hee, daar zijn het tenslotte naarlingen voor. :D
De Wynton is overigens een super brutaal dier. Komt steeds achter je aan en je mag 'm overal aaien.

Had de cam mee, maar van actiefoto's is het niet echt gekomen, want als er dan al een beetje actie in kwam, zat 'ie ergens middenin de kudde. Dus dat werkt niet. :+
Heb wel eens standfoto van 'm. Zal 'm even opsnorren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-10 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen