Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

Hier een foto van haar
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:41 



 
Profiel   

Leuk, knap paard al zeg! Ze hebben allemaal diezelfde uitstraling in de ogen, vriendelijke paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:52 



 
Profiel   

Oh leuk! Die heb ik wel te koop zien staan ;) mooi koppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:04 



 
Profiel   

Ik ook tijdens mijn zoektocht, toevallig! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:49 



 
Profiel   

Mijn knappert int chique


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 17:37 



 
Profiel   

Mooi hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 19:47 



 
Profiel   

Stoer!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:40 



 
Profiel   

Mijne is nog heerlijk aan het puppy zijn. We zijn net begonnen met grondwerk, als dat bevestigd is gaan we naar het cirkelen uit de freestyle methode. :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:43 



 
Profiel   

Ik heb sinds 3 weken ook een Wynton nakomeling! Een 4 jarige W.ynton x O.smium


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 12:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Hoe is hij kwa karakter?

Wij zijn begonnen met longeren, ze kan al redelijk draven op commando. Ze ondergaat het allemaal heel braaf ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 13:12 



 
Profiel   

Op stal is hij een grote knuffel en als je 'm ziet staan denk je van ''Die moet je aanduwen met rijden.'' echter is hij met rijden onwijs heet en werkwillig. Inmiddels begint het wat te wennen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 15:51 



 
Profiel   

Leuke combi.
Spreekt mij wel aan.
Had naast mijn Wynton een 00seven x osmium en was zeer te spreken over andere osmiums en hun karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 16:11 



 
Profiel   

Top! Ziet er goed uit. Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 19:47 



 
Profiel   

Ik heb gister weer een oefenrondje gedaan! Kon eindelijk na wat tegenstribbeling de hele baan rond komen! Ze vindt kantine’s zo eng :') moest er nog echt teveel aan werken in de proef. Maar super blij met 196, jury vondt dr echt heel gaaf. Was helemaal weg van d’r gangen. Ze zei als je d’r echt ontspannen de proef doorkrijgt heb je echt mega hoge punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-18 09:28 



 
Profiel   

Super!! Gefeliciteerd, oefenen en dan komt het allemaal goed. Wij zijn nog bezig met beleren.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-18 14:13 



 
Profiel   

Leuk! Gaat het goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-18 14:30 



 
Profiel   

Het gaat fantastisch, ze heeft zo een top karakter. Gevoelig, maar dat is uiteindelijk als je er eenmaal op zit alleen maar in je voordeel. Altijd proberen te begrijpen wat je bedoelt en gefrustreerd raken van zichzelf als ze het niet begrijpt, zo lief. Verder zit er tuurlijk veel echt dressuurbloed in, maar ze is na een momentje zó weer bij je en draait niet door. Ik klop het even af, maar tot nu toe gaat het echt super! Ontzettend leergierig en lief! :)
We doen het wel heel rustig aan hoor, op de freestyle manier van Emiel Voest, later willen we uiteraard gaan starten maar voor nu is dit een super methode voor haar om met vertrouwen beleerd te worden.
Tuurlijk, het is niet altijd makkelijk, maar het is zeker een fantastisch proces om samen te doorlopen. We zijn nu echt aan het longeren en begonnen met desensibileren in aanloop naar harnachement.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-18 19:16 



 
Profiel   

Wat issie weer knap!
De mijne was eigenlijk best wel braaf met beleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-18 17:04 



 
Profiel   

[ img ]

Hier mijn dame... nu vol in een verkoop periode.
Ga haar wel missen, aangezien ze een prettig dier is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 19:18 



 
Profiel   

Leuk snoetje!

Ik heb een topic gemaakt van mijn Wynnie. Link staat in m'n onderschrift voor degene die benieuwd is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 19:28 



 
Profiel   

Jammer zeg.
Ik vind het zo leuk dat ze allemaal diezelfde blik in de ogen hebben, ze lijken werkelijk allemaal op elkaar. Ook zie ik veel lange hoofdjes, de een meer dan de ander.

Wat dat vosje die ene die van de zomer ook op internet heeft gestaan? In mijn zoektocht stuitte ik ook steeds op die, leek mij een hele leuke. Die toen wat langer de tijd heeft gekregen om uit te groeien toch? ‘Helaas’ waren mijn verkoopbegeleiders meer geïnteresseerd in andere paarden en heb ik hem dus voorbij laten gaan. Nu intens gelukkig met mijn huidige merrie, wat per puur toeval ook dus een wynnie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 19:29 



 
Profiel   

SBravour schreef
Jammer zeg.
Ik vind het zo leuk dat ze allemaal diezelfde blik in de ogen hebben, ze lijken werkelijk allemaal op elkaar. Ook zie ik veel lange hoofdjes, de een meer dan de ander.

Wat dat vosje die ene die van de zomer ook op internet heeft gestaan? In mijn zoektocht stuitte ik ook steeds op die, leek mij een hele leuke. Die toen wat langer de tijd heeft gekregen om uit te groeien toch? ‘Helaas’ waren mijn verkoopbegeleiders meer geïnteresseerd in andere paarden en heb ik hem dus voorbij laten gaan. Nu intens gelukkig met mijn huidige merrie, wat per puur toeval ook dus een wynnie is.


Ja klopt. Ik had zo nu en dan de hoop dat ik het zelf zou kunnen. Maar het lukt me niet (ligt niet aan het paard). Ik moet eerst met mijzelf aan de slag. Dus verkoop. Maar Tis een heel leuk dier.
Heb er wel een klik mee. Beweegt erg leuk.

Daarom heb ik er moeite mee.
Waarom niet een jaar uitstellen? Ik doe dat al 2 jaar. Ik voel me gewoon niet goed genoeg.
Helaas, goede gezondheid is niet te koop he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-18 21:34 



 
Profiel   

Vervelend Knert!
Mijn wynton gaat de goeie kant op! Vorige week liep ze voor het eerst de hele baan door! Proef met 8en en 5en.. uiteindelijk waren we 1e met 196! Afgelopen weekend hebben we clinic gereden bij L.ynne M.aas. Hele fijne tips gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-18 20:27 



 
Profiel   

Ik ben geen Wynton bezitter meer.
Wellicht dat de nieuwe eigaar zich wil melden?

Dus... was heel gezellig met jullie!
Veel succes met jullie wyntonnetjes, het blijven gave beesten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 15:13 



 
Profiel   

Oh is hij verkocht? Jammer zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 18:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen