Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ampere?

 
Profiel   

Leuk filmpje Lauraflexx.. Hoe groot is Eros? Ziet er lekker ontspannen uit, hij is echt aan het zoeken naar zijn balans zeker? Leuk hoor!!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-15 14:25 



 
Profiel   

Dankjewel! :) Eros is 1,63m Hij is een beetje klein gebleven :')
Hij moet nog een hoop leren ja, qua balans en op eigen benen lopen, maar hij doet ontzettend z'n best :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 10:45 



 
Profiel   

Nou het ziet er fijn uit. Mijn Ampére is net zo'n pupje, hoor... Ook ongeveer 1.63 denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 23:14 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 23:30 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 23:31 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 23:35 



 
Profiel   

Update
Eros is 4 weken op "zomerkamp" bij onze lesgeefster en zitten nu op week 2. Hij is al erg vooruit gegaan! Met opstappen staat die beter stil, gewoon stil staan doet die ook goed nu en het galopperen gaat ook al wat beter. Soms zit er nog een spanning stukje tussen, maar dat zie je al bijna niet meer en hij begint nu tenminste niet meer te rennen. :)
En hoe gaat het bij jullie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-15 16:16 



 
Profiel   

Ik kom even dit topic omhoog gooien :') (ik heb niks te doen en zit nog wel drie weken thuis.. :o )

Het gaat ontzettend goed met Eros! Hij is ondertussen M1 geklasseerd, Maaike heeft haar Orun diploma gehaald met hem en zelfs een crossles gevolgd. Van de winter hebben we helaas niet zoveel kunnen doen met hem (geen passend zadel meer, fysio, slecht weer..) Maar nu weer aan het oppakken om binnenkort weer verder te gaan in de M en misschien ook springwedstrijden te gaan rijden.
Hoe gaat het verder met de paarden? Misschien ook nieuwe mensen die zich willen melden? Ben erg benieuwd! :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 15:03 



 
Profiel   

Ik zie dat dit een oud topic is waar al enige tijd niet meer gereageerd is...

Ik zou graag vernemen van andere bokkers hoe de karakters van jullie ampere kroost is...

Ik heb een 8 jarige stermerrie van ampere op het oog, heeft ibop gelopen en is daarna gebruikt voor de fokkerij.
Bij bezichtigen lijkt het op het eerste oog een lieve verlegen merrie die juist wat vertrouwen en leiderschap zoekt bij de persoon...
Ze is qua rijden nog onervaren, dit is ook niet geprobeerd bij bezichtiging omdat ze al langer niet bereden is en dus opgepakt moet worden...
Doel is om het rijden weer op te pakken, haar een jaar rust geven van veulens (voor 2020 ook niet drachtig trouwens) en haar eventueel in de sport uit (laten) brengen...volgend jaar willen we haar wel weer laten dekken waarschijnlijk...
Morgen wordt ze gekeurd door de dierenarts *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 17:07 



 
Profiel   

kim_1990 schreef
Ik zie dat dit een oud topic is waar al enige tijd niet meer gereageerd is...

Ik zou graag vernemen van andere bokkers hoe de karakters van jullie ampere kroost is...

Ik heb een 8 jarige stermerrie van ampere op het oog, heeft ibop gelopen en is daarna gebruikt voor de fokkerij.
Bij bezichtigen lijkt het op het eerste oog een lieve verlegen merrie die juist wat vertrouwen en leiderschap zoekt bij de persoon...
Ze is qua rijden nog onervaren, dit is ook niet geprobeerd bij bezichtiging omdat ze al langer niet bereden is en dus opgepakt moet worden...
Doel is om het rijden weer op te pakken, haar een jaar rust geven van veulens (voor 2020 ook niet drachtig trouwens) en haar eventueel in de sport uit (laten) brengen...volgend jaar willen we haar wel weer laten dekken waarschijnlijk...
Morgen wordt ze gekeurd door de dierenarts *\o/*


Wat spannend, succes morgen!
Dat verlegen en stukje vertrouwen nodig hebben komt met die van ons erg overeen. Hij is in de omgang echt het allerliefste paard van stal, maar heeft tijdens het rijden met spannende situaties echt wat vertrouwen nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 19:39 



 
Profiel   

Helaas, heb het even op me in moeten laten werken... Maar ze kwam helaas niet door de klinische keuring heen... Ze liep helaas kreupel op linksvoor (nog voor de buigproeven aan) dus is de koop helaas niet door gegaan... Ben wel telleur gesteld maarja, kreupel paard heb ik ook weinig aan dus komt met de tijd wel weer een ander paard op ons pad :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-20 17:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 15 [ 361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen