Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rubiquil nakomelingen

 
Profiel   

@ Eike: leuke Rubi hoor, die van mij is ook lang heel fijn geweest. Pas vanaf 4 jaar begon ze wat massa te krijgen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 10:28 



 
Profiel   

Junella schreef
@ Eike: leuke Rubi hoor, die van mij is ook lang heel fijn geweest. Pas vanaf 4 jaar begon ze wat massa te krijgen.

dank je denk dat het in mijn geval ook zo zal zijn de mams was ook héél fijn en nu met haar 12 lentes al een flinke madam

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 11:19 



 
Profiel   

Mijn merrie zag er zo uit toen ik haar net had (mei 2010)

[ img ]
[ img ]


En nu ziet ze er zo uit :D

[ img ]
[ img ]

Dus het is al een hele andere merrie geworden op zo'n korte tijd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 11:34 



 
Profiel   

mooie paardjes allemaal van jullie, die van mij is toch heel anders...moet toch echt even een foto plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 12:38 



 
Profiel   

amai een hele verandering zeer mooie merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 19:32 



 
Profiel   

eike schreef
amai een hele verandering zeer mooie merrie


Dankje :D Ik ga er mee naar de keuring gaan in Heikant :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 21:40 



 
Profiel   

wat een mooi paardjes allemaal, wij hebben een veulen van Rubiquil gekocht dit jaar. Ze is echt zo makkelijk, jaar er voor heb ik een afstamming van Eurocommerce dubai gekocht en dacht dat deze al makkelijk was maar Fabulous is echt nog makkelijker. ze heeft wel meer weg van haar moeder dan haar vader, al is dat nog wel lastig te zien in haar dikke winter vachtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 22:47 



 
Profiel   

flirma schreef
wat een mooi paardjes allemaal, wij hebben een veulen van Rubiquil gekocht dit jaar. Ze is echt zo makkelijk, jaar er voor heb ik een afstamming van Eurocommerce dubai gekocht en dacht dat deze al makkelijk was maar Fabulous is echt nog makkelijker. ze heeft wel meer weg van haar moeder dan haar vader, al is dat nog wel lastig te zien in haar dikke winter vachtje.


Wat leuk! Heb je wat foto's om hier in het topic te zetten? Altijd leuk om te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 22:51 



 
Profiel   

Ow ja hoor heb alleen niet zo'n hele duidelijk foto van Fabulous zelf, deze zijn met mijn jaarling erbij. Ze zijn nu de grootste vriendinnen. (de donkere is natuurlijk de Rubiquil) Ze heeft alleen wel erg grote oren :o
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 22:59 



 
Profiel   

flirma schreef
Ow ja hoor heb alleen niet zo'n hele duidelijk foto van Fabulous zelf, deze zijn met mijn jaarling erbij. Ze zijn nu de grootste vriendinnen. (de donkere is natuurlijk de Rubiquil) Ze heeft alleen wel erg grote oren :o
[ img ]
[ img ]



Oooh zo'n lieverdje :D Kijkt ook erg vriendelijk ;) Zal je later zeker veel plezier aan beleven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 23:03 



 
Profiel   

Ja dat denk ik ook idd! Helaas moeten we nog 2,5 jaar wachten. Maar zijn jullie paarden ook zo makkelijk in omgang of is dat geen duidelijke eigenschap voor Rubiquil? ik heb wel gehoord dat Rubiquil best grote nakomelingen fokt. Fabulous is ook al aan de grote kant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 23:08 



 
Profiel   

Ik zal mezelf morgen even voorstellen. Vandaag was mijn Rubiquil erg stout, ze heeft me er 2 keer afgegooid :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-10 23:14 



 
Profiel   

Zoals beloofd ga ik mij en mijn Rubiquil nakomeling even voorstellen hier in het topic.

[ img ]

Ik ben Melissa en ik ben 19 jaar oud. Doe een opleiding paraveterinair (dierenartsassistente) op het Groenhorst College in Barneveld.
&
Azra is geboren op 05-05-05. Dus ze wordt in mei alweer 6 jaar. Het is een merrie van Rubiquil X Pavarotti van den helle X World cup 1.
Ze heeft dit jaar haar eerste veulen van de hengst Zizi Top gekregen. Ze is bevallen op 14 juni 2010.
Het is een hengst veulen geworden genaamd First Flirt. Het is een onwijs mooi en lief veulen.
Maar deze merrie is dus mijn bijrijdpaard. En ik rijd Azra alweer sinds 06-03-2010.

[ img ] [ img ]

[ img ] [ img ]

En hier de link van ons laatst geopende topic: [RIJ-ITP] Azra (Rubiquil X Pavarotti van den helle) weer op bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 11:06 



 
Profiel   

onwijs mooi paard hoe komt dat ze stout is? Rubiquils staan bekent om hun goed en braaf karakter of heeft Pavarotti er iets mee te maken want daar lopen een paar gekke van rond :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 12:27 



 
Profiel   

Een hele mooie rubi Melissa!
Flirma: ook jij hebt een schatje, grote oren is niet echt iets van Rubiquil. Dat zal wel van de moeder komen dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 12:35 



 
Profiel   

Azra is echt een black beauty! :9

Flirma jouw veulen vind ik ook erg leuk! De jaarling trouwens ook! Orenda had als veulen wel grote oren maar dat is inmiddels wel bijgetrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 13:40 



 
Profiel   

flirma schreef
Ja dat denk ik ook idd! Helaas moeten we nog 2,5 jaar wachten. Maar zijn jullie paarden ook zo makkelijk in omgang of is dat geen duidelijke eigenschap voor Rubiquil? ik heb wel gehoord dat Rubiquil best grote nakomelingen fokt. Fabulous is ook al aan de grote kant!


Mijn merrie is erg gemakkelijk in de omgang :D Ze vertrouwd erg op je ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 17:35 



 
Profiel   

Azra is zo mooi! :D Zeker omdat ze zwart is, ik ben nogal gek van zwarte paarden ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 17:35 



 
Profiel   

Bedankt voor de complimenten allemaal! Azra wordt in de winter gewoon wat pittiger :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 21:10 



 
Profiel   

ik wil ook even onze 3 jarige rubiquil-kleinzoon voorstellen
wij hebben covey, zijn vader is radetzky,een goedgekeurde zoon van rubiquil.
bij covey kunnen wij ook zeker het koele karakter van rubiquil terug zien.

[ img ]

uhmm, ja, hij is vrij groot, met net drie jaar 1.72

[ img ]

hij is hier nog wat jeugdig, inmiddels zijn we een paar maanden verder en is hij al een stuk knapper om te zien, vind ik zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 22:46 



 
Profiel   

oew.. wat een mooie lange benen heeft hij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 23:11 



 
Profiel   

dat is een hele meneer maar een hele leuke :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-10 23:50 



 
Profiel   

Wat een mooi paard Nijland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-10 08:27 



 
Profiel   

Wat zijn alle rubi's hier toch verschillend. K zie qua exterieur en maat niet erg veel gelijkenissen tot nu toe :+

Morgen gaat Avi haar L1 debuut maken. Eens zien of ze wat van haar vader heeft meegekregen! :+

@ Astor: super chique beest heb je onder je kont! Wees er maar blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-10 20:33 



 
Profiel   

Ook hier een trotse Rubiquil eigenaresse. Wij hebben een 5-jarige Rubiquil x Rohdiamant merrie, super paard. Hier [HK] K.U.T. nr 4, met HNST hebben wij veel plezier!!! staan wat foto's. onze dochter is op Arola naar haar eindexamengala geweest, ze verblikte of verbloosde niet, echt zo cool in haar koppie.
Vreselijk aanhankelijk paard, ze kan de hele dag knuffelen, maar ook super intelligent!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-10 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen