Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 61 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Plaats een nieuw onderwerp

Rubiquil nakomelingen

 
Profiel   

hi, ik wil helpen hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-16 12:04 



 
Profiel   

Ik mag weer zeggen dat ik een rubiquil merrie rijd! Ik rijd mijn merrie weer die ik vorige jaar reed. Helaas heeft ze een ongelukje gehad waarbij er een wond is ontstaan. Drain erin en hechtingen. Drain is er voor het weekend uit gehaald... Waarschijnlijk in januari/februari het rijden pas weer oppakken.. Wond zit precies achter het voorbeen op de plek van de singel! Echt heel vervelend! maar eerst moet ze genezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-16 23:33 



 
Profiel   

Hoi,

Ik schop eventjes dit topic omhoog omdat ik geen recentere kon vinden. Zijn er hier nog mensen met Rubiquel nakomelingen en misschien mensen die hier ook mee fokken?

Wij hebben sinds kort een Rubiquil merrie staan die aankomend voorjaar gedekt gaat worden. We zijn nu rond aan het snuffelen naar een passende hengst. Ik zou het leuk vinden om onderling ervaringen en info uit te wisselen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 22:29 



 
Profiel   

Ik zou heel graag met mijn Rubiquil merrie fokken, maar ze zitten nog intensief in de sport, nu denken we erover na om eventueel te spoelen. En ja een passende hengst hangt van je merrie af de minpunten proberen samen krijgen met de pluspunten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-18 14:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 61 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen