Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rubiquil nakomelingen

 
Profiel   

Die van mij ook wel :D

Vanmorgen voor het allereerst op Choc gezeten! Was echt leuk, en ze was zoo braaf. Alleen stilgestaan, van de week gaan we weer een stapje verder. Trots <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-10 14:55 



 
Profiel   

wauw Careano wat gaaf!! Hihi daar krijg ik de kriebels van maar ik moet nog ongeveer 2,5 jaar wachten :D

Ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt van de ontwikkelingen! Inclusief foto's natuurlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-10 07:02 



 
Profiel   

Wat leuk Careano! Ik zou ook zo trots zijn :D Ik ga vandaag terug beginnen trainen met mijn Celo, heb een maand zonder zadel gezeten en heb dus sinds vrijdag mijn nieuw zadel, heb dan even met Celo gereden en was super braaf! Zo leuk... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-10 11:44 



 
Profiel   

nou mijn Rubiquil moet er ook aan geloven,we zijn ook bezig met zadelmak maken en het gaat gelukkig goed. Zit er zelf nog niet op. Het is alleen best lastig opstappen op zo'n grote jongen.(1.75+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 11:55 



 
Profiel   

liess1 schreef
nou mijn Rubiquil moet er ook aan geloven,we zijn ook bezig met zadelmak maken en het gaat gelukkig goed. Zit er zelf nog niet op. Het is alleen best lastig opstappen op zo'n grote jongen.(1.75+)


Amai jouw Rubiquil is groot ;) Mijne is nu 1m68 voor haar 3 jaar en 5 maanden oud te zijn. Ik gebruik wel zo'n opstapje omdat ik anders te veel aan mijn zadel trek. :o En dan hangt die wat scheef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 12:29 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien allemaal :)
Liess1: die is mooi aan de maat zeg :D
Careano: leuke fot hoor! Succes ermee!

Ik gebruik ook altijd een opstapje, ben zo stijf als een hark... :+
Jammer genoeg is ze nu even uit de running..
Ze heeft vast gelegen in haar box en blijft nu wat onregelmatig vanuit haar schouder |(
Ze moet eerst maar even behandeld worden door de osteopaat en dan gaan we weer los :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 12:58 



 
Profiel   

Junella schreef
Wat leuk om te zien allemaal :)
Liess1: die is mooi aan de maat zeg :D
Careano: leuke fot hoor! Succes ermee!

Ik gebruik ook altijd een opstapje, ben zo stijf als een hark... :+
Jammer genoeg is ze nu even uit de running..
Ze heeft vast gelegen in haar box en blijft nu wat onregelmatig vanuit haar schouder |(
Ze moet eerst maar even behandeld worden door de osteopaat en dan gaan we weer los :D


Heb jij een foto van jouw Rubiquil topper :D Altijd leuk om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 13:54 



 
Profiel   

Leuke foto Careano! Ziet er relax uit zeg :D


Overigens stap ik ALTIJD met krukje op. Niet omdat ik zo stijf ben (kom er zo ook wel op), maar je zadel wordt er echt super scheef van. Plus dat het vast niet goed voor je paard is als je met 60kg aan 1 kant hangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 13:56 



 
Profiel   

@ Stephtj: heb ik wel, krijg het alleen niet op bokt...
Eén of andere manier gaat het altijd fout 8)7...
Alles uit mijn profiel is ook al verdwenen.

@ Rowo: heb je helemaal gelijk in, heb ook altijd al een opstapje gebruikt, veel beter voor ze!
Heb het opstapje alleen ook nodig omdat ik zo stijf ben, vroeger niet... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 14:39 



 
Profiel   

@ Junella, oei dat is bizar :D

@Rowo, ik kan ook zonder opstapje op mijn paard maar ik moest zo'n opstapje gebruiken van de msfc (master saddle fitting consultant ;) ) want ze zei ook dat je dan helemaal je zadel scheef trekt. En het is nog maar net een nieuw zadel van mij ;) Ik was gisteren begonnen met trainen terug omdat ik maand zonder zadel heb gezeten maar ik moet het alweer stil leggen jammer genoeg! |( Mijn paard had wratjes aan haar mond en de dierenarts heeft de grootste eruit gesneden voor naar het labo te doen, om zeker te weten welke wratten het zijn. Ze is er dus aan genaaid en heb dan gisteren een 20 minuten gereden met haar en toen zag ik dat haar lip wat gezwollen stond en bloedde :( Gelukkig zitten de draadjes nog op de goede plaats maar denk door de druk dat het dikker is geworden en wat beginnen bloeden. Dus nu moet ik even wachten met trainen tot haar mond genezen is. Gelukkig dat ze zo braaf is om te rijden hoor... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 16:14 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier in het topic. Ik kreeg meerdere pb's van mensen die hier in het topic zitten.
Dus ik dacht laat ik eens even een kijkje gaan nemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 16:28 



 
Profiel   

Astor schreef
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier in het topic. Ik kreeg meerdere pb's van mensen die hier in het topic zitten.
Dus ik dacht laat ik eens even een kijkje gaan nemen!


Super dat je hier bent :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 16:45 



 
Profiel   

Bij 1 van de beide merries stap ik regelmatig aan de rechterkant op. Die wil dat wel hebben :j Maar dat valt echt niet mee joh :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 16:57 



 
Profiel   

rowo schreef
Bij 1 van de beide merries stap ik regelmatig aan de rechterkant op. Die wil dat wel hebben :j Maar dat valt echt niet mee joh :=


Ja moet wel raar zijn om aan die kant op te stappen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 17:01 



 
Profiel   

Raar en verrekte moeilijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 17:03 



 
Profiel   

rowo schreef
Raar en verrekte moeilijk :o


Dat geloof ik wel :D Best dat onze Rubi's zo braaf zijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 17:04 



 
Profiel   

Mijn Rubi ga ik dat niet bij doen :n Daar kon ik voor een half jaar terug zo al amper opkomen. Net na het zadelmak maken was het erop stappen een hel.
Mijn Sheraton is zo'n schatje, die vind zoiets wel best.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 17:05 



 
Profiel   

rowo schreef
Mijn Rubi ga ik dat niet bij doen :n Daar kon ik voor een half jaar terug zo al amper opkomen. Net na het zadelmak maken was het erop stappen een hel.
Mijn Sheraton is zo'n schatje, die vind zoiets wel best.


Ah ok :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 17:06 



 
Profiel   

Hallo ik meld me ook even aan heb ook een leuke jaarling van Rubiquil ...dus helaas nog niet rijden.
Ze heeft een super karakter altijd attend niet flauw de baas in de kudde ze is heel verleidelijk draait je rond je vinger en wil altijd aandacht :+
Hier dus men vosje Jebe Van Het Keysersbos
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 22:08 



 
Profiel   

eike schreef
Hallo ik meld me ook even aan heb ook een leuke jaarling van Rubiquil ...dus helaas nog niet rijden.
Ze heeft een super karakter altijd attend niet flauw de baas in de kudde ze is heel verleidelijk draait je rond je vinger en wil altijd aandacht :+
Hier dus men vosje Jebe Van Het Keysersbos
[ img ]
[ img ]


Daar is de knappe Jebe :D Ze is echt zo mooi, wel al groot toch voor een jaarling te zijn? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 22:12 



 
Profiel   

volgens mij een normale maat ze staat tussen leeftijdsgenootjes en is niet groter dan de andere alleen heel fijn dus ik hoop dat ze massa genoeg krijgt maar dat zal de toekomst uitwijzen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 22:14 



 
Profiel   

eike schreef
volgens mij een normale maat ze staat tussen leeftijdsgenootjes en is niet groter dan de andere alleen heel fijn dus ik hoop dat ze massa genoeg krijgt maar dat zal de toekomst uitwijzen ;)


Ah ok, mijne Rubiquil was ook fijn hoor, toen ik haar kocht was ze ook fijn maar na 5 maanden is ze echt al veel veranderd, als je foto's wilt zien, zie je ze in mijn profiel of op mijn facebook hé :D Ze heeft ook al wat massa gekregen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-10 22:17 



 
Profiel   

Leuk Careano!
Eike: mooie Rubi die van jou, knap kopje!
Astor: ik heb even in je topic gekeken, maar die van jou heeft ook zo'n mooie halsvorm. Typisch Rubiquil hè :).

Opstapje gebruiken om op te stijgen is wel het beste voor paard en zadel. Ik vergeet het wel eens, vind het zo'n moeite soms om krukje van stal mee naar de rijbaan te slepen en dan staat dat ding in de rijbaan in de weg te staan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-10 12:43 



 
Profiel   

zal eens proberen wat foto's te plaatsen. Normaal gesproken stap ik ook met een krukje op hoor (ook beter voor mijn rug) Het meisje wat hem nu zadelmak maakt die is heel klein maar wil hem ook leren stil te staan als ze zonder kruk opstapt (je hebt niet altijd een kruk bij de hand bv op concours) en dan straks gaan we met het krukje oefenen. Het is wel grappig om te zien als ze opstapt,want omdat hij zo groot is zie je haar niet als ze er achter staat en ze stapt op..dan zie je ineens een meisje omhoog klimmen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-10 16:50 



 
Profiel   

Die van mij kent alleen opstappen met krukje :+ Zonder vind ze maar raar haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-10 16:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen