Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Armani (United x jazz)

 
Profiel   

nog geen veulen CH?

[ img ]

[ img ]

[ img ]

mijn buffel 15 dagen oud.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-10 21:01 



 
Profiel   

NEEEE |( nog steeds niets...mams ploft bijna maar die kleine (lees reus) zit er nog prima daar binnenin.
Ik heb nieuwe foto's in topic F.....in de afwerkingsfase(in KIP)

Owww Damn wat is ze KNAP!!!
En idd een enorme buffel.
Super intelligent kopke zit erop zeg.
Wat ga je ermee doen? Houden?


Laatst bijgewerkt door Crazyhorse77 op 13-06-10 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-10 19:51 



 
Profiel   

nee dat zit er helaas niet in, heb de laatste tijd wat pech gehad en net 2 nieuwe merries gekocht, dus zal een goed adres voor dr moeten zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-10 19:52 



 
Profiel   

Owww dat is altijd jammer inderdaad....maar ja je kan niet alles houden.
Een hengst gaat er bij mij ook weer uit maar die merrie waar ik nu al zooooo lang op wacht die gaat echt onder geen beding weg( maar ja dan moet er wel eerst een merrie uitkomen, met alles erop en eraan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-10 19:54 



 
Profiel   

ik duim voor je, je hebt ook een geweldige merrie!
waar ga je nu mee dekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-10 20:30 



 
Profiel   

FF-> dank voor je compliment! ben ook erg blij met haar!!

Ik zit hard te denken over Charmeur (alleen loopt die echt al over van dekkingen begreep ik van Joop) anderzijds heb ik ook wel interesse in Bon Bravour.
Heb jij anders nog een tipje;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-10 00:14 



 
Profiel   

EINDELIJK is hij dan geboren een mooie bruine hengst!!
Foto's staan in KS-ITP onder de titel van F... in de afwerkingsfase!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-10 12:53 



 
Profiel   

Hoe gaat het met alle Armani'tjes? Heeft hij trouwens veel gedekt afgelopen jaar? Hoor er hier in de buurt erg weinig van namelijk....de onze is gister trouwens voorlopig geselecteerd voor borculo...ze liep er gruwelijk goed over, alleen hoop ik stiekem dat ze dr toch niet pakken :+ wil dr houden!! haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-10 12:19 



 
Profiel   

Vandaag zijn er op de CK in de Wolden (Drenthe) twee Armani hengsten op kop geplaatst en uitgezonden naar de Nationale keuring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-10 18:57 



 
Profiel   

Zie dat het al lang geleden is sinds hier wat gepost is over Armani Nakomelingen. Heb zelf vorig jaar een leuke donkere Armani merrie gekocht Ze is deze maand 1 jaar oud geworden. Ben heel benieuwd naar updates en ervaringen van anderen met een Armani-nakomeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-12 09:45 



 
Profiel   

gisteren hier een nakomeling van Armani geboren, een merrieveulen, en ben dr verliefd op :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-12 19:12 



 
Profiel   

ogossie, wat een scheetje!!!! heeft ze al een naam? ben benieuwd hoe ze er over een paar dagen uit zal zien. wat een knapperdje zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-12 19:40 



 
Profiel   

ze heet Havanna :) ben zelf ook heel erg blijj met haar, ze is goed gelukt vind ik haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-12 19:44 



 
Profiel   

Snap ik, aan de foto's te zien ook best een veulen om trots op te zijn. benieuwd hoe ze zich ontwikkeld. Hoe doet mama het? Leuke naam ook trouwens. we verwachten ook nog een veulen dit jaar, en zijn er nog niet uit met de naam. altijd lastig. Heel veel succes in ieder geval met jullie knappe merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-12 07:25 



 
Profiel   

Ook ik weer een Armani (voor de 3e keer op rij!!)
Dit keer een prachtig MERRIEveulen, met de naam Her Highness (dit komt omdat madammeke op een landgoed geboren is)
Ze is geboren op 28 maart...en dus is ze inmiddels al een heel dametje!
Maar ik zag het topic weer eens voorbij komen en dacht hier moet ze wel even tussen staan hihi....geniet mee!

[ img ]
Hier was ze net geboren

[ img ]
Hier was ze twee daagjes jong

[ img ]
Twee weekjes

[ img ]
Samen met mamsie

[ img ]
Haar lekkere bekkie

[ img ]
En het koppie van mams...lijken ze op elkaar of niet....?

En wat denken jullie van deze dames....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-12 21:54 



 
Profiel   

Wouw, wat een super mooi veulen zeg! maar eerlijk gezegd is dit ook wel een beetje smokkelen...uit zo;n moeder kan ook alleen maar een prachtveulen komen. wat een prachtige merrie is mama. Wat heeft mama voor bloedlijnen? en hoe groot is mama? ben ook wel benieuwd hoe de eerdere armani's van deze merrie het doen. gefeliciteerd in ieder geval met jullie prachtige veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-12 07:58 



 
Profiel   

hier nog wat foto's van mijn armani jaarling inmiddels alweer.
[ img ]

[ img ]



hier als veulen bij mama:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-12 13:24 



 
Profiel   

zijn echt allemaal mooie nakomelingen!

Havanna is nu 6 weken oud, hier even een foto-update van haar:
front en beweging heeft Armani goed doorgegeven hierzo :D
moeder is een springefokte merrie van 09-07-2007, vermont x abantos.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-12 13:08 



 
Profiel   

Even een upje!

Zijn er meer mensen met een Armani nakomeling? En hoe gaat het inmiddels met de veulentjes uit dit topic?

Hier mijn knappe inmiddels al weer 8-jarige merrie Gina-W (Armani x Forum). Loopt Z dressuur, en heeft echt een topkarakter!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 12:46 



 
Profiel   

Nog een up :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 09:03 



 
Profiel   

Nog een beetje stil hier! Er zijn natuurlijk ook niet gek veel nakomelingen van Armani. Mooi dier Regenpier, ook zo’n mooie blonde?

Dit is mijn merrie Her Highness oftewel ‘Haartje’ voorlopig keur D-OC van Armani x San Remo x Glendale x Nepal. Ze is nu 7 jaar bij mij en ze is met recht de merrie van stal. Ben nog altijd trots dat ze hier is. Ze komt uit een bekende familie, o.a. halfzus van KWPN Grand Prix hengst Capri Sonne Jr.

Ze is wel zadelmak en doorgereden, maar zal helaas door een ernstig ongeluk nooit meer de sport in gaan. Daar heb ik veel verdriet van gehad, en heb ik nog wel. Ze heeft daarom een nieuw leven als moeder gekregen, tot nu toe 2 nakomelingen gehad en voor 2020 verwacht ze een veulen van Kilian (v. Sir Donnerhall). Voor 2020 heb ik ook al een bijzondere keuze in mijn hoofd :D

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Mosh op 15-12-19 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 14:08 



 
Profiel   

Crazyhorse77 schreef
Ook ik weer een Armani (voor de 3e keer op rij!!)
Dit keer een prachtig MERRIEveulen, met de naam Her Highness (dit komt omdat madammeke op een landgoed geboren is)
Ze is geboren op 28 maart...en dus is ze inmiddels al een heel dametje!
Maar ik zag het topic weer eens voorbij komen en dacht hier moet ze wel even tussen staan hihi....geniet mee!

[ Afbeelding ]
Hier was ze net geboren

[ Afbeelding ]
Hier was ze twee daagjes jong

[ Afbeelding ]
Twee weekjes

[ Afbeelding ]
Samen met mamsie

[ Afbeelding ]
Haar lekkere bekkie

[ Afbeelding ]
En het koppie van mams...lijken ze op elkaar of niet....?

En wat denken jullie van deze dames....


Zie nu dit bericht, ze was als veulen al een plaatje.. En ze heeft dus 2 volle broers van Armani.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 14:12 



 
Profiel   

Mosh schreef
Nog een beetje stil hier! Er zijn natuurlijk ook niet gek veel nakomelingen van Armani. Mooi dier Regenpier, ook zo’n mooie blonde?

Dit is mijn merrie Her Highness oftewel ‘Haartje’ voorlopig keur D-OC van Armani x San Remo x Glendale x Nepal. Ze is nu 7 jaar bij mij en ze is met recht de merrie van stal. Ben nog altijd trots dat ze hier is. Ze komt uit een bekende familie, o.a. halfzus van KWPN Grand Prix hengst Capri Sonne Jr.

Ze is wel zadelmak en doorgereden, maar zal helaas door een ernstig ongeluk nooit meer de sport in gaan. Daar heb ik veel verdriet van gehad, en heb ik nog wel. Ze heeft daarom een nieuw leven als moeder gekregen, tot nu toe 2 nakomelingen gehad en voor 2020 verwacht ze een veulen van Kilian (v. Sir Donnerhall). Voor 2020 heb ik ook al een bijzondere keuze in mijn hoofd :D

[ [url=m/yEPAXA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EHTuk8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw wat een mooie merrie! Zonde dat ze de sport niet meer in kan. Wat is je keuze voor 2020?
En inderdaad, de mijne is ook een blonde <3 Als 4 jarige had ze alleen wel een lichtere staart en iets lichtere manen, nu is het allemaal wat donkerder geworden (jammer, maarja haha).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 16:06 



 
Profiel   

Bedankt! Die van mij lijkt ook iets donkerder nu. Of ze moet gewoon nodig gewassen worden :D Ik heb de zwarte legende in gedachten.. Haar dochter van Toto Jr. is ook best goed gelukt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 13:25 



 
Profiel   

Wat leuk allemaal deze armani's bij elkaar. Ik heb ook een 10 jarige ruin van armani. Na de corona ga ik lekker met hem op wedstrijden starten
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 17:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen