Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 45 [ 1119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

I.P.S. Bon Bravour

 

Vind ik leuk
Lijkt op mijne
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 16:01 



 
Profiel   

Heel tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 16:01 



 
Profiel   

Erg leuk dier! Ik word elke dag weer verliefd op haar karakter. Wat een ongecompliceerd paard. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-17 12:57 



 
Profiel   

Groeien jullie BB ook zo lang door?
Die van mij wordt in de zomer 5 jaar - ze is wel nog maar sinds begin maart echt onder het zadel aangereden - en heeft soms echt moeite om haar evenwicht te vinden. Ze is volgens mij nog een flink stuk de hoogte aan het ingaan en heeft blijkbaar veel kracht en energie nodig daarvoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 07:50 



 
Profiel   

Ja klopt die van mij groeit ook nog steeds. Ik merk ook aan haar lijf dat ze moeilijk dik te houden is en enorm veel eet. Ik denk dat dat ook te maken heeft met het groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 08:39 



 
Profiel   

Zij is ook moeilijk dik te krijgen/houden. Hopelijk doet het mooie groene gras haar in de weide deugd. Verder blinkt ze mooi en zit ze goed in haar vel. (En drijft de smid tot wanhoop omdat ze door haar fratsen in de wei regelmatig een ijzer kwijt is...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 09:46 



 
Profiel   

Ja, die van mij is in de afgelopen 4/5 maand 5 cm gegroeid. Moeite nog met wat balans en soms wat slap, maar dat is natuurlijk logisch als je nog groeit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 19:28 



 
Profiel   

Ja die van mij heeft wel veel balans van zichzelf dat verbaast me wel weer. We gaan eind mei L1 starten.

Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaald voer/supplement die die jonge paarden wat mooier rond houd?

Die van mij krijg nu gwn brok van stal dat is de draversbrok van Havens. Daarnaast nog de perfomix en de struco senior van cavalor. Met een beetje zeewier. Ik hoor veel goede verhalen over de omega mic van subli?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 22:34 



 
Profiel   

Mijne heeft ook heel veel balans.

Ik gebruik vaak bietenpulp met spul, seniores priores van de sublieme. Worden ze voller maar niet vlugger van en kan je ook niet teveel van voeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 22:47 



 
Profiel   

Die van mij krijgt onbeperkt ruwvoer en optiterm (brok van Lavor), hij eet niet graag meuslis etc, op deze brok doet hij het erg goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 08:04 



 
Profiel   

Die van mij keijgt idd ook onbeperkt hooi uit slowfeeders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 09:29 



 

Mijn merrie was 1.68 met stamboekopname
Hoeft van mij niet veel meer bij.
Ze wordt dik van de lucht net als haar moeder en oma. Enige wat ik niet in haar herken van de merrielijn is dat ze soms een beetje lomp is. En wat rillerig met dekens opdoen of nieuwe dingen. Ze krijgt nu eerst een veulen maar als ze daarna voor zadelmak maken weggaat steek ik er eerst zelf wat tijd in anders kon dat nog wel eens een hele kluif worden, gek genoeg is ze verder echt hondsbrutaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 09:37 



 
Profiel   

Die van mij mocht weer voor de camera van de week :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 10:41 



 
Profiel   

Mooi!!!!!!!,

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 11:31 



 
Profiel   

Wat een knappe bbtjes allemaal!! Leuk om te zien!

Hier gaat onze bb ook steeds beter. Van de winter veel stil gestaan vanwege het weer, maar ook vanwege een ongelukje, waarbij ze haar achterbenen open haalde.. gelukkig is dat allemaal voorspoedig genezen. Inmiddels weer fanatiek aan het rijden en wauw, ze wordt heet, fanatiek een gaaf! Gisteren ook voor het eerst een rondje buiten gedaan en dankzij haar brutale karakter gaat ze uiteindelijk overal langs (zelfs enge schapen die door het hek heen proberen te beuken). Ik hou van dit brutale monster!

Om nog even het brave karakter te omschrijven: tijdens een training werd iets wat moeilijker wat zich een tijd lang uitte in achteruit lopen. Tot er een houten krukje stond.. daar liep ze dwars overheen, krukje kapot en madam schrikt uiteraard tijdens het kapot maken, maar loopt vervolgens gewoon weer braaf door:p mijn andere paard zou er echt compleet van uit haar dak gaan. Maar bbtje niet hoor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 13:26 



 
Profiel   

Leuk om al jullie verhalen van de BBtjes te lezen.
Ik heb sinds 2 weken een Bon Bravour x Ferro staan. Vandaag 6 jaar geworden.
Ook erg nuchter. Nog wel een beetje een uit de kluiten gewassen puppy in zijn doen en laten maar wat een grote vriendelijke reus (ca 1.75m).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 15:37 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie BB'tjes?

Die van mij heb ik afgelopen weekend bij ons op stal 2 dagen in het L1 gestart. Ze deed het harstikke braaf ookal was ze doodsbang.

Ik heb er maar een beetje opgezeten en rond gestuurd nog niet veel aan gereden. Maar toch 4 winstpuntjes gelopen in 2 dagen. Dus harstikke trots!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 22:40 



 
Profiel   

Daar mag je zeker trots op zijn!
Die van mij is nu 3 maanden echt onder het zadel en doet hard haar best. Ze is zo braaf. Ik heb nog nooit een paard gehad dat zo dapper is. Zelfs bij 6 overvliegende F16's (meerdere keren) bleef ze gewoon fijn doorlopen zonder haar oren te bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 07:30 



 
Profiel   

Snissje wat een beauty !! Fijn dat jullie zo goed gescoord hebben !

Heerlijk dat de BB 'allemaal' zo lekker nuchter zijn.

Ik heb van de week veulenfoto's van de BB gekregen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-17 13:51 



 
Profiel   

Leuk om te zien hoe het met de andere BB's gaat. T zijn volgens mij stuk voor stuk fijne dieren.

Mijn BB merrie is denk ik het liefste paard ter wereld :+ . Wat een fijn karakter heeft dat dier toch. Iedereen die haar kent is dol op haar en dat is wederzijds want zij is ook dol op iedereen <3 . Ze is nog niet onder het zadel, want we hebben haar vorig jaar laten dekken.

En dit is het resultaat :D .

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 09:11 



 

Gefeliciteerd leuk
Merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 10:05 



 
Profiel   

Nee, hengstje. Was ook de wens, want ik heb geen ambitie om met een merrie verder te fokken. Dit was een eenmalig uitstapje met een ponyhengst (Don Cremello).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 10:16 



 
Profiel   

Mooi! Ik ben benieuwd naar latere foto's. Welke kleur heeft hij?

Mijn BB is ook zo een knuffel. Als ze in huis kon/mocht lag ze volgens mij gewoon mee bij op de bank. Lekker gezellig erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 10:41 



 

LDRD schreef
Nee, hengstje. Was ook de wens, want ik heb geen ambitie om met een merrie verder te fokken. Dit was een eenmalig uitstapje met een ponyhengst (Don Cremello).


Bij NRPS is zo'n leuke wel welkom toch

Hij is luxe hoor!
Wat ga je nu met de merrie doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 11:31 



 
Profiel   

Tsja, geen idee eigenlijk. Wordt dit jaar niet gedekt in ieder geval. We hebben alleen op dit moment te veel paarden. Er is nog een veulen op komst. Daarna gaan we eens kijken hoe we verder gaan. Vermoedelijk gaan we wel wat verkopen, maar welke dat gaan worden? Eerst maar eens een gezond 3e veulen :D .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 12:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 45 [ 1119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen