Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 45 [ 1119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

I.P.S. Bon Bravour

 
Profiel   

Zei ik lief? Voor ons dan hè.... :+

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 12:03 



 
Profiel   

Wauw wat een leuk veulen!!!

Mij BB is ook zo'n knuffelkont maar heeft ook nog een eigenwijze kant in zijn karakter. Bij vorige baas een beetje te veel zijn zin gekregen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 16:07 



 
Profiel   

Pfoooe wat een knap veulen <3 Dat verhaal van het karakter komt mij zeker bekend voor. Ik heb nog nooit zo'n nuchter maar zo werkwillig paard meegemaakt. Wat een top karakter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 07:02 



 
Profiel   

Een paar actiefoto's van mijn BB-tje.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 13:06 



 

Stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 13:31 



 
Profiel   

Heeel knap!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 08:59 



 
Profiel   

Mijn uber knappe BB'tje gaat helaas opzoek naar een nieuw baasje :(
Ik heb momenteel 2 paarden en met werk en komende studie is dat gwn teveel. Mijn andere merrie start ik nu ZZ-Z en dat gaat zo goed dat ik dat nu niet op wil geven omdat ik het idee heb dat er nog meer in zit.

Dus daarom deze keuze. Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik elke dag enorm genoten heb van dit paard. En dat ik haar zeker ga missen..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 08:45 



 

Mooi paard vind je vast een goede plek voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 09:02 



 

[ img ]

Mijn 4 jarige BB
Loopt nu nog knap veulen bij. Ze is inmiddels 1.70
Gaat deze winter voor het eerst aan het werk
Houden of verkopen weet ik nog niet
Eerste veulen is hengst dus mss nog een veulen voor ze sport ingaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 09:03 



 
Profiel   

Zag haar al voorbij komen Snissje, knap paard hoor.

En die van jou ziet er ook goed uit hoor Janne. Stevige tante :D .

Die van mij loopt nu nog met een veulen aan de voet. Over een maand of 2 gaat het veulen eraf en dan
gaan we haar zadelmak maken, wat doorrijden, keertje starten misschien en dan wordt ze verkocht. Ze is helaas klein gebleven, valt in de E maat. Maar het is wel klein maar fijn in ieder geval, alleen al van het karakter van dit paard gaat iemand later heel gelukkig worden dat weet ik zeker. Zal zeker een traantje weg pinken als ze te zijner tijd gaat vertrekken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 11:14 



 
Profiel   

Bij die van jou zit ook havidoff achter toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 16:19 



 

Leuk veulen ldrd
Ze toont niet klein zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 16:21 



 
Profiel   

Ze komt inderdaad ook uit een Havidoff merrie. Ze toont inderdaad groter, de smid wilde onlangs
niet geloven dat ze in de E maat zit. Maar ze is officieel gemeten, dus daar kan geen misverstand over zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 20:59 



 

In Engeland zijn ze volgens mij wel fan van die maat als rijpaard
Als ze een beetje springen kan is het wellicht een leuke allrounder

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 08:52 



 
Profiel   

Bon Bravour x Havidoff geeft duidelijk mooie paarden!
Jammer dat je moet verkopen Snisje. Als ik op zoek was, zou ik het wel weten. De stallen staan hier vol en ik denk dat een extra paard niet in goede aarde zou vallen bij mijn wederhelft...

Voor een E-maat is een allround opleiding inderdaad wel een goed idee! Veel mensen zijn op zoek naar een allround, braaf, gezond, met de juiste looks en niet te groot paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 09:32 



 
Profiel   

Wat een knapperd Snissje. Jammer dat je haar weg doet.

Knappe BB'tjes allemaal hoor!

Mijn BB gaat ook goed. Al zoveel braver geworden. Echt een leuk paard. Plan is om van de winter te gaan starten. Eerst ontdekken hoe hij zich op andere locaties gedraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 22:46 



 
Profiel   

Zaterdag zijn we met onze BB voor het eerst op verplaatsing gaan rijden. Ze was super flink! Alleen op de trailer blijven (deurtje dichtdoen) vond ze maar niets, maar de rit zelf was ze eigenlijk rustig. Ik heb in 3 verschillende pistes gereden en het was op enkele kleine schrikjes na allemaal best snel goed voor haar.

Het is alleen erg moeilijk om haar mooi vol te houden. Het is geen grote eter en ze vindt andere dingen dan ook veel interessanter dan haar eten... Ik wil er graag wat extra vetjes op, maar zal geduld moeten hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 14:43 



 

Kan ik je niet mee helpen
Mijne is eerder te vet, altijd al, familie trekje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 16:32 



 
Profiel   

Leuk Donnatella !! Mijn BB is ook snel wat slank. Moet ook altijd flink voeren.

Ik ben zaterdag ook op pad gegaan voor een onderlinge wedstrijd. Mooie winstpunten in L1 gereden. Ik ga een startkaart voor hem aanvragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 18:40 



 
Profiel   

We hebben nu eens enkele dagen Linamix bijgevoerd (geperste lijnzaadbrokjes met een heel hoge vetwaarde) en ze was gisteren en eergisteren bijna niet te rijden. Zo heet en zo gestresst (maar bewegen dat ze met stukken deed!)... Dat heeft ook geen zin, zo verbrandt ze meer calorieën dat ze opneemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 06:49 



 

Cavalor pianissimo eens proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 07:57 



 
Profiel   

Die van mij is ook moeilijk dik te houden. De pavo 18 plus doet wonderen! Hier worden ze heel erg mooi van! Ennn je kan het zowel droog als muesli voeren en nat dan word het een lekkere slobber! Heel fijn voer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 21:00 



 
Profiel   

Die van mij is nog niet verkocht. Ik denk dat ik haar wat langer aan hou. Ik ben zo gek op haar en het is zo’n fijn paard! Ik ben echt verliefd op haar <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 22:07 



 
Profiel   

Wow Snissje, wat een fraai dier. En prachtige foto's ook.
De BB tjes zijn allemaal stuk voor stuk hele fijne dieren volgens mij.

Onze BB staat helaas ook wel te koop vanwege plaatsgebrek. Hebben plotseling onverwacht
een kneusje naar huis moeten halen en daar moet dus deze geweldige merrie nu voor wijken.
Beetje zuur, maar is niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 08:31 



 
Profiel   

Ja ik zag haar staan op fb ook een hele leuke merrie! Weet iemand hoe het met BB is?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 45 [ 1119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen