Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 109 van de 114 [ 2850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 114  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van charmeur

 
Profiel   

Mooi dier Veldstok, ik zie er echt trekken in van de mijne. Hoog tijd om eens wat foto's te maken en hier neer te zetten.
En nee, Hebbes ken ik niet, maar wel een geweldige naam.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-16 15:45 



 
Profiel   

Prachtig paard veldstok!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-16 19:19 



 
Profiel   

Suuuuperknap paard Veldstok!! Echt een eyecatcher!! Is hij flink?

Steflyn :') Hebbes. Ferme naam!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 21:39 



 
Profiel   

Theake schreef
Suuuuperknap paard Veldstok!! Echt een eyecatcher!! Is hij flink?

Steflyn :') Hebbes. Ferme naam!!


Geniaal hé :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-16 13:38 



 
Profiel   

La Chique - Charmeur x Gribaldi
<3 <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 09:04 



 
Profiel   

Zooooo een knappie!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-16 13:29 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Gisteren weer even bij mijn 2 jarige Jeremy geweest. Hij begint gelukkig wat maat te krijgen, hij meet nu 1,65cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-16 19:35 



 
Profiel   

Wat een snoepje Vulina!
En wat fijn dat die van jou zo in de lucht begint te schieten Mickael :)

Ik heb mijn merrie gisteren weer opgehaald uit de Universiteitskliniek in Utrecht. Ze konden de juiste kies niet vinden, dus ze is daar door de CT-scan gegaan en blijven staan voor de kiesextractie. Schrikbarend hoe snel ze mager en spierloos is geworden....

Hierbij een foto van daar vorige week.
[ img ]

Haar been is ook mooi ingepakt. Helaas drie weken geleden opgelopen tijdens het buiten staan. Gehecht, maar open gebarsten en daarna ontstond er wild vlees. In Utrecht weer afgevlakt en nu lijken zowel haar hoofd als been langzamerhand de goede kant op te gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-16 12:45 



 
Profiel   

Jakkes wat een pech. Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-16 12:48 



 
Profiel   

Wat leuk een topic met nakomelingen van Charmeur!

Sinds eind maart dit jaar ben ik ook in het bezit van een Charmeur.

Het is een 5 jarige Charmeur x Sandreo x Jazz

Galaxy 1.68m

Het is een heel fijn werkwillig paard, wel wat scherp en sensibel. (maar dat vind ik juist fijn).

Hier wat foto's

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-16 09:03 



 
Profiel   

Dat is een knappe!!!

Dat scherpe en sesibele herken ik goed, heeft die van mij ook. Voordeel is dat hij nooit afhaakt en zich altijd in blijft zetten!

Hoop dat je ontzettend veel plezier van hem gaat hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-16 09:12 



 
Profiel   

Klopt inderdaad.
Ik zie het als een als een voordeel, daar waar het straks lastig en moeilijker zal gaan worden blijven ze altijd naar voren denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-16 09:45 



 
Profiel   

Oh wauw manueeltje84, wat een knap paard!
Mijne is niet scherp/sensibel, ook niet doods, wil wel altijd meewerken, superfijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-16 09:55 



 
Profiel   

Mijn charmeurtje staat nu ook te koop
Voor info graag bellen/mailen en pb en met stal Maarse (zie fb)
Charmeur x Rhodium x Cassis

5 jarige stermerrie
https://m.facebook.com/johnenangeline.m ... _ref=story

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-16 16:26 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Jeremy 2 jaar en 3 maanden Charmeur x Ulft x Purioso
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-16 23:10 



 
Profiel   

Wat leuk dit topic.

Sinds 2 maanden ook in bezit van een groene vier jarige ruin van Charmeur x Tuschinski, ongeveer 1.72!

Da heeft hem niet kunnen keuren met de buigproeven (was bang dat hij niet heel bleef)

Erg fijn dier tot dus ver en we gaan zien wat de toekomst ons gaat brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 21:06 



 
Profiel   

Leuk dat je erbij komt Thorn.
Het is hier een beetje rustig, maar dat kan zo weer veranderen.

Onze oudste Charmeur begint fijn te lopen, ze is nu vijf en eindelijk hebben we haar goed op de rit.
Ze is heel gevoelig en zodra er iets in zadel, bit of lijf niet goed is laat ze dat duidelijk merken.
Omdat ze best groot is hebben we haar alle tijd gegeven om baby te zijn en eerst uit te groeien.
Ze heeft net weer een paar weken niks gedaan en de vakantie heeft haar goed gedaan.
Ik hoop dat we haar binnenkort eens mee kunnen gaan nemen en een BB proefje laten lopen.
Super handig dat je die mag starten zonder startkaart.
Dan kun je toch eens kijken hoe ze zich gedragen op wedstrijd. Als dat goed gaat gaan we dit najaar of volgend jaar beginnen met starten.

Jongleur wordt komende februari twee en is al zoveel paard dat ik hem in oktober al een beetje ga longeren in de roundpen. En dan een of twee keer per week, gewoon heel op het gemakje. Ik hoop dat er dan in december in de vakantie iemand op kan zitten. Als dat lukt werken we hem rustig door zodat hij stap draf en galop kan onder de ruiter en dan zet ik hem op het internet te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-16 10:59 



 
Profiel   

Jammer dat het zo rustig hier is en hoop id dat er snel verandering inkomt.

Htje heeft gisteren voor het eerst een persoon op z'n rug gehad, hij was erg braaf geen stap verkeerd gezet. Vanavond maar eens op de volte proberen en een drafje.

Er komen echt verschrikkelijk mooie dieren voorbij zeg. Is maar goed dat ik een foto's kan plaatsen (niet handig in) want hij is echt nog niet zo ver, erg slap en schraal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-16 11:10 



 
Profiel   

Beetje laat misschien, maar wellicht krijgen we zo weer wat meer leven in dit topic! *\o/*

Op 30 april bij de HBC stal in Boyl heeft onze 4 jarige Charmeur deelgenomen aan de selectie voor het Open Noord Nederlands Kampioenschap voor vrij bewegen. Tijdens deze selectie is ze tweede geworden! Dus ze ging door naar de finale een week later in Tolbert. Tijdens deze finale is ze vierde geworden!

http://onnk.nl/wp-content/uploads/2016/ ... aarden.pdf

Hier nog wat foto's, voor de liefhebbers kan ik ook even wat filmpjes uploaden.

[ img ]

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-16 10:23 



 
Profiel   

Wat een knap paard! Gefeliciteerd!

Ons Charmeurtje groeit als kool :)

[ img ]

Ze heeft van haar zelf een hele mooie houding, met een lekkere dikke nek. Super lief ook nog eens, dus blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-16 12:21 



 
Profiel   

Welkom Thorn!

Figaros,wat een super resultaat! Gefeliciteerd!

Vulina, wat gaat dat snel zeg!

Mijn merrie is na veel overleggen eerder uit de kliniek gehaald en vlak daarna verplaatst naar een rustige omgeving met veel ruimte en de mogelijkheid om lichamelijk en geestelijk goed te herstellen. Haar been hebben we eerst gelaten voor wat het was, aangezien stalrust geen optie meer was.
Ze staat nu bijna 3 maanden op haar nieuwe plekje en is ontzettend aangesterkt. 1 september gaat ze dan ook eindelijk weg om zadelmak gemaakt te worden :)

Figaros gefeliciteerd!! Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-16 21:29 



 
Profiel   

Is het wild vlees weg gebleven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-16 21:42 



 
Profiel   

Het was alweer terug gekomen toen ze nog in het verband en op stalrust stond. In de eerste dagen op haar nieuwe plekje was ze echter zo hysterisch dat ze dwars door de waterbakken is gaan rennen. Daarbij heeft ze bijna al het uitpuilende vlees van haar been geschraapt. Achteraf dus een geluk bij een ongeluk, want er zit nu nog maar een klein plekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-16 08:48 



 
Profiel   

Nog steeds een rustig topic.

Hier thuis ook wat rust gehad vooral met de hitte.

Vorig weekend weer begonnen met longeren en dit weekend er weer iemand op.

Hij pakt het fijn op. Nog een paar keer ga ik vanuit en dan stap ik zelf op.

https://www.facebook.com/trustandbalance/?fref=ts

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 21:37 



 
Profiel   

Hoi ik meld me hier ook even!
Ik heb sinds drie maanden een 3 jarige Charmeur x Vainguer op stal staan. Een ruin van 1.64m. Super braaf diertje, heeft nog geen stap verkeerd gezet.

Ik ben erg benieuwd naar de karakters van jullie Charmeurs en hoe deze het allemaal doen.

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-16 10:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 109 van de 114 [ 2850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 114  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen