Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 79 [ 1968 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen Indoctro!!

 
Profiel   

Aah heel veel sterkte
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 11:27 



 
Profiel   

Sterkte met het verlies Evita, Bin heeft een mooie tijd bij je gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 18:25 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies, vreselijk om je maatje te moeten missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 11:40 



 

Heel veel sterkte met het verlies! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 16:22 



 
Profiel   

Hoe gaat het met alle indoctrootjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 13:19 



 
Profiel   

Wel goed, mijn dame haar hoeven groeien weer netjes aan, ik weet nu in elk geval wel dat ze voor gewoon een ijzertje eronder moet, dat scheuren ed gewoon voorkomen, dan hebben schimmels dus ook geen kans meer om zich daar te nestelen.

Ik heb een tijdje al niet gereden vanwege het weer, maar het lijkt weer beter te worden. Zou laatst, maar ik denk dat de storm onze baklampen hebben gemold. Ze deden het niet en als ik eerst de kids op bed doe is het half 8 en dan red ik het voor het donker niet meer om te rijden.

Maar mijn vader zou er binnenkort even naar kijken, die fixt alles dus komt vast goed. Het weekend kan ik in de ochtend of middag vaak wel rijden.

Ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 09:02 



 
Profiel   

Met mijn Indoctro gaat het prima, ik heb zelf alleen even in de lappenmand gelegen.
Een griepje werd een bronchitis en daar was ik goed ziek van.
Inmiddels ben ik weer op de been, maar ik hoest nog als een oude man.

Net toen ik in het dieptepunt zat moest Twister gevaccineerd worden, die heeft hij toen gemist. Vandaag hebben we weer de basisentig gehaald en over 4 weken de volgende, dan kunnen we precies weer volgens plan 28 april op (Working Equitation) wedstrijd.

Pas geleden heb ik nog een paar fraaie foto’s van Twister gekregen via een Bokt fine-art fotomeeting, [FM] [P][M] Fine art fotografie - Hargen aan Zee
daar ben ik heel blij mee:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 15:45 



 
Profiel   

ik zit tegenwoordig ook op het paard van mn vriend, die tevens door een springruiter uitgebracht wordt, omdat hij jonge paarden zadelmak maakt en corrigeert.

zij is een falaise de muze nakomeling. *\o/* *\o/* <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 20:37 



 
Profiel   

Myca schreef
Net toen ik in het dieptepunt zat moest Twister gevaccineerd worden, die heeft hij toen gemist. Vandaag hebben we weer de basisentig gehaald en over 4 weken de volgende, dan kunnen we precies weer volgens plan 28 april op (Working Equitation) wedstrijd.


En de volgende keer vaag je de da om even de datum aan te passen.. O:) Scheelt weer wat :$

Mooie foto's ! zwart/wit is ook erg mooi!

Leuk Ketaki, Fijn dat je gewoon lekker kan rijden, je was toch laatst weer wat aan de gang met Universal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 11:35 



 
Profiel   

Jazeker rijd il universal nog steeds in de manegelessen.
Maar nu dus ook op mn vriend zn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 14:51 



 
Profiel   

Alexx schreef
Mijn Indoctro X Alme X Amor (10 jaar) 1.63M. Ze heeft echt een heel leuk karakter trouwens. Vaak hoor ik dat Indoctro rotkarakters zou doorfokken, maar daar hebben wij geen last van gelukkig!
http://i1002.photobucket.com/albums/af1 ... C_0413.jpg


Ik heb deze dame net na 6 jaar teruggekocht *\o/*

[ img ]

[ img ]

Ze is 6 jaar fokmerrie geweest, ben nu een maand bezig en begint een beetje uit haar vacht te komen en wat bespiering te krijgen(de eerste foto is van vroeger). Het is echt fantastisch om haar terug te hebben, en gister heb ik op het VDL even met onze oude held staan kroelen; Indoctro! Hij staat er nog prachtig bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 21:17 



 
Profiel   

Wat leuk om te horen Alexx.
Gefeliciteerd met je nieuwe oude paard!
Leuk beestje (lijkt wel op die van mij, zit ook Alme Z achter)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 06:22 



 
Profiel   

Alexx schreef
Alexx schreef
Mijn Indoctro X Alme X Amor (10 jaar) 1.63M. Ze heeft echt een heel leuk karakter trouwens. Vaak hoor ik dat Indoctro rotkarakters zou doorfokken, maar daar hebben wij geen last van gelukkig!
http://i1002.photobucket.com/albums/af1 ... C_0413.jpg


Ik heb deze dame net na 6 jaar teruggekocht *\o/*



Ze is 6 jaar fokmerrie geweest, ben nu een maand bezig en begint een beetje uit haar vacht te komen en wat bespiering te krijgen(de eerste foto is van vroeger). Het is echt fantastisch om haar terug te hebben, en gister heb ik op het VDL even met onze oude held staan kroelen; Indoctro! Hij staat er nog prachtig bij!


Wauw wat een lekker ding <3

Heb die van mij nu een paar maandjes niet gereden vanwege onzekerheid / geen energie vanuit mijn kant. Hij wordt lekker door stal door getraind. Nu zelf er weer 2x opgezeten en gestapt en dat ging super goed <3 Hij begint met de trainingen alleen nu wat meer tegen de hand te komen en durft steeds meer er tegen in te gaan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:29 



 
Profiel   

Myca schreef
Wat leuk om te horen Alexx.
Gefeliciteerd met je nieuwe oude paard!
Leuk beestje (lijkt wel op die van mij, zit ook Alme Z achter)

Ja! Dat zei je eerder ook al, lijkt inderdaad! Is hij groot?

Ik wil misschien Phaetje nog een keertje proberen drachtig te krijgen, ze is een probleemmerrie dus mijn kansen zijn niet mega, maar lijkt me wel echt heel erg leuk en het proberen wellicht waard. Hebben jullie met jullie merries gefokt?

@Roossie: dank je, ik ben dolblij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 19:23 



 
Profiel   

@Alex Twister is 1,64m, niet groot, wel fors en toch ook bloederig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 19:41 



 
Profiel   

ah, Phaetje is rond de 1.60, dus nog iets kleiner, voor mij fijn want ben ook niet zo groot:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 20:49 



 
Profiel   

Alexx schreef
Alexx schreef
Mijn Indoctro X Alme X Amor (10 jaar) 1.63M. Ze heeft echt een heel leuk karakter trouwens. Vaak hoor ik dat Indoctro rotkarakters zou doorfokken, maar daar hebben wij geen last van gelukkig!
http://i1002.photobucket.com/albums/af1 ... C_0413.jpg


Ik heb deze dame net na 6 jaar teruggekocht *\o/*

[ [url=m/X6EliT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HX9H5E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze is 6 jaar fokmerrie geweest, ben nu een maand bezig en begint een beetje uit haar vacht te komen en wat bespiering te krijgen(de eerste foto is van vroeger). Het is echt fantastisch om haar terug te hebben, en gister heb ik op het VDL even met onze oude held staan kroelen; Indoctro! Hij staat er nog prachtig bij!



oooh wauw, wat ziet ze er goed uit zeg.

fijn dat je haar terug hebt. :j :j :j :j :j *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 19:00 



 
Profiel   

Wat leuk dat je haar terug hebt! Mooi beestje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 79 [ 1968 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen