nakomelingen Indoctro!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:58

@Ketaki nieuwe laarzen zijn altijd een pretje ;) En wat vervelend dat hij weer (nog steeds?) kreupel is!
@Elan_GV beterschap! Inmiddels al wat beter met je been? :)
@Myca fijn dat met Twister alles goed gaat!
@Marijkeeee jij bent lekker bezig met je paarden! Fijn dat ze het allemaal zo goed doen zeg! :D
@Evita_3 wat een prachtig veulen zeg!!

Vandaag is mijn [naam] alweer 5 jaar bij mij! :D
[ITP] 5-jarig jubileum, op naar de volgende!

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 16:06

Leuke foto's van jullie jublieum :)

@Evita: veulen is goed gelukt!

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:21

Haha, die slingers, geweldig Dreamer!
Zou ook nog wel eens een veulentje willen, vond het toch altijd wel erg leuk.

Wat een leukerd zeg dat veulentje, mooi kleurtje ook!

Mijn been is inmiddels na 6 weken gips er nu een weekje uit. Kon eigenlijk de laatste 4 weken wel goed lopen enzo dus was niet zo lastig, nu wel weer even wennen en mijn voet is nog best wel een beetje dik, moet wat tijd hebben.

Heb wel weer zin om te gaan rijden en gewoon lekker met de paarden bezig, hoop volgend jaar weer op zo'n lange zomer, helaas is het nu dan wel omgeslagen.

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:38

Phoe, ik zou ook het geduld niet hebben haha :=
Nog moeite met lopen nu het het gips uit is of voelt het wel weer vertrouwd? :)

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:30

Ik heb eigenlijk het geduld ook niet, maar mijn pees is natuurlijk een 'nieuwe' die is uit mijn onderbeen in mijn enkel gezet, (idd wauw ze kunnen wat tegenwoordig) die moet nog oprekken. Ik kan mijn laars ook nog niet aankrijgen omdat ik mijn voet niet kan strekken.. ik heb 2 paar schoenen die me passen.
Ook mijn tenen optrekken lukt nog niet omdat het bovenop de voet nog behoorlijk dik is.
Ga ervanuit dat het wel goed komt, zei gister nog tegen mijn vriend, ik ben nooit weer door mijn enkel gegaan. Ik ging dus per dag 3 á 4x door mijn enkel, auwtsj. Mijn pezen waren kapot en te uitgerekt om mijn enkel op zijn plek te houden..

Het is wel fijn om gewoon nu mijn oudje, de Indoctro uit stal te trekken en gewoon even te borstelen en te weten dat ik er wel weer op kan. Heeft niet met geduld te maken, als je enkel niet werkt, dan houd het allemaal op. Dus geduld is het niet het was noodzaak, op een gegeven moment rekken je spieren om je enkel ook zo uit, dan zou hij er als een slap vodje aan mijn voet hangen.
Ik hou dus vast aan, straks kan het weer

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:01

Leuke verjaardags foto’s Dreamer!

Wat hebben ze in het ziekenhuis tegen je gezegd Elan_GV?
Hoeveel tijd denken ze dat je nodig hebt om te revalideren?

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:55

Ik moet eerst over 3 weken terugkomen, als het goed is zou de zwelling dan gezakt zijn, daarna zeker 3 maanden nog voordat het weer bijna normaal is. Ben voor de zomer weer de 'oude' Wat dat aangaat, deze tijd wel het mooiste, jammer alleen dat je wel moeite hebt met voeren enzo. En mijn conditie is flut, zat te denken om me aan te melden bij de sportschool, conditie en misschien op de loopband, mijn enkels en spieren weer stevig te maken en misschien wat kilo's die ik toch echt door 'stilzitten' ben aangekomen.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:50

uni ( afgekort) heeft nu een nieuw zadel gekregen.

ze dachten dat hij door het zadel steeds kreupel werd.

liep hier al veel langer over te klagen, oude zadel is een kieffer, maar vond het knetterhard zitten, en nu heeft hij een kunststof thorowgood zadel.

ik moet echt even omschakelen, want ik heb nog nooit met zo'n zadel gereden.

hij is nog niet helemaal goed, maar merk wel dat hij hier fijner mee loopt dan het oude zadel. :j :j :j *\o/* *\o/* *\o/*

overigens was ik gisteravond dan ook de gelukkige die universal met het nieuwe zadel mocht rijden, en uitproberen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

merkte gelijk dat ik rechtop zat, andere zat ik meer als een zoutzak erop, voor mn gevoel. dus ben heel blij dat ze dit hebben gedaan. <3 <3 <3 :) :) :)

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:22

Nou, gelukkig maar, een goed zadel kan heel veel verschil maken. Ik ben geen fan van Kieffer, vind ze ook erg hard zitten.
Ik heb een heerlijke van Kentau op Riri, zit heerlijk en een Rosner, die past hier goed op de friezen. Daar zit ik ook graag op, zit als een huis op, past precies bij mijn figuur.

Heb ook weer zin om straks te beginnen. Als ik mijn outdoorlaarzen aan kan krijgen, dan maar wat beginnen met longeren. De hoefsmid moet alleen eerst nog even langs komen, ze heeft niet hele lange hoeven, maar kan wel even stukje af.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:25

:o :o :j :j ja ben heel blij dat er een ander zadel voor hem gekomen is. ik merk gelijk dat ik veel beter zit.

eindelijk begint het zn vruchten af te werpen, dat ik zo loop te klagen dat het niet goed zat.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:37

Elan_GV schreef:
Nou, gelukkig maar, een goed zadel kan heel veel verschil maken. Ik ben geen fan van Kieffer, vind ze ook erg hard zitten.
Ik heb een heerlijke van Kentau op Riri, zit heerlijk en een Rosner, die past hier goed op de friezen. Daar zit ik ook graag op, zit als een huis op, past precies bij mijn figuur.

Heb ook weer zin om straks te beginnen. Als ik mijn outdoorlaarzen aan kan krijgen, dan maar wat beginnen met longeren. De hoefsmid moet alleen eerst nog even langs komen, ze heeft niet hele lange hoeven, maar kan wel even stukje af.

kentau ken ik niet.
is dat een vrij nieuw merk? :)

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 06:35

Praat me niet van zadels...
Dat kan inderdaad heel veel uitmaken!
Elan-GV bedoelt Kentaur.
Ik heb een Jaguar dressuurzadel en een Albion springzadel voor Twister en ik laat ze elk jaar nakijken.
Het heeft wel even geduurd voordat ik voor mijn gevoel de ideale zadels gevonden had. En daarnaast vond ik het ook lastig om een goede zadelmaker te vinden. Sommigen spreken elkaar gewoon tegen, lastig hoor.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 08:59

Myca schreef:
Praat me niet van zadels...
Dat kan inderdaad heel veel uitmaken!
Elan-GV bedoelt Kentaur.
Ik heb een Jaguar dressuurzadel en een Albion springzadel voor Twister en ik laat ze elk jaar nakijken.
Het heeft wel even geduurd voordat ik voor mijn gevoel de ideale zadels gevonden had. En daarnaast vond ik het ook lastig om een goede zadelmaker te vinden. Sommigen spreken elkaar gewoon tegen, lastig hoor.

ah thanks voor de uitleg.


liep hier al heel lang over te klagen ( mbt zadels) maar nu pas gebeurd er wat mee, omdat als hij goed is, met de kieffer gereden werd, gelijk daarna weer kreupel werd.
iets wat ik dus al jaren riep, ook het zadel zelf was vrij hard, dus zat ook niet prettig ( vind ik persoonlijk.)

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:55

r vergeten.. :Y)

Maar inderdaad Kentaur, ben benieuwd hoeveel spierpijn ik straks heb als ik er weer eens op heb gezeten.

Mijn dame heeft in elk geval weer een dekentje op. Lijkt me verstandig om eerst maar op haar te proberen of het wil, mijn good old dame

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:01

-O- -O- -O- -O- -O- -O- nja wordt voor mij weer even een ïk-ben-uit-de-running" moment.


heb mn kniebanden verrekt dus moet volledig rust houden.
>;) >;) >;) #) #) #)

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:36

Getsie wat een pech dan Ketaki, ligt er eindelijk een goed zadel op het paard.

Wat is er gebeurd?

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:29

Elan_GV schreef:
Getsie wat een pech dan Ketaki, ligt er eindelijk een goed zadel op het paard.

Wat is er gebeurd?

eigenlijk heel dom, ik wilde een theeglas vorige week naar boven brengen en mn foon en oplader ophalen uit de kantine. zag de bovenste trede niet, dus knalde er met de punt van mn rijlaars tegenaan en viel voorover en heb op die manier mn kniebanden verrekt. vanochtend fysio gehad, hij kon er niet echt aanzitten. verder moet ik in huis zonder krukken lopen, en buiten met krukken lopen, omdat dat te weinig steun heb anders. binnen is het maar korte stukjes.


verder mag ik wel fietsen en sporten, zolang ik mn knie niet overbelast.

overigens is het vandaag ook een jaar geleden, dat ik tijdens een buitenrit in het zh ben belandt.


-O- -O- -O-

lijkt wel alsof ik gemaakt ben voor alleen maar zulke kleine ongelukjes met grote gevolgen -O- -O- -O- :7 :7

mja we willen proberen dat ik volgende week weer kan rijden, maar eerst zien hoe het geneest. :o :o :o *\o/* *\o/* *\o/*

we blijven positief :j :j

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 17:37

hoe gaat het met de andere indoctro (klein) kinderen?

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 17:40

Ik heb van mij en [naam] een jaar-topic gemaakt, zie mijn onderschrift! :)

Verder zijn wij helaas weer opzoek naar een andere stal... Maar met [naam] zelf alles goed :D
Afbeelding

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 18:04

oooh wat zonde dat je weer op zoek moet naar een andere stal,

enne ik ga jouw jaartopic eens bekijken.

wat een gaat hoofdstel heeft ze. bruin staat der goed :j :j :j :j

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 18:15

Jaa ben zeer blij met onze bruine set <3

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 18:25

_Dreamer schreef:
Jaa ben zeer blij met onze bruine set <3

ik heb ook gelijk een berichtje in je topic achtergelaten, maar wat een pech start heb jij dit jaar gehad zeg.

blij dat het nu wel goed gaat :(:) :(:) :(:) :(:) *\o/* *\o/* *\o/*

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 16:30

vanavond wordt wederom niet met universal lessen,
hoorde van mijn instructrice dat ie vandeweek koliek heeft gekregen.

voor zover ik nu weet, gaat het wel goed met hem.
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:57

[naam] gaat met rijden ook weer fijn! :D
En ze wordt zo wit _O-
Afbeelding

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:06

dat vind ik juist heel erg mooi, dat ze zo wit wordt :j :j :j <3 <3