Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Zuidhorn

 
Profiel   

Hee,

Ik kon geen topic over hem vinden dus maak ik hem zelf maar.:D
Wie heeft er nog meer een nakomeling van deze hengst?
Mijn merrie is een Zuidhorn x Belfalas, super lief paard in de omgang onder het zadel erg moeilijk maar kan geweldig springen.

Een foto van haar ;

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-11 15:01 



 
Profiel   

Hoi,

wij hebben een merrie van Jumper, zoon van Zuidhorn. Een hele lieve merrie, maar tijdens het rijden erg pittig en een geweldige springster... Doet liever een rondje parcours dan dat ze een bak biks krijgt :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-11 19:31 



 
Profiel   

Waar ik vroeger gewerkt heb, stonden twee bruine zonen van Zuidhorn. Een ruin en een hengst, Gucarlos en Jucarlos.
Allebei superlieve paarden! In de omgang en met rijden!
Liepen allebei dressuur, erg goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-11 19:36 



 
Profiel   

Ben sinds kort in het bezit van een stermerrie Zuidhorn x Makelaar (drakebloed x drakebloed) :+ . Het is een hele fijne merrie in de omgang. Onder het zadel is ze erg braaf maar, zo snel ze een hindernis ziet veranderd ze helemaal. Ze springt elke hindernis, ongeacht de hoogte. Maar, wat een heethoofd! }> Denkt erg mee in het parcour en trek erg naar de hindernis. Dit is opzich wel fijn maar, hierdoor krijg je ook wel eens fouten. ;)

Al met al vind ik het een erg fijn paard, wat erg werk willig is en voor je door het vuur gaat!

Edit: Foto's kun je vinden in m'n profiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 12:54 



 
Profiel   

Hoezo, dan drakebloed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 18:26 



 
Profiel   

Mijn pony is een nakomeling van Eurolines. En Eurolines is weer een zoon van Zuidhorn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 18:28 



 
Profiel   

Hej!

Die ken ik ! dat is Roosje ! ( rosette joan !)
Die heb ik op stal gehad en gereden in de klasse M!
Hoe gaat het met haar ??
Heb je haar al lang en van wie heb je dr gekocht ??
wat leuk om haar weer te zien ! k vroeg me al af waar ze was !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 18:36 



 
Profiel   

Mijn paard Charmeur heeft Zuidhorn in zijn bloedlijn. Zijn moeder komt van Zuidhorn af. En Charmeur's vader is San Antonio. Hij is nu 3,5 jaar maar nog niet onder het zadel. In de omgang is hij wel braaf :)

foto staat in profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 18:37 



 
Profiel   

lukkie schreef
Hoezo, dan drakebloed?


Oh, dat zeggen wij altijd als paarden die bekend staan als erg lastig met elkaar gekruist zijn. Zeggen we ook van de Heartbreaker die we op stal hebben staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 21:26 



 
Profiel   

ik heb een hengst van Decor Delatiox Zuidhorn,
De moeder is dus van Zuidhorn.
Zie mijn profiel voor meer info :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-11 21:32 



 
Profiel   

Waar ik eerst werkte hadden ze een Zuidhorn,
beest was over de 20, hebben ze nooit kunnen verkopen omdat
het een veel te heet beest was. Nu nog steeds!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-11 17:42 



 
Profiel   

Mijn vos is van moeders kant van Zuidhorn. Geweldig paard. Heel attent, super springen (alleen ik durf dat niet meer met hem op wedstrijden). Keigezond en keihard op de benen. Sterk karakter en super kunnen passageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-11 17:45 



 
Profiel   

Heee sorry dat ik reageer op een oud topic ik kan helaas de foto niet meer zien maar in de reactie lees ik dat het over Rosette Joan gaat ik heb een dochter van haar in bezit ! Was wel nieuwsgierig hoe haar moeder is hebben jullie haar nog steeds?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 20:26 



 
Profiel   

Ohh wat leuk! Nee rosette joan heb ik toen de tijd gereden voor haar eigenaar. Heb er mee gesprongen tm de klasse M. Roosje was altijd een hele lieve merrie in de omgang maar onder het zadel kon het wel een heethoofd zijn haha
Ben uiteindelijk met haar gestopt omdat ze als merrie heel lastig kon zijn met rijden. Van alles wel geprobeerd en op advies van de dierenarts zijn ze er toen mee gaan fokken.
De eigenaar is een aantal jaar geleden overleden en waar ze toen heen is gegaan weet ik helaas niet.. Toen ik haar op stal kreeg was ze 4 jaar.
Heb ergens nog wel fotos van haar van de concoursen. Hoe is haar dochter? Ben wel benieuwd:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 20:51 



 
Profiel   

Bailey2018 schreef
Ohh wat leuk! Nee rosette joan heb ik toen de tijd gereden voor haar eigenaar. Heb er mee gesprongen tm de klasse M. Roosje was altijd een hele lieve merrie in de omgang maar onder het zadel kon het wel een heethoofd zijn haha
Ben uiteindelijk met haar gestopt omdat ze als merrie heel lastig kon zijn met rijden. Van alles wel geprobeerd en op advies van de dierenarts zijn ze er toen mee gaan fokken.
De eigenaar is een aantal jaar geleden overleden en waar ze toen heen is gegaan weet ik helaas niet.. Toen ik haar op stal kreeg was ze 4 jaar.
Heb ergens nog wel fotos van haar van de concoursen. Hoe is haar dochter? Ben wel benieuwd:)



Ik heb je even een PB gedaan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 21:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen