Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 187 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chippendale (Lord Leatherdale x Negro)

 
Profiel   

aaaaahhh <3 vooraldie laatste 2 foto's zijn echt prachtig
filmpje kan ik hier niet zien maar kijk ik vanavond even.
Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ze lijkt hier best veel op die van ons.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-13 13:40 



 
Profiel   

Leuk zeg! Die van mij komt toch pas rond maart naar binnen, tijd zat en in de winter kunnen ze Toch niet veel los op stal en dan staan ze in de groep nog beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-13 22:20 



 
Profiel   

Die van mij was uitgekozen vanuit het kwpn voor het of/ocd onderzoek, en helemaal ok bevonden als jaarling, stel dat ik haar straks laat prokken, dan hoeft niet alles op nieuw toch??

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-13 22:21 



 
Profiel   

Dat is zeer positief Rockey. Ik zou ook zeggen dat dit meegenomen wordt bij de prokkeuring maar het is voor iedereen zo nieuw dat daar volgens mij weinig van bekend is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-13 15:15 



 
Profiel   

rockey schreef
Die van mij was uitgekozen vanuit het kwpn voor het of/ocd onderzoek, en helemaal ok bevonden als jaarling, stel dat ik haar straks laat prokken, dan hoeft niet alles op nieuw toch??


Kogels en knieën hoeven niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-13 16:12 



 
Profiel   

Aaaaahh ik had chippendale laatst ook op internet gezien!!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-13 16:14 



 
Profiel   

hoe is het met de chippendale's?

die van mij wil ik eind maart naar binnen halen, scheerapparaat er over, ijzertje eronder, en gas erop voor de verkoop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-14 10:45 



 
Profiel   

Leuk, Chippendale komt toch naar Den Bosch vrijdag. Onder Carl Hester *\o/*
Ben benieuwd want ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien.
Onze Chippie staat lekker met 2 andere dames in de opfok. Ze probeert vaak het baasje te spelen maar gelukkig zijn de andere 2 niet zo onder de indruk dus blijft het rustig in de groep. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-14 21:00 



 
Profiel   

iemand chippendale gezien vrijdag? hoorde dat hij met het losrijden de eerste paar minuten echt bagger en kreupel liep, maar in de ring erg goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 10:33 



 
Profiel   

Ik vond hem 1 van de hoogtepunten van de avond. Hij ziet er super goed uit en in de ring liep hij echt netjes onder Carl, alleen ruim stappen deed hij niet (waarschijnlijk door de spanning). filmpje staat volgens mij op de kwpn -site

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 13:56 



 
Profiel   

ja klopt, maar niemand hem met losrijden gezien? hoorde dat ze daar toch wel even schrokken van hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 14:07 



 
Profiel   

DePaardenman schreef
[

Kogels en knieën hoeven niet meer.


Om het beter wetenschappelijk te verdedigen zou dat toch moeten..
Bij verkoop wordt het toch weer gevraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 15:25 



 
Profiel   

Santvoortje schreef
Ik vond hem 1 van de hoogtepunten van de avond. Hij ziet er super goed uit en in de ring liep hij echt netjes onder Carl, alleen ruim stappen deed hij niet (waarschijnlijk door de spanning). filmpje staat volgens mij op de kwpn -site



In de ring ging hij hele stukken in telgang in stap. Zeker niet kreupel.

Verder kon hij het erg goed vinden onder Carl Hester.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 17:15 



 
Profiel   

Maar niemand die hem met het los rijden gezien heeft dus ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-14 23:06 



 
Profiel   

Vergeet niet dat Chippendale een erg sensibele hengst is die in Den Bosch echt voor de 1e keer onder Carl Hester liep.

Ze moesten inderdaad even aan elkaar wennen waardoor de stap eigenlijk helemaal niet uit de verf kwam.

Maar kreupel was hij absoluut niet.

Daarbij bewijst wel over wat voor geweldig karakter de hengst beschikt hoe hij zich deze avond liet presenteren onder Carl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-14 06:53 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de nakomelingen van Chippendale?
Ik ben heel nieuwsgierig namelijk, zelf heb ik een tweejarige Chippendale x Krack C staan
Zijn die van jullie ook zo vreselijk eigenwijs en nieuwsgierig? Haha



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-14 19:55 



 
Profiel   

Mijn chippendale staat vanaf woensdag ook op stal. En wauw ze is echt tof!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-14 16:53 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-14 09:37 



 
Profiel   

Lekker nekkie :9 Hoe groot is ze? Heb je ook een foto waar ze helemaal op staat? :j
@Elfje: Dat eigenwijze en nieuwsgierige zie ik ook in onze Chip X Krack C terug. Wel op een prettige manier dus niet gemeen en door deze karakter eigenschappen stond ze ook als eerste op de trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-14 21:10 



 
Profiel   

ik zal straks of morgen eens een andere foto maken!

ze heeft inderdaad echt veel front en al echt een gespierde nek erop staan. voor een merrie oogt ze best fors, flinke borst etc , ze is nu 164/165 schat ik ? maar ze toont groter door haar front. en ik denk dat er nog wel een cm of 3 bij komt.

die van mij oogde koeler in der koppie toen ze in de opfok stond haha, best een heet ding zo in het werk, in positieve zin! heel nieuwsgierig en heel erg op andere paarden gericht.

ik ben er blij mee, en hoop er iemand anders ook heel erg blij mee te gaan maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-14 08:47 



 
Profiel   

@Santvoortje

Nee klopt, ze is inderdaad niet vervelend, af en toe wat aan de lompe kant, maar verder is het een heerlijk ding.
Ze doet echt alles, niets is te eng of te gek, wel heerlijk dat ze zo koel in haar hoofd is

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-14 21:21 



 
Profiel   

Waar blijven de foto's Rockey :D
Dus je gaat haar zelf inrijden en dan de verkoop in? Of ga je ook nog naar de keuring?

Dat lompe is ook best herkenbaar bij onze jaarlingen met Negro bloed. Maar het is niet verkeerd bedoeld gelukkig ha ha. }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-14 21:40 



 
Profiel   

Santvoortje schreef
Waar blijven de foto's Rockey :D
Dus je gaat haar zelf inrijden en dan de verkoop in? Of ga je ook nog naar de keuring?

Dat lompe is ook best herkenbaar bij onze jaarlingen met Negro bloed. Maar het is niet verkeerd bedoeld gelukkig ha ha. }:0



ik heb hier helemaal over heen gelezen! ik zal volgende week eens fotos maken en een filmpje, dan heb ik meer tijd.

keuring ga ik niet doen.

prok certificaat is inmiddels binnen :)

ze zal zadelmak gemaakt worden en dan verkoop inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-14 14:47 



 
Profiel   

nog niet echt een duidelijk beeld, maar ff snel met mn telefoon gemaakt.

merrie doet het heel fijn! loopt nu al met singel en hoofdstel aan de longe en kan haar ook al bijzetten, leert snel en is heel ijverig.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8259468f1b

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a6d214c949

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6440b7bdcf

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-14 09:43 



 
Profiel   

bijzetten gaat echt steeds fijner, ze heeft zo'n fijn mondje, en ze is echt heel ruig!!! ben der echt helemaal weg van.

jammer dat ze toch echt voor de verkoop is -O-

nog even en ze kan zadelmak gemaakt worden!

zijn er hier al meer mensen met hun chippendale bezig?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-14 09:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 187 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen