Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Broere Obelisk (Matador x Clavecimbel )

 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd wie er een Nakomeling van deze hengst Obelisk heeft. :9
Obelisk schijnt een erg fijn karakter te geven.

[ img ]

En bij mij heeft hij dat in ieder geval gebracht, ik heb sinds een half jaar een Obelisk nakomeling.
Bandero's Bailey.
Een 4 jarige ruin van 1.78.
Bandero is aan de hand een erg braaf paard, en kan onder zadel toch wat heter zijn.
Dat vindt ik persoonlijk erg fijn, ik ben erg benieuwd naar andere nakomelingen en een foto zal erg leuk zijn !

[ img ]

[ img ]

[ img ]

__

Met genoeg animo, wil ik wel een mail proberen te sturen naar Stal broere evt. voor een Clinic.
Of evt een andere stal. Maar ik begreep nu dat Obelisk in Zweden is, als ik het goed heb...
We zien het wel, weet iemand hier meer van ? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-11 21:21 



 
Profiel   

Deze heeft erg veel weg van Clavecimbel! Ik ben er helemaal fan van. Ik zelf ben veel op het hengstenstation bij Rutten gekomen. Dus ook diverse nakomelingen van Clavecimbel gezien.... Ik hou wel van een iets grover paard! Mooi dier!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-11 21:43 



 
Profiel   

Hoi,

Ik heb een nakomeling van Obelisk! Dit is Adamo, een 6-jarige ruin van 1.88 m. Onder het zadel oogt hij kleiner. Dat komt ook omdat ik redelijk op lengte ben!!:) De foto's zijn helaas van 2 en 1 jaar terug. Hij heeft een lange tijd niet kunnen rijden i.v.m. gewrichtsproblemen. Zal binnenkort even nieuwe rijfoto's maken. Het rijden gaat inmiddels namelijk een stuk beter dan toen. Op deze foto's was hij niet zo gek lang onder het zadel (Hij was toen 4).

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-11 12:26 



 
Profiel   

ik heb dan wel geen obelisk maar wel een merrie van clavecimbel zit een wijn werkwillig karacter in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-11 22:32 



 
Profiel   

Had even de zoekfunctie gebruikt of er soms een topic liep over nakomelingen van Obelisk. Deze is toch vrij recent, dus reageer hier even :)

Ik heb sinds een week een nakomeling van Obelisk. Een 4 jarige ruin van 1.73, Obelisk X Rhodium. Top karakter, heel braaf, niet snel onder de indruk en onder het zadel ook braaf, maar geen dooie. Een fijner paard kan ik me niet wensen!

Hier een topic met foto's: [ITP] Nieuwe aanwinst Courage voor het eerst ITP!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-11 23:08 



 
Profiel   

he leuk om te zien zeg. mijn merrie ondertussen 5 jaar en denk 168 ongeveer. lijkt echt op die van jou.
Om te rijden na wat startproblemen een super leuk en werkwillig dier,zal binnen kort proberen om foto's te uploaden(wat mij nog steeds niet gelukt is)
Is er geen bekende dressuurruiters die een obelisk rijdt. Kunnen we een obelisk dag organiseren :D .
Gezellig met elkaar rijden en obeliskjes kijken en vergelijken /3 <3 *\o/*\o ja mijn merrie is obeliskXhamilton

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-11 17:34 



 
Profiel   

Foto's kun je via imageshack uploaden en dan moet je de forum code kopiëren. :)

Dit is de mijne:

[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

Hij is hier nu 1 week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-11 17:39 



 
Profiel   

Er zijn al meerdere Broere Obelisk topics geweest, met een boel foto's erin. Die zijn al wel wat ouder.

Broere Obelisk is gewoon weer terug bij Broere volgens mij, hij is niet meer in Zweden voor zover ik weet.

Ik heb ook een donkerbruine Obelisk (Obelisk x michelangelo) van 1,82m. Hij lijkt wel op die van Lioony. Goede gangen, erg gemotiveerd, nuchter en rillerig tegelijk. Heerlijk paard!

[HK] Broere Obelisk In dit topic staan heel veel foto's van nakomelingen, misschien moeten we die weer activeren ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-11 14:39 



 
Profiel   

Zou kunnen, ik ben toevallig de ts van dit topic tegengekomen op hyves, misschien kan ik haar even een berichtje sturen. :)
Ik las in dat hk topic ook al over een clinic en hier dus ook, lijkt mij wel erg leuk! Wil sowieso al wat clinics hier in de buurt gaan doen, maarja moeten ze er wel zijn.. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-11 15:21 



 
Profiel   

hallo bezitter van obelisk,

heb vandaag emmelien scholtens een bericht gestuurd of ze evt een clinic met de obeliskjes wil doen.
dus wie weet kunnen we binnenkort toch een obelisk meeting organiseren?
wie heeft er intresse,wie weet een leuke lokatie beetje centraal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-11 19:05 



 
Profiel   

Hier heel erg veel interesse!!! :

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-11 09:02 



 
Profiel   

die van mij is helaas verkocht.... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-11 10:36 



 
Profiel   

Ik weet niet of ik met mijn paard er naar toe zou willen, maar zou zeker wel willen komen kijken als er zo'n dag zou zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-11 10:50 



 
Profiel   

Ik zou wel graag mee willen rijden :j Altijd mooi meegenomen zo'n clinic!

Mijn Obeliskje is overigens behoorlijk aan het veranderen op het moment. :)
Hij is nu 1.74 en is bezig met uitzwaren.
Ben er nog steeds erg blij mee! Misschien nog wel iets meer dan eerst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-11 12:05 



 
Profiel   

Even een stipje, lijkt me erg leuk maar dit berichtje is ernstig onder voorbehoud ;) wacht even meer info af..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:08 



 
Profiel   

Deniece: obelisken zijn leuk! Dus ben benieuwd of jij er voor gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:13 



 
Profiel   

Is het niet een idee om in het verouderde topic ook even een berichtje te plaatsen? Zodat mensen daar het misschien ook zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:14 



 
Profiel   

Heb daar even een linkje geplaatst zodat eventuele zoekers hier ook uit komen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:20 



 
Profiel   

Ik heb er ook eentje van Obelisk (x Caruso)! Een e-pony , Whoopie :) heb 'm nu een half jaartje en we moesten gelijk M2 starten.
[ img ]

Die van jullie zijn ook echt leuk, mijne heeft er toch wel wat van weg :j

edit: foto zichtbaar gemaakt!


Laatst bijgewerkt door ankyy op 25-11-11 17:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:28 



 
Profiel   

Kan je foto niet zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:29 



 
Profiel   

Nu wel denk ik :D staan dr ook nog een paar op mn profiel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:34 



 
Profiel   

Leuk paardje!

Op die blackfoto in je profiel heeft ze net zo'n neusje als de mijne (soms) heeft haha! De mijne heeft echt 100 verschillende hoofden lijkt het wel haha. Ik heb zoveel foto's van 'm, maar af en toe lijkt het echt weer een heel ander paard!

[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:51 



 
Profiel   

fargo schreef
Deniece: obelisken zijn leuk! Dus ben benieuwd of jij er voor gaat!


Haha ja zeker! ik denk dat ik sowieso wel kom maar of ik mét paard kom dat is even heel erg onder voorbehoud... :) Ligt ook aan de locatie waar het is en over hoelang etc..


@ Lioony; wat is jou obelisk geweldig zeg <3 wat een beest


Laatst bijgewerkt door deniece op 25-11-11 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:54 



 
Profiel   

Hihi Lioony dat klopt ! toen ik de mijne net had las ik ook dat topic van jou toen je 'm net had! :)) heb ik ook in gereageerd geloof ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 17:56 



 
Profiel   

Mijn Obeliskje is inmiddels alweer 6 jaar, ik ben echt heel blij met hem en het is een fijne allrounder.
Ik zal eens kijken voor een foto van hem:

[ img ]

Hij is jammer genoeg klein gebleven, maar is enorm sterk in zijn achterhand en loopt daardoor de langbenige dressuurdraken vaak voorbij in de prijzen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-11 18:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen