Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Dreamboy

 
Profiel   

Die van mij doet het ook. Maar deels positief. Alleen als er dan eens iets beweegd schrikt ze ineens wel enorm omdat ze Zo met haar zelf bezig was. Alleen kijkerig helemaal niet. Wel heet en sensibel. Maar bruikbaar zeg maar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 14:19 



 
Profiel   

HindaFree schreef
Die van mij doet het ook. Maar deels positief. Alleen als er dan eens iets beweegd schrikt ze ineens wel enorm omdat ze Zo met haar zelf bezig was. Alleen kijkerig helemaal niet. Wel heet en sensibel. Maar bruikbaar zeg maar.


ja de onze is wat 'kijkerig' maar zeker niet stout ofzo :)
maar is al wel veel beter geworden , gisteren nog gaan trainen in piste waar zondag Nationale springwedstrijd was en alle spandoeken hingen er nog dit was 6 maand geleden DRAMA nu niets :D enkel zo eens proberen te verschieten , heet is hij niet wel enorm werkwillig dus net goed eigenlijk ;)

ik ben enorm aan het twijfelen om mijn nieuwe merrie ook te laten dekken van Dreamboy , zij is een Obelisk merrie nogal lang in de rug , en zoek echt een compacte hengst dit geeft Dreamboy wel door heb ik de indruk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-18 16:29 



 
Profiel   

Ik weet niet of die van mij echt kijkerig is. Nog niet zoveel mee gedaan qua rijden omdat hij zo ah groeien is. Hij is wel makkelijk te overtuigen als hij iets spannends vind.
Gister was ik even met hem ah spelen tijdens het uitstappen na het longeren. Dacht pak even iets engs een ragebol maar meneer was er niet van onder de indruk en vond het wel lekker om ermee geaaid te worden. Toen een plastic zeil gepakt en ook daar helemaal niet van onder de indruk. Gek beest :D
[ img ]
[ img ]
Heb hem 2 weken geleden verhuist naar de stal waar zijn moeder ook staat. Ik vond het heel spannend zo voor het eerst op transport maar hij heeft zich keurig gedragen op de vrachtwagen en stond gelijk op zijn gemak op zijn nieuwe plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-18 10:03 



 
Profiel   

Wat doet ie het goed Dries knappe Justy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-18 11:26 



 
Profiel   

Wat gaan jullie dreamboys goed. De mijne is aan de laatste loodjes bezig...
Volgend jaar ofzo mag ze aan het werk

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-18 14:18 



 
Profiel   

Mijn Dreamboy vandaag. Ik was Zo trots. Ruim 3 weken terug stil gezet. Was enorm aan het wisselen en groeien. Gisteren weer eens aan de longe gehad en vond haar verassend stabiel (vooral kwa gedrag, is momenteel ook hengstig) meisje wat haar gemiddeld 1x per week rijd even gebeld of ze vandaag zin en tijd had om te rijden dat we het weer gingen proberen. Even aan de longe,opstapppen en weg rijden. Ik was Zo trots *\%/*

Inmiddels 39+2 weken zwanger. Dus gelukkig kan ik aftellen tot ik ook weer mag rijden. (al zal dat voorlopig niet op haar zijn) [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-18 18:45 



 
Profiel   

Hoi!

Is er nog Dream Boy nieuws ;-)

Mijn 2 jarige merrie doet het heel goed. Lijkt nu al een 3 jarige! Goed ontwikkeld. Foto is van een tijdje terug alweer..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 17:16 



 
Profiel   

Knapperd hoor!!

Ik dacht gelezen te hebben dat Dream boy voorlopig even niet dekt ivm de wedstrijden die op de planning staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 18:59 



 
Profiel   

Klopt hij is uit de dekkerij gehaald. Ivm sport


Mijn merrie afgelopen week
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 16:28 



 
Profiel   

Dan boffen we toch maar met onze Dreamboys :D
Mijn 2 jarige heeft het ook nog heerlijk in de opfok! (voorste)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 19:07 



 
Profiel   

Wat zijn ze toch allemaal knap :+: . Ik heb Dream Boy zaterdag voor het eerst in het echt gezien op het CHIO. Wat is het toch een prachtig paard zeg. Als de mijne ook maar een kwart gaat doen van wat zijn vader doet ben ik een zeer gelukkig mens.

Intellect is zondag voor het eerst op wedstrijd geweest. Was ook voor de eerste keer (op een verhuizing na) op vreemd terrein en met de trailer weg. Hij vond het best wel eng in de inrijbaan en de eerste ring (met witte hekjes en pionnen) maar heeft super zijn best gedaan en heb een hele fijne tweede proef gereden met als resultaat 203,5 punten en een tweede prijs (L1) *\o/* .

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 09:35 



 
Profiel   

Stoer hoor! Hier kan ik voorlopig nog niet zelf rijden. Maar de meiden willen erg graag met haar een keer op wedstrijd. Vind ik nu al spannend hahaha. Is ook niet Zo makkelijk met de trailer maar door me zelf nog niet Zo veel kunnen oeffenen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 08:37 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Hoe is het hier met alle Dreamboy paarden?
Hier zijn we begonnen om te beleren. Zijn hier meerdere die ze zelf beleerd hebben??
en hoe ging dit bij jullie? Hier wel echt gemerkt dat hij overal vrij snel angstig voor is en je volledig moet vertrouwen wil je hem kunnen geruststellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 08:46 



 
Profiel   

Die van mij groeid nog steeds goed door.
En begint nu eindelijk beetje paard te worden en body te krijgen.
Zijn nu weer lekker bezig aan de longe en gaan hem binnenkort weer oppakken onder het zadel. Maar moet eerst passend zadel voor hem hebben want andere zadel pas hij niet meer.
Verder blijft het een heerlijk beest <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 07:09 



 
Profiel   

Dries, het is wel echt een knappert hè !!
En mooi hoofdstel heb je ook !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 14:12 



 
Profiel   

Miesjex schreef
Dries, het is wel echt een knappert hè !!
En mooi hoofdstel heb je ook !

Dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 06:30 



 
Profiel   

Hier nog steeds bezig met beleren. Op moment pas laat op de avond ivm de hitte.
De planning is dat ik er zaterdag voor het eerst zelf op ga :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 12:57 



 
Profiel   

Even een update vanuit hier!

Ondertussen zit ik er alweer een week op !!
Het beleren gaat echt super fijn! Enige nadeel is dat als hij iets niet snap hij gaat staken.. en als je dan been geeft komt ie omhoog. Daar vandaag vooral mee geoefend en heeft nu gelukkig door wat de bedoeling is van been geven. Stapt nu netjes weg *\o/*
Even weer helemaal trots op mij topper[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 21:27 



 
Profiel   

Hoi,

ik meld me even aan hier, kersverse eigenaar van een Dream Boy kind. *\o/*
Ik ben wonende te regio Brussel, en zit sinds 2008 hier op bokt in het HK topic bij nakomelingen van Vivaldi. Heb mijn merrie Dior (Vivaldi x Gribaldi) aangekocht als veulen in NL, volledig zelf afgericht en intussen is ze 10 jaar. Tijd voor een familieuitbreiding dacht ik, dus ik ben op zoek gegaan naar een 3 jarige merrie deze keer.
De zoektocht heeft niet heel lang geduurd, ik ben gevallen voor een knappe Dream Boy x San Remo merrie, al was ik ook erg weg van een Eyecatcher. Anyway, het blijft in hetzelfde bloed ;) wat zeker niet opzettelijk is, maar toch wel leuk zo.
Ze is voorlopig Keur, en was nog onbeleerd.

We hebben haar vrijdag opgehaald, ze heeft de rit van 3.5 uur netjes ondergaan, en voelde zich meteen thuis bij ons op stal. Zaterdag al wat gelongeerd met het zadel (even hard bokken) en mijn vriend even in het zadel gegaan, wat ze super oppakte.
Gisteren ben ik er zelf opgegaan en dat is super verlopen.
We kunnen moeilijk geloven dat ze drie jaar is, want ze is uitzonderlijk nuchter en voorbeeldig wat de verzorging betreft. A dream horse so far!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 12:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je knappe dreamboy! Zelf ook fan van san remo!

Die van mij is momenteel hollen of stilstaan :+ Zo loopt ze als een trein en andere keer lijkt ze het er niet mee eens te zijn en gaat ze in de staak.... Morgen komt fysio en volgende week of week er op de zadel mevrouw voor de zekerheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 09:48 



 
Profiel   

Heb die van mij ook weer opgepakt onder het zadel en nu weer paar keer opgezeten. Hij doet het goed en gaat elke keer stukje beter. We doen het lekker rustig aan hebben alle tijd.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 18:09 



 
Profiel   

Hoi! Mag ik me ook melden? Ik ben al een hele tijd niet meer actief op Bokt geweest :o

Maar nu zat ik wat rond te kijken en ineens zag ik dit topic. Ik ben woonachtig in Oostenrijk maar ik heb natuurlijk in Nederland wat leuks gekocht. Ik heb een inmiddels 5 jarige ruin van Dream Boy x Gribaldi, zijn naam is Ian. Hij heeft nadat ik hem gekocht heb nog een tijdje vakantie gehad, het was nog zo'n baby. Inmiddels zijn heb ik hem weer opgepakt en mag hij aan de arbeid. Het is een verschrikkelijk lief, maar erg sensibel en heet paard. Met hem neem ik ook zeker de tijd.


[ img ]

[ img ]

@Diortje, bij jouw hoofdfoto zie ik echt mijn paard, maar dan zwart! Wat leuk om te zien!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 12:29 



 
Profiel   

Hoi,

Alles goed hier? Weinig beweging :)

Ik ben helemaal in de wolken van mijn 3jarige Dream Boy, ondertussen ongeveer 10 x onder het zadel gegaan, en ze doet dat heel goed, enkel heel sensibel in de mond, tandarts is ondertussen geweest en heeft 2 melktanden eruit gehaald en een wolfstandje. Maar het is natuurlijk een 3jarige dus zo'n bit is wel wennen an sich ook uiteraard.
Verder een voorbeeldig kind, ze is heel aanhankelijk en toont voor alles interesse, laat zich echt makkelijk verzorgen, en ik kan erop al aan een lang teugeltje het domein vd stal afstappen, waar toch heel wat te zien valt (tractor, bouwwerf, stapmolen, personeel met schäfer...) ze vindt andere paarden in de piste nog wat eng maar ook daar begint ze meer aan te wennen, want gelukkig kunnen we dit langzaam opbouwen.

Hier een foto van de 6e keer erop, de kwaliteit is niet zo goed maar wel een leuke foto!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 14:32 



 
Profiel   

Diortje_vds schreef
Hoi,

ik meld me even aan hier, kersverse eigenaar van een Dream Boy kind. *\o/*
Ik ben wonende te regio Brussel, en zit sinds 2008 hier op bokt in het HK topic bij nakomelingen van Vivaldi. Heb mijn merrie Dior (Vivaldi x Gribaldi) aangekocht als veulen in NL, volledig zelf afgericht en intussen is ze 10 jaar. Tijd voor een familieuitbreiding dacht ik, dus ik ben op zoek gegaan naar een 3 jarige merrie deze keer.
De zoektocht heeft niet heel lang geduurd, ik ben gevallen voor een knappe Dream Boy x San Remo merrie, al was ik ook erg weg van een Eyecatcher. Anyway, het blijft in hetzelfde bloed ;) wat zeker niet opzettelijk is, maar toch wel leuk zo.
Ze is voorlopig Keur, en was nog onbeleerd.

We hebben haar vrijdag opgehaald, ze heeft de rit van 3.5 uur netjes ondergaan, en voelde zich meteen thuis bij ons op stal. Zaterdag al wat gelongeerd met het zadel (even hard bokken) en mijn vriend even in het zadel gegaan, wat ze super oppakte.
Gisteren ben ik er zelf opgegaan en dat is super verlopen.
We kunnen moeilijk geloven dat ze drie jaar is, want ze is uitzonderlijk nuchter en voorbeeldig wat de verzorging betreft. A dream horse so far!


[ [url=m/JtDYxo.jpg]Afbeelding[/url] ]



Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

@ Esperanza
Ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

@ Diortje, Wat jij typt klinkt hier ook heel bekend.
Super rustig en braaf tijdens verzorging. Met rijden op en afstappen heel braaf. Wel wat heet met andere paarden in de bak, maar dat komt denk ik ook omdat wij thuis alle ruimte voor onzelf hebben en hij het niet heel erg gewend is.


Hier momenteel rustig aan hem aan het doorrijden. Hij pakt vanaf het begin alles super goed op.
Enige wat we er gewoon niet uit krijgen is dat hij uit het niets gaat stil staan en je hem met geen mogelijkheid meer vooruit krijgt..
Nu altijd iemand erbij met longeer zweep maar hij zal het toch uiteindelijk zonder moeten 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:03 



 
Profiel   

Hoi allemaal. Zie allemaal knappe dreamboys voorbij komen. Hier de mijne hij is nog maar een jaar oud alleen heb niet echt foto’s van nu maar wel van vorig jaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 18:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen