Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 127 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Hmm nee dan denk ik niet, heb je al eens het gemiddelde uitgerekend wat die kan worden? Die van mij was toen 105 cm en werd dan gemiddeld minimaal 153 cm en maximaal 160 cm
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 15:39 



 
Profiel   

Nee ik zie het wel. Ik denk namelijk dat het ook heel erg van invloed is hoeveel ruimte zo'n diertje krijgt om te groeien. Dus hij gaat lekker de grote vlakte op en ik haal hem over 3 jaar wel weer naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 16:45 



 
Profiel   

Hihi goed idee die van mij gaat er ook heen ook al aangemeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 16:58 



 
Profiel   

Leuk dat jullie ze ook zelf aanhouden, ben heel benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen :D . Op één of andere manier vind ik ze allemaal dezelfde oogopslag hebben.
Evita, die van de stalhouders is ook knap hoor :j .

Dock moest vandaag nog even geent worden. De veearts was nogal onder de indruk van hoe hij zich ontwikkelt heeft en zei gelijk 'ik neem aan dat je hem op de hengstenkeuring gaat voorstellen'?
Ze had ook nog een meisje van een jaar of 14 bij zich die helemaal in katzwijm viel voor hem :D . Tjsa, t is ook wel een echte pennypony natuurlijk met zijn looks en zijn charme :j :D .

Ik geniet ook elke dag van hem moet ik zeggen, niks mis mee om tegen zo'n dier elke dag aan te kijken en mee om te gaan :) . Ben heel blij dat ik vorig jaar alsnog besloten heb om hem niet te verkopen, had geen beter besluit kunnen nemen. Beetje lastig en behelpen was het wel, maar het is het zeker waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 17:28 



 
Profiel   

Wat een leuk compliment! Ga je met hem naar de hengstenkeuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 18:43 



 
Profiel   

Ja, februari gaat hij naar de NRPS hengstenkeuring. Wat ik moet met hem als hij goedgekeurd zou worden nog geen idee, maar alle stappen maar één voor één.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 18:52 



 
Profiel   

Hier is die dan foto's van vandaag mijn blij ei kleine dondersteen is het 8)7

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 19:34 



 
Profiel   

Dondersteen? Dat ziet er juist héél lief uit <3 :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 19:36 



 
Profiel   

LDRD schreef
Dondersteen? Dat ziet er juist héél lief uit <3 :D .



Hahaha hij is wel echt heel ondeugend alles doen wat niet mag :') maar het is wel lachen vaak, maar hij is ook super lief hoor! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 19:38 



 
Profiel   

Oh dat is heel leuk om te horen LDRD! Ik ben ook erg benieuwd hoe hij het op de hengstenkeuring gaat doen. Knap is hij zeker!

Wat een lieve foto Laylah! <3 Heerlijk toch, zo’n ondeugend kereltje.

Hier gister weer een bezoekje aan de opfok.
[ img ]

Te veel foto’s om te spammen, dus een topic aangemaakt voor wie het leuk vind!
[ITP] Iedere keer een stukje mooier - Auryn

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 08:05 



 
Profiel   

Ik vind haar echt prachtig hoor. Als ik dit zo zie voel ik me bevoorrecht dat ik Dock aan huis en niet in de opfok heb staan, ik kan dag in dag uit van hem genieten. Als ze in de opfok staan gaat dat helaas niet hè :\ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 09:32 



 
Profiel   

LDRD schreef
Ik vind haar echt prachtig hoor. Als ik dit zo zie voel ik me bevoorrecht dat ik Dock aan huis en niet in de opfok heb staan, ik kan dag in dag uit van hem genieten. Als ze in de opfok staan gaat dat helaas niet hè : .


Ja dat is bij mij ook het struikelblok, maar hier zien ze hengsten niet graag komen zelfs in veel opfokken niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:05 



 
Profiel   

Er zijn niet veel opfokken die ook pony's doen helaas. Op zich paardenopfok voor hengsten is er zat, maar voor pony's ligt dat anders.

Het was voor ons ook helemaal niet de bedoeling dat Dock thuis zou blijven en zeker niet als hengst (heb ook meerdere merries staan namelijk), maar door omstandigheden is het zo gelopen. Gelukkig was en is hij braaf en blijft netjes binnen de heining. Nu ben ik er wel tevreden over dat hij lekker thuis staat. Hij is dagelijks in handen en leert spelenderwijs al van alles.
En niet vergeten kan ik elke dag van zijn aanwezigheid genieten :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:13 



 
Profiel   

Ik heb de opfok om de hoek gelukkig, lang leve het Friese land :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:23 



 
Profiel   

Dat is fijn Dieuwke. Helaas is het hier niet dik gezaaid met goede opfok. Maar gelukkig heb ik voorlopig geen opfok meer nodig, want ik heb toch niks drachtig :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:30 



 
Profiel   

De mijne liep vorig jaar in een pony opfok in de buurt. Maar met de droogte werd er te weinig bijgevoerd. Nu na zijn castratie gewoon lekker bij de rest in de kudde. Hij speelt lekker met de mini ruin van mijn zus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:45 



 
Profiel   

Ik had haar ook wel dichterbij huis willen stallen, maar hier in de kop van Noord Holland vond ik niets wat ik geschikt vind

Het heeft zeker zijn nadelen, maar ook een hoop voordelen. Zo kan ze daar altijd naar buiten, ook in de winter. En is het een mooie stabiele kudde waar ze goed opgevoed wordt. Ik ben heel gelukkig met dit plekje, maar aan huis is helemaal ideaal natuurlijk.

Auryn staat overigens gewoon in een paardenopfok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:46 



 
Profiel   

Hier in zuid Limburg is ook niet veel te vinden kwa stallingen en opfok, tenminste als je iets fatsoenlijks wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 12:11 



 
Profiel   

Ik hoop dattie uiteindelijk een mooie egale kleur krijgt :')

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 19:49 



 
Profiel   

Haha, nou dat komt wel goed hoor! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 09:43 



 
Profiel   

Iemand wees me erop dat hij misschien Sooty is? Zou dat kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 12:10 



 
Profiel   

Hij lijkt wel erg donker Dieuwke, dus dat zou me niet verbazen. Zal eens kijken of ik nog foto's heb van Dock toen hij ging verharen, volgens mij is die nooit zo donker geweest.

Gevonden en inderdaad kan je zien rond zijn ogen dat hij toen al licht was. Zou denken sooty dus, maar ik ben geen expert.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Dunja ging van licht naar donker en is altijd donker gebleven. Haar moeder was een heel donkere koffievos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:52 



 
Profiel   

Hij lijkt erg op Dunja qua kleur inderdaad. Nu is Shen geen koffievos maar daar kan best nog van alles onder zitten natuurlijk. Ik wacht rustig af wat voor kleur er tevoorschijn komt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:56 



 
Profiel   

Wauw prachtig suffie, mijn koffievos is ook super donker zou mooi zijn als mijne ook zo word!!!!

Met souty en alles geen ervaring, wat houd dat eigenlijk in?

Hier mijn opdonder.


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 127 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen