Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 130 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 162  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Don Cremello du Bois

 
Profiel   

Dieuwke hoe is het met jouwe groeit die al goed?

Hier mijn baby vandaag
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 21:07 



 
Profiel   

Ja hij gaat al flink de hoogte in! Die van jou krijgt al een mooi kleurtje <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 07:18 



 
Profiel   

Wat een knappe baby's <3

Ik ben benieuwd hoe ze er volgende zomer uit gaan zien qua kleur!

De foto's van Liliths fotoshoot heb ik ondertussen binnen, wie ze wilt zien: [ITP] Lilith, mijn cremello sp(r)ookje, door NenahDM photography

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:59 



 
Profiel   

Wonderboy heeft een apart kleurtje, mooi hoor!

Danomar begint echt een statige kerel te worden. <3 Je ziet duidelijk dat hij tuigerbloed heeft.

Wat een mooie foto’s van Lilith! Weet niet of je iets aan de muur gaat hangen? Lijkt me erg lastig kiezen, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:18 



 
Profiel   

Lilith is echt zo ontzettend knap! Fantastische foto's zijn het geworden!

Hij wordt al een hele vent inderdaad, over een paar weekjes vertrekt ie al naar de opfok. Wel zin in, je merkt aan alles dat hij toe is aan iets nieuws. We zijn er gister even wezen kijken, rondleiding over het bedrijf en langs de kuddes gehad en Danomar krijgt echt een fijne plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:27 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's van Lilith!

Wat gaat het snel hè Dieuwke? Wel jammer altijd als ze naar de opfok vertrekken, je ziet ze dan toch minder. Ben altijd weer blij dat Dock thuis gebleven is, vind het heerlijk om hem elke dag weer te zien en mee te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:43 



 
Profiel   

Ja aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Je merkt dat de hele kudde er aan toe is en hij staat maar een kwartiertje verderop dus ik kan hem zoveel zien als ik wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:59 



 
Profiel   

Dat is waar ook, hij gaat niet zover weg hè? Gelukkig maar.

Onze Dock gaat per 1 november verhuizen naar wat verder weg. Zal nog even een cultuurshock voor hem worden tegen die tijd :o . Gelukkig ziet het er naar uit dat ik tegen die tijd, tijd zat krijg om hem regelmatig even op te gaan opzoeken.
Hij gaat klaar gemaakt worden voor de NRPS hengstenkeuring half februari.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 16:56 



 
Profiel   

Spannend! Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:26 



 
Profiel   

Ohh wat leuk de mijne gaat in november/december dan is die 6 maandjes heb er geen zin in hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 07:18 



 
Profiel   

oh super spannend, kleine paardjes worden groot

ik denk erover om de mijne te verkopen, hij is nu 2.5 en zo super leuk maar weet niet wie er mee gaat rijden, mochten jullie iemand weten die ook een fijne don cremello zoekt hoor ik het graag, ik zoek wel iemand die een echt match met hem is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:35 



 
Profiel   

Ik houd het in gedachten Yvonne, zou zo niemand weten die op zoek is. Maar volgens mij moet je voor hem makkelijk een leuk huisje vinden. Hij heeft zijn looks natuurlijk mee. Aan de andere kant is verkopen in deze tijd van het jaar lastig natuurlijk. Ervaring is ook wel dat makkelijker verkoopt als ze zadelmak zijn.

Bij ons overigens hetzelfde probleem hoor, ik heb geen toekomstige ruiter of amazone voor Dock. Eerst maar eens naar de keuring en dan zien we wel weer verder. Wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt, dus wellicht dat we hem tzt wel aan een getalenteerd amazonetje ter beschikking stellen. We zien wel hoe het loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 09:42 



 
Profiel   

Ik denk ook dat ik tot volgend jaar wacht met adverteren, hij staat me niet in de weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:30 



 
Profiel   

Dan zou ik zeker wachten tot het voorjaar en ondertussen langzaamaan wat dingetjes met hem gaan oppakken :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:57 



 
Profiel   

Dat is ook een beetje het plan, het is zo'n leuke open en eerlijke pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:58 



 
Profiel   

Daar gaat straks iemand gewoon heel blij mee worden :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 11:13 



 
Profiel   

Yvonne ik zal er aan denken.

Wanneer laten jullie de hengsten castreren? Ik twijfel erg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 16:57 



 
Profiel   

De mijne is met 2 jaar gecastreerd. Ik heb ook merries lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 16:58 



 
Profiel   

Ligt eraan. Als hij een hengstenopfok in gaat zou ik hem gewoon castreren als hij daaruit komt. Lopen er ook merries, dan zou ik met een jaar castreren, dan kan hij gewoon daarna in de groep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:59 



 
Profiel   

Die van mij in de opfok, die blijft zo lang mogelijk hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 20:15 



 
Profiel   

Mijne gaat ook de opfok in wil hem ook zo lang mogelijk hengst houden maar heeft dit dan invloed op het karakter dat is waarom ik zo twijfel want hou niet van te veel hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 20:19 



 
Profiel   

Ik kan ze af en toe de nek om draaien..... Het klepje open gekregen van de stal, zijn ze eruit gelopen alles omgegooid een potje met snoepjes opgegeten, met de zak muesli van de buurvrouw gespeeld, overal muesli en hooi, gelukkig niet veel gegeten ~~}> soms kan ik ze de nek omdraaien wat is die toch slim.... Straks een ketting om de stal doen }:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 08:10 



 
Profiel   

:D :D :D Fijn, zulke slimme paarden :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 08:20 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* Jaaaaaa ik heb op Jovi 'gereden' *\o/* *\o/*

Hij was zo braaf! Het was opstappen en gaan. Stappen, draven , galoperen en het laatste stukje zelfs zonder lijn gestapt en gedraafd.
Geen verkeerd stapje gezet!

Nou moet ik wel zeggen dat ik er al vaker op hen gezeten in de paddock /stal met en zonder zadel. Maar nooit echt gereden.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 13:44 



 
Profiel   

Wat leuk! Hij doet het echt superbraaf. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 130 van de 162 [ 4042 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 162  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen